čerpadlo
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Tak dítě štěstěny nejsem. Auto dnes opět zdechlo a to rovnou ve 130km rychlosti. Sice opět chytlo, ale výkon už nebyl ok. Chvílema to vůbec netáhlo. Sotva jsem se doplazil do Prahy, kde mi to zdechlo ještě dvakrát. Pak už to nechtělo ani naskočit. Zítra to jde hned na diagnostiku. Kontrolky nic nehlásej, tak uvidíme co načte tentokrát diagnostika.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Načteny chyby:
P0404
P0149
P0404
P0149
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Jj. Děkuji. Přesně to mi před chvilkou psal mechanik. Nějak mi už ale nevysvětlil co s tim. Nechci ho v neděli otravovat a vyptávat se co bude podnikat. Řešil jste už někdo tu chybu časování? Děkuji za info.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: čerpadlo
Patrně zatuhlý přesuvník v čerpadle.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Aha..... tak to je snad jediná věc co mě nenapadla. Řešil jsi to někdy?
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
diky nemu pak odchazi rj cerpadla pokud se nemylimJardak píše:Patrně zatuhlý přesuvník v čerpadle.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Jj. Děkuji za postřehy. Takže chyba P0149 může znamenat zatuhlý přesuvník. No zítra se na auto do servisu jdu juknout a nadhodim to tam. Třeba už to budou vědět taky. Jen se chci zeptat a moc se omlouvám za neznalost, ale jak se to řeší? Čerpadlo ven, rozdělat, udělat, čerpadlo zpět. Něco se kóduje, nekóduje? Finanční náročnost? Prostě to nevim. 

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
asi bych zkusil zavolat nekam kde čerpadla delaji
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Foki děkuji. Kluci co to teď mají na servisu říkali že pokud by to bylo něco s čerpadlem, řeší to s profíkama co čerpadla dělají. Oni se do toho necpou. Ale moc děkuji za rady.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: čerpadlo
Jj asi poslat čerpadlo čerpadláři, který ho dá mechanicky do pořádku a pak na stolici nastaví.
Řídící jednotku čerpadla máš asi ještě OK, takže cena by měla být přijatelnější. Navíc pokud by řj. zůstala původní, nebyla by ani nutnost kódovat imobilizér.
Ta chyba EGR ventilu může být způsobena snímacím potenciometrem otevření egru, nebo jeho kabeláží.
Řídící jednotku čerpadla máš asi ještě OK, takže cena by měla být přijatelnější. Navíc pokud by řj. zůstala původní, nebyla by ani nutnost kódovat imobilizér.
Ta chyba EGR ventilu může být způsobena snímacím potenciometrem otevření egru, nebo jeho kabeláží.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Tak se vracim ze servisu a jsem zas o něco vydeptanější. Ono se zdá že je všechno trošku jinak. Ráno mi kluci volali, že zaslepili EGR ventil, protože už několikrát to hodilo stejnou chybu P0404 a jeli se projet. A zjistili toto. Auto se nechladí!! No á já jsem za totálního debila, kterej ani nepozná že se motor přehřejvá a za každou cenu jsem se chtěl dostat dom i když motor se hodil asi do nevim co režimu a nechtěl táhnout. V každym případě, zjistili, že topení netopí, motor se hřeje hódně rychle a přehřejvá se. Proto prej i ta ztráta výkonu, až mi to i zdechlo, když jsem se chtěl rozjet. Podezření je tedy na termostat, nebo čerpadlo vody, ale teď to nejhorší. V nádržce se objevila tmavá voda. Asi si to fouklo do vody a zřejmě to odneslo těstnění pod hlavou a nebo hůř hlava. Ale to prý teprve zjistí.
Mě nejvíc vrtá hlavou to, že jsem nepoznal, že se přehřál motor. Je fakt, že ten den sem toho najezdil fakt moc a bylo mi divný že se při jízdě zahřál motor rychleji, než bylo obvyklé. A taky jsem si všimnul, že ručička teploty si udělala výlet dál než normálně, ale zase se vrátila zpět. A to opakovaně, ale já z toho byl tak vydřenej, že je v hajzlu čerpadlo, že jsem tomu nevěnoval pozornost a za každou cenu se snažil dostat domů. Měl jsem v sedačce prcka a noc na krku.
No tak teď uvidím s čim přijdou. Když se toto vše potvrdí, je to už na jiný vlákno.
