Nové (jeté) auto
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové(jeté) auto
to sobull , prvni dve si protireci bud silnejsi zravej nebo uspornej lenoch
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Nové(jeté) auto
Je to tak. Silnější motor papá, úsporný oproti silnějšímu udělá zrychlení o +2 vteřiny. Což není žádný děs, ale vypovídá to o dynamice - utlumená, aby byla ekonomika a ne výkon do výfuku.
Pocitově Xenony ano, jenže z pohledu hodin využití je DSG 100% využito (vždy), Xenony jen občas.
Pocitově Xenony ano, jenže z pohledu hodin využití je DSG 100% využito (vždy), Xenony jen občas.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Nové(jeté) auto
Proti sobě to jde pokud by to mělo být najednou, ale myslel jsem to jako řazení priorit.
1) když si mám vybrat jestli 80 nebo 100kW, beru 100, i když bude víc žrát
2) mezi dvěma 100 kW si vyberu ten úspornější.
DSG mi nic neříká stejně jako ta ostatní výbava. Když to v autě bude, tak OK, když nebude, připlácet za to nehodlám. Mám jiné priority na výbavu. Někdo jiný to může mít zase jinak samozřejmě.
1) když si mám vybrat jestli 80 nebo 100kW, beru 100, i když bude víc žrát
2) mezi dvěma 100 kW si vyberu ten úspornější.
DSG mi nic neříká stejně jako ta ostatní výbava. Když to v autě bude, tak OK, když nebude, připlácet za to nehodlám. Mám jiné priority na výbavu. Někdo jiný to může mít zase jinak samozřejmě.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24581
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Nové(jeté) auto
k motoru se stejnym vykonem - napr. benzinova atmosfera 80kW vs. ecoboost 80kW (stejne stare, stejny najezd) ... ja beru atmosferu, turbo nemam rad
(vice ve vlaknu http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =3&t=40760)

(vice ve vlaknu http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =3&t=40760)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24581
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Nové(jeté) auto
"ekonomika provozu" mi rika, ze uspornejsi motor mam dat nakonec ... ale zalezi na konkretnim typu motoruEidž píše:Co byste obětovali (řazeno abecedně)?

1. DSG.
2. Xenony.
3. DAB.
4. Line assistent
5. Sklápěcí (el.) vnější zrcátka.
6. Barvu vozu.
8. Silnější motor.
7. Adaptivní tempomat.
9. Úspornější motor.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- FF - Foo Fighter
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.07.2008 17:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové(jeté) auto
Zdravím.
Tento rok mám v plánu koupi nového family vozítka ... zcela nového, poprvé, zatím jsem měl pokaždé "zánovní".
Po 8 letech s Focusem Mk.II, 1.6 TDCi, 66 kW, 2005, bych už tam chtěl ale trochu silnější motor a nějakou lepší výbavu.
(jinak mu nemám ale co vytknout, ujet na nádrž 1000 km je paráda, spolehlivost také dobrá)
Přesto ale už nad dieselem neuvažuji. (DPF EU kurvítko, v zimě to topí až po 5 km, mé časté jízdy po městě)
Financovat to budu akontací cca 150 000,- , zbytek úvěrem na 4 roky.
Balancuji v rozhodování mezi třemi typy s cenou cca 500 tisíc.
Ford Focus Turnier, 1.5 EB, 110 kW, výbava Titanium.

+ Ford "znám"
+ motor i podvozek se zdají být spolehlivé (nevím ale zatím jaká bude cca životnost toho turba)
+ interiér celkem ok, zajímavý
+ exteriér zepředu a z boku dobrý, zadek trochu nuda
- i přes výbavu Titanium tam není vše, dost pro jiné značky běžných věcí je za příplatek, který koncovou cenu žene k 600 tisícům.
Honda Civic Tourer, 1.8 I-VTEC, 104 kW, výbava Elegance.

+ motor i podvozek se zdají být spolehlivé (žádné turbo)
+ interiér celkem ok, trochu divný volant
+ exteriér zajímavý, neokoukaný
+ oplastované podběhy s lemy blatníků
- 3 stupně výbavy nedávno rozmělnili na 5 takže okolo limitu mám teď tu 3. která výbavou ještě ujde
- asi cena servisu a dílů
Toyota Auris Touring Sports, 1.6 Valvematic, 97 kW, výbava Executive.

