no neviem.. V-power som uz daval, ale nic som si oproti 95 nevsimolvictor píše:to, ze je motor tichsi by si pocitil aj na obycajnom V-power, ale racing je racing, mozno ho tiez zacnem opat tankovat, ta financna kriza ma zatial na mna iba pozitivne dopadykonecne si trosku zajazdim..
Extra benzin - zkušenosti, testy
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: vpower racing
- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Tady je něco k prostudování: http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=28
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
vcedula: boli sme aj na brzde: ja som mal +10k (aj ked straty na kolese vacsie) a tak isto aj lucoST mal +7k (a idealny priebeh krutaku), lucoST tiez berie iba racing
podotykam, ze duro na 1.8 mal o malicko nizsi vykon na motore ako ja na 1.6 ti-vct a rozdiel bol iba v natankovanom benzine, navyse duro mal na 1.8 uz sportovy filter
podla mna ma racing vacsi prinos na vykon ako sportovy filter !
victor: ja som predtym daval iba vpower klasicky 95 ale rozdiel medzi nim a racingom je ohromny
uz po 3tej nadrzi sa stisi motor a je silnejsi vo vacsom rozsahu otacok, tak ako pisal vcedula.
dalej :
- zmizol prepad otacok ked nastartujem motor (asi 5s po starte na 95 padali otacky dole a motor ako keby xcel zdochnut, ak som nahodou zabudol na zapnutu klimu bolo to este horsie)
- zmizla vykonova diera ktoru som mal tesne pred 4000 ot, tam ako keby sa motor nadychaval, teraz nie, taha linearne
urcite tu nechcem robit na ten benzin reklamu, ale proste ked to tomu autu tak chuti, tak mu to davam
podotykam, ze duro na 1.8 mal o malicko nizsi vykon na motore ako ja na 1.6 ti-vct a rozdiel bol iba v natankovanom benzine, navyse duro mal na 1.8 uz sportovy filter

podla mna ma racing vacsi prinos na vykon ako sportovy filter !
victor: ja som predtym daval iba vpower klasicky 95 ale rozdiel medzi nim a racingom je ohromny

dalej :
- zmizol prepad otacok ked nastartujem motor (asi 5s po starte na 95 padali otacky dole a motor ako keby xcel zdochnut, ak som nahodou zabudol na zapnutu klimu bolo to este horsie)
- zmizla vykonova diera ktoru som mal tesne pred 4000 ot, tam ako keby sa motor nadychaval, teraz nie, taha linearne
urcite tu nechcem robit na ten benzin reklamu, ale proste ked to tomu autu tak chuti, tak mu to davam

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
to je mi jasne, ze nejde o vvykon. Ale ze bud mas za tie prchy lepsie spalenie benzinu -> lepsia charaketeristika motaora, etc... alebo vyssi vykon
.
Ale to len tak. Mne osobne staiclo taknovat v-power 95 na zlepsenie chodu motora. Dalej to podla mna uz nema ekonomicky zmysel, kedze cele moje auto je najma o ekonomike (a asi kazdeho kto nema nejaky vrchony model, ci auto podla toho, co chce a nie na co ma).

Ale to len tak. Mne osobne staiclo taknovat v-power 95 na zlepsenie chodu motora. Dalej to podla mna uz nema ekonomicky zmysel, kedze cele moje auto je najma o ekonomike (a asi kazdeho kto nema nejaky vrchony model, ci auto podla toho, co chce a nie na co ma).
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
ja k tomu nemam co viac povedat, na brzde mi namerali 93kW (85kW mam v technicaku), nech si urobi uzaver kazdy sam
takisto lukasovi
naopak duro na 1.8 92kW mal presne namerany vykon podla papierov (a to este mal sportovy filter o ktorom tu niektori basnili ze pridava aspon +5k)

takisto lukasovi
naopak duro na 1.8 92kW mal presne namerany vykon podla papierov (a to este mal sportovy filter o ktorom tu niektori basnili ze pridava aspon +5k)

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
kh. Otazkou ostava len to, ci vzyseny vykon je sposobeny prave palivom
.

-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
ja som mal cca 91 s K&N bez W POWER RACING-u
to asi nebude benzinom,ale toleranciami pri vyrobe,ale nemeni to fakt,ze tiez sa mi zda moje auto s Racingom podstatne ziv
sie,ale uz ho pekne davno nevidelo a dostava iba obycajnaka Shell 95





- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Ono vela robi subjektivy dojem (napr. zivosti, spotreby, etc...). Ze je napr. motor menej hlucny a podobne, tak je to O.K. to clovek pocuje. Ale zivost nezmeras len jazdou, ani spotrebu o par deci.. 
Ja som na seate zacal vpower 95 pouzivat a hlucnost bola po celu dobu nizsia (najma v druhej polovici spektra otacok), ale spotreba sa mi zdala najprv aj o 0,5l nizsia ale casom som zistil, ze je uplne rovnaka ako s obyc. 95. cize vplyv na spotrebu povazujem za moju subjektivu vec. (mozno som jazdil chvilu setrnejsie a podobne). Dokopy som ho bez prestania pouzival v seate asi 2,5-3 roky.
moj. ford (najma kvoli cene) mal len obyc. 95 zatial. Ale vsetky nadrze (okrem jednej) boli plnene u shellu (nic to neznamena).