Mě nejvíc vrtá hlavou to, že jsem nepoznal, že se přehřál motor. Je fakt, že ten den sem toho najezdil fakt moc a bylo mi divný že se při jízdě zahřál motor rychleji, než bylo obvyklé. A taky jsem si všimnul, že ručička teploty si udělala výlet dál než normálně, ale zase se vrátila zpět. A to opakovaně, ale já z toho byl tak vydřenej, že je v hajzlu čerpadlo, že jsem tomu nevěnoval pozornost a za každou cenu se snažil dostat domů. Měl jsem v sedačce prcka a noc na krku.
No tak teď uvidím s čim přijdou. Když se toto vše potvrdí, je to už na jiný vlákno.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: čerpadlo
Takže za mne to tady můžu v sekci čerpadlo uzavřít. Bylo totálně vydřený vodní čerpadlo. Proto to nechladilo a proto to netáhlo. Od vydřenýho čerpadla se zbarvila i voda v nádržce. Těsnění i hlava jsou prý OK.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
-
- Nováček
- Příspěvky: 99
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Krompachy
čerpadlo
Tak doplnujuca informacia, cerpadlo islo na test pocas vymeny kompletnej spojky a bolo uplne zomlete, takze kompletny repas. Teraz som zvedavy ako to preziju vstreky pretoze iste mnozstvo kovovych pilin sa do nich dostalo. Zaujimave je ze vstreky som repasoval cca pred 30kkm a vtedy bolo este cerpadlo dobre. Stale lejem VIF a normalnu naftu na slovnafte. Tym padom koncim s VIF a s delphi systemom uz asi auto nekupim.powermax píše:Ahoj, nestretol sa niekto s pazvukom vychadzajucim z CR cerpadla delphi?
Nemam nahravku, ale je to take kruuuuu, kruuuuu, ..., kruuu,
Nepravidelne a je jedno ci je motor studeny alebo teply.
Najprv som myslel ze je prasknuta membrana na egr alebo na turbe, ale ide to z cerpadla.
Vydava to uz aspon 10 tis. km.
Piliny nepusta.
Podozrievam dopravne cerpadlo.
Motor ma vykon a hned po starte bezi pravidelne, avsak po odstaveni na viac ako 8 hod sa 50/50 objavuje problem so startom, treba 3-5 sekund tocit kym chytne, diagnostika ukazuje ze ten cas potrebuje na dosiahnutie tlaku vo vysokotlakom okruhu.
bude
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 08.02.2013 22:27
- Bydliště: Praha
Re: čerpadlo
Nazdárek kolegové,mám zřejmě KO čerpadlo na 1,8 Tddi 2000,ale nejsem si uplně jist..
Přijel jsem-vypl motor a po 5min stání už nenastartovalo.
Motor točí,kontrolky svítí a zhasínají normálně,pal.filtr +gumičky vyměněn,nafta do trubek jde.
Motor mechanicky ok-rozběhne se na čistič do sání..když zapnu klíček tak nic nevrčí-necvaká.
Diagnostika P1664-řídící modul vstřikovacího čerpadla-chybná funkce
P1564-řídící modul vstřikovacího čerpadla -požadavek redukce paliva
C1316 a C2415
Repas čerpadla by měl být kolem 8tis a pro mne je to hraniční cena opravy za tohle auto-mám to jako zálohu,není to jen elektronika čerpadla? opravuje ji někdo?
Vlákno jsem pročítal,ale je dost obsáhlé - předem díky za fundované názory.
Přijel jsem-vypl motor a po 5min stání už nenastartovalo.
Motor točí,kontrolky svítí a zhasínají normálně,pal.filtr +gumičky vyměněn,nafta do trubek jde.
Motor mechanicky ok-rozběhne se na čistič do sání..když zapnu klíček tak nic nevrčí-necvaká.
Diagnostika P1664-řídící modul vstřikovacího čerpadla-chybná funkce
P1564-řídící modul vstřikovacího čerpadla -požadavek redukce paliva
C1316 a C2415
Repas čerpadla by měl být kolem 8tis a pro mne je to hraniční cena opravy za tohle auto-mám to jako zálohu,není to jen elektronika čerpadla? opravuje ji někdo?
Vlákno jsem pročítal,ale je dost obsáhlé - předem díky za fundované názory.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host