Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 17.01.2014 16:20

Congrats. Málem jsi prosel i podle hodnoty na štítku;)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

nap
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.08.2009 23:18

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od nap » 28.02.2014 06:24

Zdravim,
muzu poprosit spokojene majitele odstranenych DPF u 1,6 80kw o kontakt na nejakou proverenou firmu (idealne stredni,vychodni cechy, Praha)? Nekdo radi Bystrici, nekdo ji zas zatracuje tak fakt nevim. Momentalne mi udelali rizenou regeneraci filtru + vymenu oleje a po cca 1000km jsem odsal skoro litr olejonafty co byla pres rysku. Tak nez resit proc to leze do oleje bych se te regenerace mozna radeji zbavil nadobro.
Diky.
Ford Focus 1.6 80 kw DPF 2008 po FL
Ford Galaxy 1.8 92 kw 2008

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 28.02.2014 07:49

Toto bude nieco vaznejsie. Ked Ti urobili nutenu regeneraciu, vymenili olej a po 1000 km bolo oleja o liter viac, svedci to o viacerych moznych problemoch :
1. filter bol uz tak upchaty, ze mu regeneracia velmi nepomohla, idealne riesenie je ho vymenit
2. regeneracia bola uspesna, ale mas v haji vstrekovace, alebo turbo, alebo vahu vzduchu atd. a motor velmi cmudi do vyfuku, filter sa rychlo zanasa a tak regeneruje po kazdych 50 km

Myslim, ze to bude kombinacia oboch pripadov. Za takych okolnosti by som s tym siel najkratsou cestou do Aciek a zbavil sa toho, kym za to nieco dostanem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od stano. » 28.02.2014 08:37

Nemoze to byt pripadne sposobene vstrekom (vstrekmi) davno po smrti, ktore kvapkaju? Nafta nezhori vsetka, zostane vo valcoch a cez kruzky ide do oleja. Samozrejme to zanasa filter, spusti sa regeneracia, dalsia nafta do valcov a spiralovito ide dalej.

nap
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.08.2009 23:18

Příspěvek od nap » 28.02.2014 09:03

Auto jezdilo do 120 v nemecku a pak 30 tady. Filtr asi nekdo uz otviral pac ma udajne svar. Chyba na diag ukazavala neco o skrtici klapce vzduchu a pak solenoid u turba. Zkusim jeste tyhle veci vymenit, a chvili to pozorovat. Jinak auto: nijak nekouri a jede krasne (zatim). Ale jak tak ty diskuze procitam tak V12 ma asi pravdu. Jinak jezdim cca 100km denne tak by si filtr mel chrochtat blahem.:)
Ford Focus 1.6 80 kw DPF 2008 po FL
Ford Galaxy 1.8 92 kw 2008

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od stano. » 28.02.2014 09:06

S tymi 120t km v Nemecku by som si nebol taky isty... DPF ma na sebe zvar uz od vyroby. Zalezi, ako vyzeral...

nap
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.08.2009 23:18

Příspěvek od nap » 28.02.2014 09:15

Jo a ta dalsi klasicka regenerace asi snad i
probehla protoze to psalo ze byla pred 98 km. Tezko rict jak ten filtr vypada, ale podle vseho tam snad zustal a neni uplne vykuchanej coz ale bez rozriznuti asi poznat ani nejde ne? Jeste zvazuji ten vyplach vapkou a nejakym tim cisticim sajrajtem. Novej za tech 27 se mi fakt kupovat nechce a ta druhovyroba me taky nepresvedcila zatim jsem na ne necet zadny pozitivni ohlasy.
Ford Focus 1.6 80 kw DPF 2008 po FL
Ford Galaxy 1.8 92 kw 2008

nap
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.08.2009 23:18

Příspěvek od nap » 28.02.2014 09:32

Tech 120 snad I sedi predchozi majitel mel i smlovu kdyz to kupoval od nemeckeho dealera tak tam ty km byly uvedene. Ale zfalsovat se da vsechno:). Kazdopadne diky za rady. Ty vstriky necham taky proverit.
Ford Focus 1.6 80 kw DPF 2008 po FL
Ford Galaxy 1.8 92 kw 2008

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 28.02.2014 11:08

nap :
Za kolko si to kupil ? Ak za 4 - 5 tisic EUR (120-150 tisic CzK), tak ma nie 120, ale 220 tisic a Fritz velmi dobre vie, preco sa ho zbavil. V tomto pripade vymena DPF nepomoze, pretoze novo instalovany sa znici po par tisic km. Jeho znicenia sa ale na 99% nedocka turbo, pretoze v oleji budu nadmerne mnozstva nafty. Ten motor treba poriesit komplexne - test vstrekovacov, kontrola CR cerpadla a ked sa da doporiadku toto, az potom vymena DPF. Riesenie skratkou - vykuchat DPF - by sa snad dalo pouzit, ale obcas je to zdroj mnohych problemov, obcas to funguje OK. Jedno je ale iste - ked ho das vykuchnut, za autom uvidis oblaky dymu a pochopis, co to mas za dolietany vrak.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

nap
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.08.2009 23:18

Příspěvek od nap » 28.02.2014 12:27

No tak nejak. Ale zas tak cerne bych to nevidel. A servis v nemecku mi ty km potvrdil. Tak doufam ze to priblizne bude sedet. Prohlidka v autorizaku taky prosla bez nejakych problemu. Tak furt tajne doufam ze po vymene skrtici klapky co ukazuje diag to tam tu naftu tolik cpat nebude. Ted po odsati najeto ca 800 a nic nepribylo ( zatim). Bojim se ze ta regenerace to proste nejak kur... Budu dal badat proc.
Ford Focus 1.6 80 kw DPF 2008 po FL
Ford Galaxy 1.8 92 kw 2008

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 28.02.2014 12:43

Ak tam teraz po 800 km nic nepribudlo, mohlo by to byt OK. Dalej to ale poriadne sleduj, ak si po vytiahnuti toho litra nevymenil olej, tak ho vymen, pretoze 1/5 mazacej naplne je nafta, co pre motor nie je to najlepsie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

nap
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07.08.2009 23:18

Příspěvek od nap » 28.02.2014 13:00

Chtel jsem pockat s vymenou oleje min do dalsi regenerace a vymeny te skrtici klapky. Abych ho nemusel menit pokazde kdyz si auto vzpomene ze bude vypalovat dpf. Tak to snad ten mix nafty s olejem tak rychle neoddela. Kolega s 307 2.0 jezdi s pribyvajicim olejem asi 4 roky:). Ale tomu to nenabylo tak rychle jako u me.
Ford Focus 1.6 80 kw DPF 2008 po FL
Ford Galaxy 1.8 92 kw 2008

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 28.02.2014 15:42

Este raz - patina mazacej naplne je nafta.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od stano. » 28.02.2014 15:55

Nafta nemaze. Nafta v oleji spolahlivo karbonuje. Jazdi dalej, ved teba to pocka...

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od kiblik » 03.03.2014 09:41

Jak velky vliv na zanaseni DPF filtru muze mit nekvalitni nafta? Co vy na to?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host