Napojení hadice od klikovky do sání, je jedno jestli s turbem nebo bez něj , dělá podlak. Jde o to, že z bloku motoru jde maléma otvory rozstřik oleje pro mazání válců. Prací motoru dochází k průniku jak nespáleného paliva tak i spalin ke klice ,přes netěsnost kroužků, od kliky je tato mlha odsávána a opětovně spalována - recyklace. Když není vše OK tak tato mlha smývá a narušuje mazací film na stěnách válců a nastává větší opotřebení kluzných ploch a netěsnost na kroužcích , který průnik spalin zvyšuje. Proto si někdo naivně myslí, že motor nežere olej, ale opak je pravdou množství zůstává stejné, jen část oleje vymění nespálená směs. Toto odsávání může být samovolné, pumpováním motoru, což je ten vývod pod motor / to by měli ekologové radost/, nebo podporované podtlakem sání atmosféry nebo ve větším měřítku turbem. Když u turba je odsávání tohoto bordelu ve větším měřítku, dochází i k většímu zanášení turba. Proto je třeba dbát na kvalitní olej, protože počátek je již na utěsnění pístních kroužků, to posírání turba je jen důsledkem nekvalitního oleje

.......
PS: opačně, když je odsávání kliky ucpané,a nefunguje na 100%, tak při nasávání nové směsy, proniká ta z prostoru kliky nad píst, jinama klika odfouknout nemá šanci, novou směs výtláčí do sacího paroží, pak nastává to snížení výkonu motoru , ten nasává tak jen 50% potřebného, lambda to pak vyhodnotí do ŘJ jako chudou směs a již se lítá po servisech.