+ motor i podvozek se zdají být spolehlivé (žádné turbo)
+ interiér trochu podivný, display dost nízko
+ exteriér zvláštní, všude oblý
+ výbava Executive má snad vše, co předchozí značky chtějí ještě za příplatek, senzory, zad. park.kameru ...
- podběhy jsou prý málo tlumené, při jízdě na štěrku nebo při kamíncích na vozovce to rachtání je prý v interiéru dost slyšet
- asi cena servisu a dílů
Spotřeby neřeším, tabulky kecají asi všude a údaje majitelů na fórech se stejně liší řidič od řidiče.
Koukám samozřejmě na více parametrů jen se mi to nechce všechno vypisovat a rozdíly v nich mezi nimi nejsou tak veliké.
... to rozhodování je příšerný ...
Až to bude aktuální, tak se s nimi samozřejmě půjdu nejdříve projet, zatím tedy předběžně hledám mouchy a přednosti a porovnávám.
Někdo nějaká zkušenost s výše popsanými, poznámka, nápad na co se ještě zaměřit při rozhodování ?
Tento rok mám v plánu koupi nového family vozítka ... zcela nového, poprvé, zatím jsem měl pokaždé "zánovní".
Po 8 letech s Focusem Mk.II, 1.6 TDCi, 66 kW, 2005, bych už tam chtěl ale trochu silnější motor a nějakou lepší výbavu.
(jinak mu nemám ale co vytknout, ujet na nádrž 1000 km je paráda, spolehlivost také dobrá)
Přesto ale už nad dieselem neuvažuji. (DPF EU kurvítko, v zimě to topí až po 5 km, mé časté jízdy po městě)
Financovat to budu akontací cca 150 000,- , zbytek úvěrem na 4 roky.
Balancuji v rozhodování mezi třemi typy s cenou cca 500 tisíc.
Ford Focus Turnier, 1.5 EB, 110 kW, výbava Titanium.

+ Ford "znám"
+ motor i podvozek se zdají být spolehlivé (nevím ale zatím jaká bude cca životnost toho turba)
+ interiér celkem ok, zajímavý
+ exteriér zepředu a z boku dobrý, zadek trochu nuda
- i přes výbavu Titanium tam není vše, dost pro jiné značky běžných věcí je za příplatek, který koncovou cenu žene k 600 tisícům.
Honda Civic Tourer, 1.8 I-VTEC, 104 kW, výbava Elegance.

+ motor i podvozek se zdají být spolehlivé (žádné turbo)
+ interiér celkem ok, trochu divný volant
+ exteriér zajímavý, neokoukaný
+ oplastované podběhy s lemy blatníků
- 3 stupně výbavy nedávno rozmělnili na 5 takže okolo limitu mám teď tu 3. která výbavou ještě ujde
- asi cena servisu a dílů
Toyota Auris Touring Sports, 1.6 Valvematic, 97 kW, výbava Executive.

+ motor i podvozek se zdají být spolehlivé (žádné turbo)
+ interiér trochu podivný, display dost nízko
+ exteriér zvláštní, všude oblý
+ výbava Executive má snad vše, co předchozí značky chtějí ještě za příplatek, senzory, zad. park.kameru ...
- podběhy jsou prý málo tlumené, při jízdě na štěrku nebo při kamíncích na vozovce to rachtání je prý v interiéru dost slyšet
- asi cena servisu a dílů
Spotřeby neřeším, tabulky kecají asi všude a údaje majitelů na fórech se stejně liší řidič od řidiče.
Koukám samozřejmě na více parametrů jen se mi to nechce všechno vypisovat a rozdíly v nich mezi nimi nejsou tak veliké.
... to rozhodování je příšerný ...
Až to bude aktuální, tak se s nimi samozřejmě půjdu nejdříve projet, zatím tedy předběžně hledám mouchy a přednosti a porovnávám.
Někdo nějaká zkušenost s výše popsanými, poznámka, nápad na co se ještě zaměřit při rozhodování ?
Ford Focus Combi Mk.3, 1.5 EcoBoost, 110 kW, 2016,
Iceberg blue

