
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja jsem psal ze by to dalo vice kdybych chtel a jak vis ze ta GPS meri dobre?! kdyz jedu podle tech radaru co jsou ve vesnici 90 tak mi presne ukazuji 90 

- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Se vzrustajici rychlosti roste odchylka
Radary nejsou vzdy presne, jsou tam z informacnich duvodu.

Radary nejsou vzdy presne, jsou tam z informacnich duvodu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak je jasne ze to tam neni kvuli tomu aby si lidi zkouseli co to da
ale nema cenu to resit kazdy ma jinaci nazor atd.. :-)kazdy jeden v jinych podminkach 


- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Stavim sa, ze by to Ford nazval spotrebnym materialom a sprdol Ta, ze to je predsa uplna normalka a ze to mas brat ako olejovy filter.V12 píše:Tak toto by som potom nazval konstrukcnou vadou. Vztahovala by sa na to predlzena zaruka ? Dost by ma to zaujimalo.
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zkusil jsem maximálku na pětku a jede líp
Bylo to vlastně po druhé co jsem zkoušel maximálku a poprvé jsem se nedostal na víc jak (tachometrových) 192 km/h po rovince. Teď byl tachometr už těsně pod 200 km/h, ale už jsem musel brzdit kvůli autům přede mnou. Navíc ta dálnice byla sice rovná, ale mírně - jemně do kopce a měl jsem na palubě i spolujezdce. Věřím, že dvěstě by to teda dalo 



2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mi rekni jak si zjistil tech 192 presne 192?
to tak mozna GPS ale to tak vse nebo jak to zjistujete ze jedete 173 192 a podobne?

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nijak, neber o doslovně. Ručička byla malinko nad stodevadesát tak prostě jsem napsal stodevadesátdva kilometrů za hodinu. Všechno to jsou údaje podle tachometru, reálná rychlost je jiná...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Právě, proto mi celá tahle diskuse příjde celkem bezpředmětná
Jinak koukám, jak tu všichni zkoušejí maximálky, já měl v životě celkem 6 aut, a maximálku jsem zkoušel u jediného z nich (to byl 200 koňový šestiválec), jinak mě to ani neláká 
P.S. A to jsem tu maximálku ještě zkoušel z toho důvodu, že se na německé dálnici o kus vepředu napojovalo Ferrari Testarrosa, tak jsem si ho chtěl prohlédnout. Bohužel jemu to bylo úplně jedno a i přes mnou vyvinutou rychlost 235 (tacho) mě zpráskal jak koně, takže jsem z té testarrosy stejně viděl jenom zadek a po chvíli už ani to ne


P.S. A to jsem tu maximálku ještě zkoušel z toho důvodu, že se na německé dálnici o kus vepředu napojovalo Ferrari Testarrosa, tak jsem si ho chtěl prohlédnout. Bohužel jemu to bylo úplně jedno a i přes mnou vyvinutou rychlost 235 (tacho) mě zpráskal jak koně, takže jsem z té testarrosy stejně viděl jenom zadek a po chvíli už ani to ne

bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja som maximalku skusal na kazdom mojom aute :
S105L - 145 (tacho, v reale netusim)
Daewoo Tico - 160 GPS (Shell V Power Racing 100) brrr, na to nezabudnem, to auto uz chcelo vzlietnut
Esco 1.8TD 51kW - 163 GPS (tacho 175)
Suzuki Ignis - 170 GPS, tacho 185
Plechac - 202 GPS (tacho 210), do 190 zrychloval vpohode, od 190 do max nekonecne dlho.
Octavia II 1.9TDI PD 77kW kombajn 190 GPS (tacho 205) - byvaly sluzobny
P307SW 1.6 HDI 80kW - 185 GPS (tacho 200) - aktualny sluzobny
FFII 1.6i 74 kW - 180 GPS (tacho 190) - bazarovy so zvolenim bazarnika
Skor ako maximalka ma zaujima zrychlenie 70 - 130, prave to pokryva vacsinu praktickej akceleracie pri predbiehani.
S105L - 145 (tacho, v reale netusim)
Daewoo Tico - 160 GPS (Shell V Power Racing 100) brrr, na to nezabudnem, to auto uz chcelo vzlietnut
Esco 1.8TD 51kW - 163 GPS (tacho 175)
Suzuki Ignis - 170 GPS, tacho 185
Plechac - 202 GPS (tacho 210), do 190 zrychloval vpohode, od 190 do max nekonecne dlho.
Octavia II 1.9TDI PD 77kW kombajn 190 GPS (tacho 205) - byvaly sluzobny
P307SW 1.6 HDI 80kW - 185 GPS (tacho 200) - aktualny sluzobny
FFII 1.6i 74 kW - 180 GPS (tacho 190) - bazarovy so zvolenim bazarnika

