čerpadlo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 09.05.2015 01:22

Tak dítě štěstěny nejsem. Auto dnes opět zdechlo a to rovnou ve 130km rychlosti. Sice opět chytlo, ale výkon už nebyl ok. Chvílema to vůbec netáhlo. Sotva jsem se doplazil do Prahy, kde mi to zdechlo ještě dvakrát. Pak už to nechtělo ani naskočit. Zítra to jde hned na diagnostiku. Kontrolky nic nehlásej, tak uvidíme co načte tentokrát diagnostika.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 09.05.2015 18:12

Načteny chyby:
P0404
P0149
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Příspěvek od Stehnak » 09.05.2015 18:37

Chyba ventylu na recirkulaci spalin (EGR) a chyba casovani vstriku paliva.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 10.05.2015 14:42

Jj. Děkuji. Přesně to mi před chvilkou psal mechanik. Nějak mi už ale nevysvětlil co s tim. Nechci ho v neděli otravovat a vyptávat se co bude podnikat. Řešil jste už někdo tu chybu časování? Děkuji za info.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 10.05.2015 17:04

Patrně zatuhlý přesuvník v čerpadle.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 10.05.2015 17:09

Aha..... tak to je snad jediná věc co mě nenapadla. Řešil jsi to někdy?
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od foki » 10.05.2015 17:13

Jardak píše:Patrně zatuhlý přesuvník v čerpadle.
diky nemu pak odchazi rj cerpadla pokud se nemylim
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 10.05.2015 17:56

Jj. Děkuji za postřehy. Takže chyba P0149 může znamenat zatuhlý přesuvník. No zítra se na auto do servisu jdu juknout a nadhodim to tam. Třeba už to budou vědět taky. Jen se chci zeptat a moc se omlouvám za neznalost, ale jak se to řeší? Čerpadlo ven, rozdělat, udělat, čerpadlo zpět. Něco se kóduje, nekóduje? Finanční náročnost? Prostě to nevim. :nixw:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od foki » 10.05.2015 18:09

asi bych zkusil zavolat nekam kde čerpadla delaji
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 10.05.2015 18:42

Foki děkuji. Kluci co to teď mají na servisu říkali že pokud by to bylo něco s čerpadlem, řeší to s profíkama co čerpadla dělají. Oni se do toho necpou. Ale moc děkuji za rady.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jardak » 10.05.2015 19:42

Jj asi poslat čerpadlo čerpadláři, který ho dá mechanicky do pořádku a pak na stolici nastaví.
Řídící jednotku čerpadla máš asi ještě OK, takže cena by měla být přijatelnější. Navíc pokud by řj. zůstala původní, nebyla by ani nutnost kódovat imobilizér.

Ta chyba EGR ventilu může být způsobena snímacím potenciometrem otevření egru, nebo jeho kabeláží.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 11.05.2015 12:19

Tak se vracim ze servisu a jsem zas o něco vydeptanější. Ono se zdá že je všechno trošku jinak. Ráno mi kluci volali, že zaslepili EGR ventil, protože už několikrát to hodilo stejnou chybu P0404 a jeli se projet. A zjistili toto. Auto se nechladí!! No á já jsem za totálního debila, kterej ani nepozná že se motor přehřejvá a za každou cenu jsem se chtěl dostat dom i když motor se hodil asi do nevim co režimu a nechtěl táhnout. V každym případě, zjistili, že topení netopí, motor se hřeje hódně rychle a přehřejvá se. Proto prej i ta ztráta výkonu, až mi to i zdechlo, když jsem se chtěl rozjet. Podezření je tedy na termostat, nebo čerpadlo vody, ale teď to nejhorší. V nádržce se objevila tmavá voda. Asi si to fouklo do vody a zřejmě to odneslo těstnění pod hlavou a nebo hůř hlava. Ale to prý teprve zjistí.

Mě nejvíc vrtá hlavou to, že jsem nepoznal, že se přehřál motor. Je fakt, že ten den sem toho najezdil fakt moc a bylo mi divný že se při jízdě zahřál motor rychleji, než bylo obvyklé. A taky jsem si všimnul, že ručička teploty si udělala výlet dál než normálně, ale zase se vrátila zpět. A to opakovaně, ale já z toho byl tak vydřenej, že je v hajzlu čerpadlo, že jsem tomu nevěnoval pozornost a za každou cenu se snažil dostat domů. Měl jsem v sedačce prcka a noc na krku.

No tak teď uvidím s čim přijdou. Když se toto vše potvrdí, je to už na jiný vlákno.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: čerpadlo

Příspěvek od Jozkablack » 16.05.2015 16:01

Takže za mne to tady můžu v sekci čerpadlo uzavřít. Bylo totálně vydřený vodní čerpadlo. Proto to nechladilo a proto to netáhlo. Od vydřenýho čerpadla se zbarvila i voda v nádržce. Těsnění i hlava jsou prý OK.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

powermax
Nováček
Nováček
Příspěvky: 99
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Krompachy

čerpadlo

Příspěvek od powermax » 01.08.2015 07:47

powermax píše:Ahoj, nestretol sa niekto s pazvukom vychadzajucim z CR cerpadla delphi?
Nemam nahravku, ale je to take kruuuuu, kruuuuu, ..., kruuu,
Nepravidelne a je jedno ci je motor studeny alebo teply.
Najprv som myslel ze je prasknuta membrana na egr alebo na turbe, ale ide to z cerpadla.
Vydava to uz aspon 10 tis. km.
Piliny nepusta.
Podozrievam dopravne cerpadlo.
Motor ma vykon a hned po starte bezi pravidelne, avsak po odstaveni na viac ako 8 hod sa 50/50 objavuje problem so startom, treba 3-5 sekund tocit kym chytne, diagnostika ukazuje ze ten cas potrebuje na dosiahnutie tlaku vo vysokotlakom okruhu.
Tak doplnujuca informacia, cerpadlo islo na test pocas vymeny kompletnej spojky a bolo uplne zomlete, takze kompletny repas. Teraz som zvedavy ako to preziju vstreky pretoze iste mnozstvo kovovych pilin sa do nich dostalo. Zaujimave je ze vstreky som repasoval cca pred 30kkm a vtedy bolo este cerpadlo dobre. Stale lejem VIF a normalnu naftu na slovnafte. Tym padom koncim s VIF a s delphi systemom uz asi auto nekupim.
bude
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002

Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: čerpadlo

Příspěvek od Munga » 08.09.2015 20:03

Nazdárek kolegové,mám zřejmě KO čerpadlo na 1,8 Tddi 2000,ale nejsem si uplně jist..
Přijel jsem-vypl motor a po 5min stání už nenastartovalo.
Motor točí,kontrolky svítí a zhasínají normálně,pal.filtr +gumičky vyměněn,nafta do trubek jde.
Motor mechanicky ok-rozběhne se na čistič do sání..když zapnu klíček tak nic nevrčí-necvaká.
Diagnostika P1664-řídící modul vstřikovacího čerpadla-chybná funkce
P1564-řídící modul vstřikovacího čerpadla -požadavek redukce paliva
C1316 a C2415
Repas čerpadla by měl být kolem 8tis a pro mne je to hraniční cena opravy za tohle auto-mám to jako zálohu,není to jen elektronika čerpadla? opravuje ji někdo?
Vlákno jsem pročítal,ale je dost obsáhlé - předem díky za fundované názory.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host