No nic, dalsi rozbor myslim uz nema smysl. Holt jsi delal prestavbu drive nez ja a mel jsi vetsi stesti. V dnesni dobe ti bohuzel zadny ze svetovych vyrobcu skvely, rychly a usporny LPG system bez listy neproda, proto jsem musel sahnout po tech "srackach" s listou

To vsak ale neni duvod k tomu, aby ses nam tu vsem vysmival...
Pro info ostatnim: ted jsem prelouskal navod pro instalaci LandiRenzo, prestoze ho mam jen v italstine. Hadice k railu maji mit delku 18cm, rozdil delky pro jednotlive valce nesmi byt vetsi nez 2cm (byl jsem si to premerit, vsechny hadice mam presne 18cm). Pokud by to melo byt blize, tak to urcite udelali, mista je tam dosti. Byloby-li potreba, aby hadice byly co nejkratsi, nebyl by problem zkratit je na 5cm. To ale evidentne neni pravda. Vstrikovace musi byt do sani navrtane co nejblize k motorovemu prostoru (mam je cca 2mm od konce sani). Rozdil na benzin-LPG nepoznam vubec, to jsem uz psal. Subjektivne se mi zda, ze na LPG to jede lip, ale to je mozna tim, ze ti blbci v servisu mi srazili odtrh svicek na 0,7mm
Takze kdokoliv kdo uvazuje o prestavbe na LPG: nebojte se toho, i systemy s listou funguji spravne, nemusite shanet po bazarech stare systemy bez listy...
Ford Focus kombi 1.6 16V ZETEC SE, 2002, tmave modra metaliza, LPG Landi Renzo Omegas + FlashLube, zimni: Goodyear Ultra Grip 7+; 185/65 R 14 86 T, letni: Michelin Energy E3A; 195/60 R 15 88 H