Iceberg blue

- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Nové(jeté) auto
s tím aurisem se běž projet co nejdřív, prý ta 1.6 vůbec nejede, tak ho třeba rovnou vyřadíš
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Nové(jeté) auto
Ale jede a dobře jede.Zrychlení z 0-100 za 10 s je na 1.6 atmosféru dobrý parametr.Vytknul bych pouze dlouhou šestku,ale to je problém i Hondy.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
10s s 97kW mi prijdou docela malo... Ale spis pujde o to, jaky je pruzny zrychleni. Protoze to spouste benzinu bez turba fakt chybi.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Nové(jeté) auto
jestli v tom autě bude lítat sám, tak v pohodě. vzhledem k tomu že vybírá kombi mi to nepřijde jako nejrozumnější motor
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re:
Kdo je na tom s podobným výkonem a objemem podstatně lépe ?Nonid píše:10s s 97kW mi prijdou docela malo... Ale spis pujde o to, jaky je pruzny zrychleni. Protoze to spouste benzinu bez turba fakt chybi.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- FF - Foo Fighter
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 19.07.2008 17:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové(jeté) auto
No, rád bych aby to při rodinném výletu s dvěma až třemi dětmi dokázalo např. při předjíždění kamiónu/autobusu/lemry i trochu svižněji zabrat, což si musím v současném FFII 1.6TDCi, 66 kW dost rozmýšlet a mít dostatečně velkou mezeru v protisměru ... závodit s tím sice nehodlám ale těch současných 66 kW mě při naloženým autě už nestačí.
Na podzim jsem měl na víkend půjčeného S-Maxe se 103 kW, 2.0 TDCi a fičel slušně ikdyž nás v něm bylo 7 ... jenže diesel a cena je bohužel ... není nic pro mě ...
Na podzim jsem měl na víkend půjčeného S-Maxe se 103 kW, 2.0 TDCi a fičel slušně ikdyž nás v něm bylo 7 ... jenže diesel a cena je bohužel ... není nic pro mě ...
Ford Focus Combi Mk.3, 1.5 EcoBoost, 110 kW, 2016,
Iceberg blue

Iceberg blue

- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Nové(jeté) auto
Neresit co je jak pocitove rychle.. Jen kW ti vzdy reknou, jak to jede. Ten S-max se sedmi lidmi a ze jel? To sis spis namlouval. On diesel dava pocit, ze kdyz jsi na vrcholu kroutaku, tak ze ma rezervu vykonu, ale je to jen pocit.
Co se tyce 1.6i a vykonu nejakych 90-100kw, uz to malinko napovida, ze se tam deje neco podivneho. Pamatuju si jak jsem jel se Sportagi 1.6i 99kW a bylo to takovy utahany, na nejake predjizdeni kamionu bych moc nemyslel. Jedine, co splni ocekavani bude ten ecoboost.
Jinak vyber mas zajimavy. Rozum veli Ford(osobne ale u Fordu nejsem nijak nadseny z interieru).Designem se mi libi Auris. A u Hondy zase vetsinou nejde slapnout vedle.
Co se tyce 1.6i a vykonu nejakych 90-100kw, uz to malinko napovida, ze se tam deje neco podivneho. Pamatuju si jak jsem jel se Sportagi 1.6i 99kW a bylo to takovy utahany, na nejake predjizdeni kamionu bych moc nemyslel. Jedine, co splni ocekavani bude ten ecoboost.
Jinak vyber mas zajimavy. Rozum veli Ford(osobne ale u Fordu nejsem nijak nadseny z interieru).Designem se mi libi Auris. A u Hondy zase vetsinou nejde slapnout vedle.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové(jeté) auto
Já bych výběr rozšířil i o Leona,Octavii možná i o korejský hujdy a žabožroutí kraksny.Ten novej Megane nevypadá zle.Z německejch nová astra a golf,kterýmu bych momentálně dal přednost před focusem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti