vcedula: boli sme aj na brzde: ja som mal +10k (aj ked straty na kolese vacsie) a tak isto aj lucoST mal +7k (a idealny priebeh krutaku), lucoST tiez berie iba racing
podotykam, ze duro na 1.8 mal o malicko nizsi vykon na motore ako ja na 1.6 ti-vct a rozdiel bol iba v natankovanom benzine, navyse duro mal na 1.8 uz sportovy filter
podla mna ma racing vacsi prinos na vykon ako sportovy filter !
victor: ja som predtym daval iba vpower klasicky 95 ale rozdiel medzi nim a racingom je ohromny

uz po 3tej nadrzi sa stisi motor a je silnejsi vo vacsom rozsahu otacok, tak ako pisal vcedula.
dalej :
- zmizol prepad otacok ked nastartujem motor (asi 5s po starte na 95 padali otacky dole a motor ako keby xcel zdochnut, ak som nahodou zabudol na zapnutu klimu bolo to este horsie)
- zmizla vykonova diera ktoru som mal tesne pred 4000 ot, tam ako keby sa motor nadychaval, teraz nie, taha linearne
urcite tu nechcem robit na ten benzin reklamu, ale proste ked to tomu autu tak chuti, tak mu to davam