Skor ako maximalka ma zaujima zrychlenie 70 - 130, prave to pokryva vacsinu praktickej akceleracie pri predbiehani.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Luky2380
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 29.03.2010 09:00
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Chtěl jsem reagovat na motor Ti-VCT..Loni jsem koupil tohoto Focuse se 112tis. km, momentálně mám 128tis. km najeto a nikdy mi motor po nastartování nezarachotil nebo nebyl slyšet nějaký zvuk jak se popisuje u těchto motorů. Kontrolka vždy O.k a zvuk taktéž při studeném nebo zahřátém motoru. Snad jsem to teď nezakřikl 

Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R




-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 04.11.2008 20:19
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
198 km/h GPS v DE na dalnici, s vetrem v zadech. Pak zezadu prilitnul s-max... Jinak pokud mohu srovnavat, kolegova sluzebni FF2 1.6 74kW a soukromy FF2 1.6 85kW - oba kombajny, to moje, ac na LPG, je zivejsi, pri nalozenym aute a na dalnici je to nebe a dudy.
Focus 2011, kombi, 1.6 EcoBoost, LPG Prins, Red Candy Tint
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Takové, co jezdí po vesnicích 90km/h mám moc rád a takové, co se s tím veřejně chlubí mám úplně nejraději.Klvys píše:ja jsem psal ze by to dalo vice kdybych chtel a jak vis ze ta GPS meri dobre?! kdyz jedu podle tech radaru co jsou ve vesnici 90 tak mi presne ukazuji 90
Mimochodem na maximálky je tu jiná sekce: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=1538
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ja nerikam ze jezdim 90 anik se tim nechlubim ale zas nemam rad ty co jedou na dalnici 100
nemusi jet 200

- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ne každý na dálnici využívá maximální rychlost 130km/h. Je to "maximální možná rychlost", to znamená, že mohu jet třeba stovkou a ostatní účastníci provozu to musí akceptovat. V Německu a jiných vyspělých zemí je tohle naprosto běžné (běžně pokávám 4 litrové audiny a baworáky jedoucí 100), to jen u nás jsou všichni hrrr nerózní z někoho, kdo jede na jeho vkus pomaleji než by jel on sám.Klvys píše:ja nerikam ze jezdim 90 anik se tim nechlubim ale zas nemam rad ty co jedou na dalnici 100nemusi jet 200
Velmi často jezdí pomaleji auta naložená dětmi, starší lidé také jezdí pomaleji neb jejich smysly a reakce nejsou už v tak dobré kondici...
Jinak když už se bavíme o 1,6 Ti-VCT, tak z mého pohledu nemá cenu ani jezdit rychleji, protože už od 120 km/h začíná silně narůstat spotřeba. Pokud jedu na spotřebu, jedu kolem 110 na tempomat a kochám se krajinou (a vyhýbám se přejetým zvířátkům...).
Naposledy upravil(a) jack-3d dne 24.03.2011 16:24, celkem upraveno 1 x.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Morbidní úchyleeejack-3d píše:kochám se krajinou (a teď na jaře navíc přejetými zvířátky...).

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti