Re: čerpadlo
Napsal: 08.09.2015 22:17
Zas ta ista otazka dookola? 

To je ta zaruka ktera pak neni kdyz se neco stane viz nektere zdejsi prispevky a vlastni zkusenost ?Munga píše:8500kč je to mechanika + elektronika opravená (kratší záruka z důvodu opravované elektroniky),ale nemusí se párovat.
10500kč je mechanika + elektronika nová(plná záruka),musí se spárovat.
Jak jsem koukal tak cena podstatně klesla nedávno v létě. Ted mluvím o dieselservis třebíč(řípov)
Dělali to švárovi. reference mají velmi dobré.
znamy kdyz jede koupit nejakou bouracku na dily kolem 500euro tak dulezity je aby bezel motor protoze prvni jde cerpadlo a ma zaznamy treba 2-3lidi co je shani (dava je od 8 do 10t )Jardak píše:Blbý je, že ceny těchto oprav neklesají alespoň trochu úměrně snižujícím se cenám těchto aut.
Přece jenom investovat do auta v hodnotě 40 - 50 tkč 26 tkč za čerpadlo se ne každýmu chce...
Ale zase na druhou stranu, bez funkčního motoru je tohle auto téměř bezcenný....
zdeMunga píše:Kompletní repas s NOVOU mechanikou a elektronikou je 10500kč,plná záruka - Je to dieselservis který funguje dlouho a dělá mnoho druhů čerpadel - (má s nimi někdo snad špatnou zkušenost?) Jestli ano tak pište-já mám zatím jen dobré recenze na kvalitu i přístup k zákazníkovi tak proč to dávat někam kde dám za to samé o pár tisíc více.
bubis píše:Po najetí víc jak 3 tis km, jsem si všiml že se rosí kolem prvního vstřiku, asi nějaká netěsnost, ale nepoznám kde. Jelikož je to chvilku po zásahu servisu v Řípově nechci se v tom hrabat aby neřekli že jsem se v tom hrabal. Tak jsem tam volal, že dobrý pomůžou, nakonec se jim moc nechce a ať to nechám přetěsnit u místního servisu. Tak jsem namítal že to je od nich v záruce, tak prý není že to jsou moje původní díly a na ty se záruka nevztahuje. Když jsem si tam v lednu byl pro opravené auto tvrdili mě že na práci je záruka 6 měsíců a na materiál 2 roky, tak nevím jak to teď řešit. Už jste se s průsakem nafty kolem vstřiku někdo setkal?
Fordeo píše:Taky uz z nich tak nadseny nejsem, skoda ze poctiva prace nikomu dlouho nevydrzi, jsme v cechach no.
Me treba vadilo, ze jsem se s nema domlouval, az to budou mit opravene, at mi daji hned vedet. 3x jsem tam musel volat sam od sebe, sekretarka to zvedla s tim, ze zjisti co a jak a hned mi zavola zpet. Samozrejme ze nic. Kdyz jsem volal znovu ja, jelikoz jsem na auto spechal, zvedl chlapik s tim, ze sekretarka uz jela domu. Tvl tak je to normalni jednani? Asi jo. Jen ho to poskozuje a mohna o tom ani nevi...kdo k nemu pojede? No my Fordaci tvl. Asi hresi na to, ze dieselservisu neni v Cr moc. Skoda.
bubis píše:Přístup Diesel servisu Řípov mluví jasně "pro zákazníka všechno" ale jen když z toho kouká tučný výdělek. Samozřejmě se úplně distancovali od mého problému a musel jsem to řešit operativně u místních. Naštěstí už to neteče, ale úplně mě to zkazilo jméno pana Kovaříka a mechanika který mě to tenkrát dál...
fofo2001 píše:Taky se trochu bojím, že se v Řipově trochu zkazili od doby, kdy mi opravovali Focuse (před 4 lety) a dělali pro mě první poslední.
S paní sekretářkou je to zhruba jak někdo psal... jeden den ráno paní volá, že odpoledne mi zavolají, kdy to bude hotovo. Odpoledne nevolá, druhý den nevolá, člověk volá, několikrát se ani nedovolá. Holt pryč jsou doby, kdy tel.bral pan Kovařík a člověk se dozvěděl vždycky pár zajímavostí navíc.
Oprava - kompletní repase čepadla a vstřiků TDCi, ale stoprocentní mi to teda nepřipadá. Už jsem to jednou reklamoval, a chystám se to reklamovat asi ještě jednou po nějaké době. Po studeném startu to silně modře kouří a nějakou dobu jede volnoběh neklidně s houpáním otáček. Spotřeba není nižší, než před opravou, spíš vyšší (předtím 5,8-6,0 l/100, teď 6,0-6,3/100.)
Cena - celkem jsem tam nechal 26400, s tím, že poprvé jeden vstřik jen vyčistili a neopravovali a také vysokotlakou část čerpadla napoprvé neopravovali. Fungovalo to opravdu jen chvilku. Po reklamaci udělali zbytek, takže repase je kompletní, ale modrý kouř po startu, který by podle mě na repasovaném vstřikování neměl být vůbec, tak nezmizel úplně, jen už to není jako stará Avie, ale jen jako starý Mercedes.
Jestli to může být něčím jiným, tak se jim omlouvám. Ale jinak myslím, že něco šidí a neříkají to zákazníkovi. Hlavně si to myslím proto, že při převzetí to běží jak hodinky, až na malý obláček po nastartování, ale už po pár stovkách km člověk začne registrovat zhoršení (studený start, zvuk vstřikovačů.) Jestli pojedu na druhou reklamaci, tak to sem napíšu. Budu potřebovat auto prodat (třetí dítě do rodiny) a nerad bych poslouchal, že to prodávám proto, že mám vstřiky před smrtí. Od druhé opravy jsem najel zatím jen 1000km a už za tu dobu se znatelně zhoršil studený start a zvuk od vstřikovačů - místo šepotu květin už se sem tam ozve zaklepání.
bubis píše:Tak mám problém, v sobotu se na volnoběh ozvalo klap klap klap. Nevíte jestli se s tím dá jezdit?
ano opotrebil protoze to lataji jak se dafofo2001 píše:Já jsem tedy konečně dostal opravené auto, v rámci reklamace. Momentálně se chová normálně. Prý jsem záhadný případ a mají takové mondeo, které se jim vrací na reklamace, ještě jedno.
V rámci reklamace vyměnili díl vstřiku (nějaký váleček), který se prý z neznámého důvodu po repasi zase opotřebil, zase za nový (opět originál Delphi.) Dále se mi prý vymazaly kalibrační hodnoty vstřiků v jednotce a to způsobovalo klepání pod zátěží. Dále rozebírali a znovu kontrolovali čerpadlo.
Takže možná za to nemůžou oni, ale Delphi a moje auto... Dlouhá doba vyřízení reklamace měla být zčásti způsobena velkým množstvím práce, kterou s tím měli.