Ja som na seate zacal vpower 95 pouzivat a hlucnost bola po celu dobu nizsia (najma v druhej polovici spektra otacok), ale spotreba sa mi zdala najprv aj o 0,5l nizsia ale casom som zistil, ze je uplne rovnaka ako s obyc. 95. cize vplyv na spotrebu povazujem za moju subjektivu vec. (mozno som jazdil chvilu setrnejsie a podobne). Dokopy som ho bez prestania pouzival v seate asi 2,5-3 roky.
moj. ford (najma kvoli cene) mal len obyc. 95 zatial. Ale vsetky nadrze (okrem jednej) boli plnene u shellu (nic to neznamena).
- victor
- Junior
- Příspěvky: 293
- Registrován: 24.02.2008 22:13
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
to KH: aby som pravdu povedal, k hlucnosti motora na VP95 vo vztahu k mojmu FoFo sa neviem vyjadrit, lebo vo FoFo som mal vzdy len V-Power, okrem tych prvych 4 litrov od predajcu.. ale moje predchadzajuce auto (malo najazdenych 90tis ked som ho kupil), revalo ako motorova pila, po cca 6 nadrziach sa stisilo asi o 20-30% hlavne vo vysokych otackach, ked bezalo na volnobehu nebolo ho zrazu ani pocut..
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
mne tiez nejde o vykon, z toho motora sa vela neda dostat, aj keby si urobil par kW navyse (benzinom, filtrom alebo dalsimi upravami sania a vyfukov), je to doslova na smiech, trapis sa pre par kW navrch 
ten benzin je ale dobry, to je moj, dovolim si tvrdit, objektivny pocit, preto ho davam, tych +7SKK/L co je asi cca +350 SKK na nadrz ako to dnes vychadza ma nezruinuje
xcel som vyskusat aj carreru 100 ale v case ked som ho xcel dat stal 46SKK/l (racing bol 43) a to uz bolo moc

ten benzin je ale dobry, to je moj, dovolim si tvrdit, objektivny pocit, preto ho davam, tych +7SKK/L co je asi cca +350 SKK na nadrz ako to dnes vychadza ma nezruinuje

xcel som vyskusat aj carreru 100 ale v case ked som ho xcel dat stal 46SKK/l (racing bol 43) a to uz bolo moc

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Ja myslim, ze pokud mas pocit, ze to taha vic pred cervenym pasmem, tak to prave Ti zvysilo vykon, ten nejvyssi je prave v max. otackach. Jinak ja ted jezdim na VP95 a rozdil od Globusu bych rekl, ze neni zadny... tak nevim, jestli to ma vyznam... snad jen na vycisteni motoru, nez vymenim olejvcedula píše:ono Racingom nezvysis vykon, to v ziadnom pripade. Ale mne sa jednoducho zdalo, ze dobre pracoval vo vacsom rozsahu otacok. Teda ked sa uz blizi cervena sipka, tak nevadne, ale taha stale tak isto, co sa mi u obyc. benzinu nestalo, ten v takychto otackach uz vadol. Zasa nie velmi vyrazne, cele je to len o pocite. Ale zeby to zvysilo vykon, to je blbost.
Ono nizsie oktanove cislo dlhsie hori a pri vysokych otackach potrebujes, aby benzin co najskor zhorel. No a tam sa Racing chyta.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
ja max vykon mam pri cca 6000 ot/min, potom uz prichadza ku stratam vo vykone, krivka zacina klesat. Ale chapem co vravis, len vykon mi to asi nezdvihlo, ale to klesanie za 6000 ot/min je mensie. No jednoducho ten motor slape aj za 6000 ot/min 

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
jo, uz tomu taky rozumim, jak to myslis 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
Tak jsem teď po 10 tisíc km natankoval místo VPR zase obyč N95. Na VPR ujedu na půlku nadrže (dle ručičky) cca 250 km, na N95 jsem teď ujel 220 km při stejném jízdnim režimu. Přesné výsledky spotřeby dodám až dotankuju, ale jedno už můžu říct teď - s VPR mám jednoznačně nižší spotřebu, možná o málo, ale mám...plus klidnější chod motoru a žádné mezery v zátahu. Natankuju ještě jednu nádrž a pak se rozhodnu, co tankovat dál 

ST150
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: extra benzin,co vy na to?skusenosti, testy
kua fokal aspon tankuj N91, nech mam aku taku šancu



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti