Stránka 71 z 74

Re: čerpadlo

Napsal: 09.05.2015 01:22
od Jozkablack
Tak dítě štěstěny nejsem. Auto dnes opět zdechlo a to rovnou ve 130km rychlosti. Sice opět chytlo, ale výkon už nebyl ok. Chvílema to vůbec netáhlo. Sotva jsem se doplazil do Prahy, kde mi to zdechlo ještě dvakrát. Pak už to nechtělo ani naskočit. Zítra to jde hned na diagnostiku. Kontrolky nic nehlásej, tak uvidíme co načte tentokrát diagnostika.

Re: čerpadlo

Napsal: 09.05.2015 18:12
od Jozkablack
Načteny chyby:
P0404
P0149

Napsal: 09.05.2015 18:37
od Stehnak
Chyba ventylu na recirkulaci spalin (EGR) a chyba casovani vstriku paliva.

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 14:42
od Jozkablack
Jj. Děkuji. Přesně to mi před chvilkou psal mechanik. Nějak mi už ale nevysvětlil co s tim. Nechci ho v neděli otravovat a vyptávat se co bude podnikat. Řešil jste už někdo tu chybu časování? Děkuji za info.

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 17:04
od Jardak
Patrně zatuhlý přesuvník v čerpadle.

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 17:09
od Jozkablack
Aha..... tak to je snad jediná věc co mě nenapadla. Řešil jsi to někdy?

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 17:13
od foki
Jardak píše:Patrně zatuhlý přesuvník v čerpadle.
diky nemu pak odchazi rj cerpadla pokud se nemylim

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 17:56
od Jozkablack
Jj. Děkuji za postřehy. Takže chyba P0149 může znamenat zatuhlý přesuvník. No zítra se na auto do servisu jdu juknout a nadhodim to tam. Třeba už to budou vědět taky. Jen se chci zeptat a moc se omlouvám za neznalost, ale jak se to řeší? Čerpadlo ven, rozdělat, udělat, čerpadlo zpět. Něco se kóduje, nekóduje? Finanční náročnost? Prostě to nevim. :nixw:

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 18:09
od foki
asi bych zkusil zavolat nekam kde čerpadla delaji

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 18:42
od Jozkablack
Foki děkuji. Kluci co to teď mají na servisu říkali že pokud by to bylo něco s čerpadlem, řeší to s profíkama co čerpadla dělají. Oni se do toho necpou. Ale moc děkuji za rady.

Re: čerpadlo

Napsal: 10.05.2015 19:42
od Jardak
Jj asi poslat čerpadlo čerpadláři, který ho dá mechanicky do pořádku a pak na stolici nastaví.
Řídící jednotku čerpadla máš asi ještě OK, takže cena by měla být přijatelnější. Navíc pokud by řj. zůstala původní, nebyla by ani nutnost kódovat imobilizér.

Ta chyba EGR ventilu může být způsobena snímacím potenciometrem otevření egru, nebo jeho kabeláží.

Re: čerpadlo

Napsal: 11.05.2015 12:19
od Jozkablack
Tak se vracim ze servisu a jsem zas o něco vydeptanější. Ono se zdá že je všechno trošku jinak. Ráno mi kluci volali, že zaslepili EGR ventil, protože už několikrát to hodilo stejnou chybu P0404 a jeli se projet. A zjistili toto. Auto se nechladí!! No á já jsem za totálního debila, kterej ani nepozná že se motor přehřejvá a za každou cenu jsem se chtěl dostat dom i když motor se hodil asi do nevim co režimu a nechtěl táhnout. V každym případě, zjistili, že topení netopí, motor se hřeje hódně rychle a přehřejvá se. Proto prej i ta ztráta výkonu, až mi to i zdechlo, když jsem se chtěl rozjet. Podezření je tedy na termostat, nebo čerpadlo vody, ale teď to nejhorší. V nádržce se objevila tmavá voda. Asi si to fouklo do vody a zřejmě to odneslo těstnění pod hlavou a nebo hůř hlava. Ale to prý teprve zjistí.

Mě nejvíc vrtá hlavou to, že jsem nepoznal, že se přehřál motor. Je fakt, že ten den sem toho najezdil fakt moc a bylo mi divný že se při jízdě zahřál motor rychleji, než bylo obvyklé. A taky jsem si všimnul, že ručička teploty si udělala výlet dál než normálně, ale zase se vrátila zpět. A to opakovaně, ale já z toho byl tak vydřenej, že je v hajzlu čerpadlo, že jsem tomu nevěnoval pozornost a za každou cenu se snažil dostat domů. Měl jsem v sedačce prcka a noc na krku.

No tak teď uvidím s čim přijdou. Když se toto vše potvrdí, je to už na jiný vlákno.

Re: čerpadlo

Napsal: 16.05.2015 16:01
od Jozkablack
Takže za mne to tady můžu v sekci čerpadlo uzavřít. Bylo totálně vydřený vodní čerpadlo. Proto to nechladilo a proto to netáhlo. Od vydřenýho čerpadla se zbarvila i voda v nádržce. Těsnění i hlava jsou prý OK.

čerpadlo

Napsal: 01.08.2015 07:47
od powermax
powermax píše:Ahoj, nestretol sa niekto s pazvukom vychadzajucim z CR cerpadla delphi?
Nemam nahravku, ale je to take kruuuuu, kruuuuu, ..., kruuu,
Nepravidelne a je jedno ci je motor studeny alebo teply.
Najprv som myslel ze je prasknuta membrana na egr alebo na turbe, ale ide to z cerpadla.
Vydava to uz aspon 10 tis. km.
Piliny nepusta.
Podozrievam dopravne cerpadlo.
Motor ma vykon a hned po starte bezi pravidelne, avsak po odstaveni na viac ako 8 hod sa 50/50 objavuje problem so startom, treba 3-5 sekund tocit kym chytne, diagnostika ukazuje ze ten cas potrebuje na dosiahnutie tlaku vo vysokotlakom okruhu.
Tak doplnujuca informacia, cerpadlo islo na test pocas vymeny kompletnej spojky a bolo uplne zomlete, takze kompletny repas. Teraz som zvedavy ako to preziju vstreky pretoze iste mnozstvo kovovych pilin sa do nich dostalo. Zaujimave je ze vstreky som repasoval cca pred 30kkm a vtedy bolo este cerpadlo dobre. Stale lejem VIF a normalnu naftu na slovnafte. Tym padom koncim s VIF a s delphi systemom uz asi auto nekupim.

Re: čerpadlo

Napsal: 08.09.2015 20:03
od Munga
Nazdárek kolegové,mám zřejmě KO čerpadlo na 1,8 Tddi 2000,ale nejsem si uplně jist..
Přijel jsem-vypl motor a po 5min stání už nenastartovalo.
Motor točí,kontrolky svítí a zhasínají normálně,pal.filtr +gumičky vyměněn,nafta do trubek jde.
Motor mechanicky ok-rozběhne se na čistič do sání..když zapnu klíček tak nic nevrčí-necvaká.
Diagnostika P1664-řídící modul vstřikovacího čerpadla-chybná funkce
P1564-řídící modul vstřikovacího čerpadla -požadavek redukce paliva
C1316 a C2415
Repas čerpadla by měl být kolem 8tis a pro mne je to hraniční cena opravy za tohle auto-mám to jako zálohu,není to jen elektronika čerpadla? opravuje ji někdo?
Vlákno jsem pročítal,ale je dost obsáhlé - předem díky za fundované názory.