Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od phofy » 23.06.2013 19:57

Hlavně nemáš mít plyn až na podlaze, ale postupně ho sešlapávat, ale určitě ne až na podlahu, to se nedivím, že ti to pak nejelo

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od marosmanik25 » 23.06.2013 20:37

Toto že nema isť na podlahu hneď ale postupne kým nezaberie turbo tak to viem....ale ja mam fakt pocit že to auto raz ide dobre...raz zle....je možné že to tak znateľne cítiť keď mám v kufri nejakých 30kg naložených, čo sú veci na rybačku a v aute sú aj somnou 3 ľudia čo máme dokopy 320kg..??...trošku blba otázka ale predsa to chcem vedieť..a ak nie...čo može byť tá príčina, že raz sa mu chce že sa až divím ako ide...a raz veľmi nie..?
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od paranmax » 23.06.2013 21:51

a co takhle variabilní nastavení lopatek turba, jestli to nemáš nějak přiseklé a nenastaví se to hned ale se zpožděním.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 24.06.2013 09:41

marosmanik25 píše:ale ja mam fakt pocit že to auto raz ide dobre...raz zle...
Tak u me to byl duvod jeden: DPF. Auto si nejak menilo rezim, pripravovalo si regeneraci, jednou ficelo krasne podruhe naprd. Byl jsem hrozne nastvanej, chtel jsem se ho uz zbavit. Ale reseni se pak nakonec naslo viz jine vlakno.

Je mozne, ze u Tebe je ten samy duvod. Motory jsou zrejme stejne.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od rh1980 » 24.06.2013 10:07

Souhlasím s vita_k, po vyladění (zrušení) regenerací mě auto taky jede krásně. Vyjímkou je na plný výkon běžící klima, auto je trochu línější, to mě těch pár koníků vždycky někam odkluše. Před vyladěním to byla hrůza, jednou jelo, jednou zase ne, bál jsem se aji předjíždět aby auto zrovna v tu chvíli neztratilo výkon.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 24.06.2013 12:15

phofy píše:Hlavně nemáš mít plyn až na podlaze, ale postupně ho sešlapávat, ale určitě ne až na podlahu, to se nedivím, že ti to pak nejelo
Praveze zasliapnutie plynu do podlahy aktivuje rezim overboost - kratkodobe zvysenie krutiaceho momentu o 20 Nm. tato skutocnost sa prejavi na plniacom tlaku - na cca 5 sekund by mal tlacit 2.5 baru, potom plniaci tlak poklesne na 2.3 baru.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od smoula » 24.06.2013 12:29

A overboost je i u 66kW?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 24.06.2013 18:09

Myslim, ze nie. Tyka sa to 80kW motora s variabilnym turbom. Nasiel som nieco zaujimave :

In the three upper gears, the torque can amount to 260 Nm at 1,750 rpm thanks to the "overboost" function (temporary enrichment of air and fuel) activated at full engine load between 1,500 and 3,750 rpm. The maximum torque is thus temporarily increased by 8.3 %.

Zdroj : http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=685547
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od marosmanik25 » 24.06.2013 23:16

Tak dnes zamnou uspesne 530km...musim povedat ze si mozno aj namyslam ze to auto nema tah...ako pisem 530 km aj vacsinou dialnica a kopce...5ludi v aute a plny kufor..spotreba rovnych 5.0 ...docital som sa na jednom fore ak auto nema tah, ze treba dat plyn na podlahu na vyssom prevodovom stupni aj ked nebude mat tah...nechat ho asi tak 3sekundy a pustit plyn ze sa tym a tak robi variabilita....a myslim si ze to fakt pomaha...:) mozno je to dalsia vec ktoru si namyslam...ale budis..:)...
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 24.06.2013 23:33

jj, jednou dole jednou nahore...

Pak zase prijde obava (a pak realita), ze to za chvili pojede spatne (a k tomu se to doopravdy stane). Vzpominam si dobre na moje auto, kdyz "jeste" melo dpf... Uz nikdy vic. Ale to je OT...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Beeda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 06.02.2013 08:12

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Beeda » 03.07.2013 08:36

Marod22 píše:Aj na volnobeh? Čiže vyradené, noha dole a volnobežné otáčky? A húka? To nebude turbo.
Jsem se spatne vyjadril myslel jsem kdyz mam vyrazeno a stojim na miste a pridam plyn tak to kdyz je teplo cca pri 1800 ot/min zapiska jak při přidávaní plynu tak když ho pustím a otáčky klesaji.
FoFo II 2007 1,6 Tdci 80 kw, 5,2 l/100

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od marosmanik25 » 03.07.2013 09:12

na tom nieje nič zlé, kým to píska (pohvízdáva) a ako pišeš len pri 1800 otáčkach tak je to normálne..horšie by bolo keď pridáš plyn a ono to huká ako sanítka po pustení plynu až k 900 otáčkam
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od pepé » 23.08.2013 08:23

Chci se zeptat má turbo u mého focuse(vizitka) naklápěcí lopatky, co jsem četl několik posledních příspěvků tak asi ano.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 23.08.2013 09:06

ma, ale je to nepresne oznaceno.

Lopatky obezneho kola nejsou variabilni, variabilni je navadeni spalin na obezne kolo turbiny.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od pepé » 23.08.2013 09:33

Skvělá odpověď,díky. :D
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host