Stránka 8 z 17
Re: Klepani motoru
Napsal: 30.07.2014 13:32
od 12matess3
Ďakujem za odpovede, neviem ja som to auto kupoval včera v utorok, neviem, ešte mi ide predajca pozisťovať rozvody a iné veci, dá sa ten palivový filter nejak aj doma opraviť, či treba rozhodne kúpiť nový filter? Ani streky neviem.
Takto, čo mi poradíte, ako mám postupovať, čo mám urobiť najskôr atď...?
Ďakujem

Re: Klepani motoru
Napsal: 30.07.2014 13:56
od magnos
Nic s tym nerobit - zbytocne do toho neinvestovat a vratit to predajcovi ak sa da. Ja by som to po mojich skusenostiach s tymto motorom urobil. Aut je dost, vybrat si ine.
Re: Klepani motoru
Napsal: 30.07.2014 13:57
od Slid
12matess3: nechci te nejak strasit, ale kdyz kupujes diesel chce to poradnou prohlidku a zjisteni stavu pred koupi vozu, jak bylo o nej starano, co dostaval, co se menilo / nemenilo. Muze to byt filtr, ale nemusi, muze to byt nejaka blbost, ale taky to muze byt neco zavazneho co pomalu hnije, nevim jak mate sepsanou kupni smlouvu, ale bud opatrnej.
Po koupi bych udelal, komplet vymenu vsech naplni, vymenu vsech filtru, zjistil jak jsou na tom rozvody, kdy byly / nebyly delany, pokud byly, chci videt doklad, pokud neni, neverim a necham udelat. A pak se uvidi no.......

Re: Klepani motoru
Napsal: 30.07.2014 14:03
od 12matess3
Ok, ďakujem, toto auto si zatiaľ nechám, pozisťujem tie rozvody oleje atď....
Ešte sa opýtam, koľko trvá, keď dám niekomu spraviť rozvody a aká cena je priateľná a aká vysoká?
Koľko by som mal dať najviac za výmenu rozvodov?
Re: Klepani motoru
Napsal: 30.07.2014 14:24
od stano.
Mozu to byt vstreky v haji. Maju velky prepad.
Moze to byt cerpadlo v haji. Nedokaze natlacit dostatocny tlak.
Moze to byt regulator tlaku paliva.
Moze to byt palivovy filter.
Najlacnejsi mas ten filter, aj ten stoji 30€. Moznost 1 a 2 su uz 4-ciferne sumy (u vas cez 30t Czk).
Re: Klepani motoru
Napsal: 30.07.2014 15:50
od sth-1
jaká je historie toho vozu ? Já jsem si sice kupoval taky jetej TDCI a to hodně , ale po prvním majiteli koupený v Čechách a se servisní historií doloženou i doklady z oprav za poslední 2 roky . Jestli je to dovoz ze zahraničí nebo není historie servisování dohledatelná u Forda (většinou se dá na tel . dotaz , ověřoval jsem si jestli je daná oprava ještě v záruce ) tak bych to vrátil okamžitě servis TDCI může být pěkně drahý a je třeba s nim počítat přímo při koupi auta. Mám diesely rád ale když bych si nebyl jist historií (nebo nebyl smířený s případnou velkou investicí ) tak raději benzin . Nepíšeš jak bylo auto před koupí testováno ,jak prověřeno byl jsi před koupí pořádně projet auto a po projížďce nechal vypsat chyby prověřit na internetu původního majitele nebo prodejce. Jak budeš auto používat ,dlouhé trasy , nebo popojíždění kolik km za rok atd.. Opravdu podle mě jestli nemáš stranou 50 tisíc které jsi ochoten případně do opravy investovat a i tak se ti ta koupě vyplatí , tak auto okamžitě vrátit a odstoupit od smlouvy
výkon
Napsal: 30.07.2014 15:52
od sth-1
fakt neřeš rozvody ani jiné zásahy do vozu , řeš odstoupení od smlouvy
Re: Klepani motoru
Napsal: 31.07.2014 19:38
od Marod22
Ja by som vymenil palivák a potom ho poriadne prehnal. Nájdi poriadny kopec, daj mu zabrať, skús na päťke, na štvorke, na trojke a vytočiť ho do 5000 ot. Keď to spraví znova, otrieskaj to predajcovi o hlavu. To už bude potom zrejme drahá oprava.
Re: Klepani motoru
Napsal: 31.07.2014 19:44
od lucky.jack
Než do toho začít cpát love tak udělat diagnostiku. Může to být třeba jen ten palivák, ale třeba taky vstřiky v hajzlu. Případně může být problém s regulací turba...Jinak souhlas s Marodem.
Podobný problémy s motorem po koupi řeší do dneška třeba Klvys!
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Napsal: 31.07.2014 21:54
od sth-1
čím víc se bude do auta zasahovat tím hůř se bude vracet , pochybuji že když by to byl palivák že by jej prodávající nevyměnil , je to celkem jednoduchá výměna , jestli palivák pravidelně měnil v předepsaných intervalech nemůže být KO, jedině že by někde natankoval nějaké svinstvo ,pak palivák pomůže jen na chvilku a budeš řešit stále do kola stejný problém a stane se z tebe další kdo bude remtat jak je diesel poruchovej a nákladnej na opravy, ale když si jej už s poruchou koupíš a nechceš udělat to nejrozumější ,to je auto rovnou vrátit tak bohužel nelze než kdo chce kam .......
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Napsal: 01.08.2014 09:15
od V12
matess :
Mozes prosim popisat, ako si auto pred kupou otestoval ? Ked som testoval ja svoje terajsie auto, predavajuci skoro potreboval grc sacok ako cestujuci v Taxi-Taxi
Ked som este predtym kupoval diesla, zakladny dieseltest som vykonal - 50tka, sestka, plyn do podlahy a akceleracia na dialnici az na 180. Mechanik meral plniaci tlak a tlak paliva v raile. Vsetko bolo OK - MAP 2.3 baru, FRP 1600 barov. A po 600 km turbo kaput, po 20k vymena vstrekovacov

Re: Ztrata vykonu pri jizde
Napsal: 01.08.2014 09:17
od smoula
Re: Ztrata vykonu pri jizde
Napsal: 01.08.2014 09:35
od Slid
Spise spousta lidi autum nerozumi, nezajima a jdou je koupit jako rohliky do supermarketu, neporadi se, nezaplati servisakovi za prohlidku a nebo zase az moc duveruji. Takze se pak neni cemu divit, ze naleti a koupi strep, protoze TDCi nejsou onic horsi nez jinej common rail, ale Cesi serou na udrzby, vybydluji auta a kdyz kupuji tak zase jen dle ceny za co nejmene s 2x stocenym tachem, takze FORD za tohle nemuze.
Sam kdyz jsem prodaval auto, prisel mladej kluk jeste s teplym ridicakem, jedine co ho zajimalo bezovej kozenej interier, 17ky alu kol a jaka je hudba v aute, projel se a rekl beru zaplatil a odjel, nezajimalo ho nic o motoru, udrzbe, atd. Hlavne ze to jede, hraje a muze hazet masirku z okna. To auto zilo rok, pak ho totalne dojebal a dojel, ja ho mel jako lestenku

Re: Ztrata vykonu pri jizde
Napsal: 01.08.2014 14:14
od V12
smoula :
Takych su plne bazare

Re: Ztrata vykonu pri jizde
Napsal: 13.08.2014 13:40
od sth-1
to 12matess3 : jak jsi nakonec dopadl ?