Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 14.03.2011 22:51

ja jsem psal ze by to dalo vice kdybych chtel a jak vis ze ta GPS meri dobre?! kdyz jedu podle tech radaru co jsou ve vesnici 90 tak mi presne ukazuji 90 :)

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 14.03.2011 22:53

Se vzrustajici rychlosti roste odchylka :roll:
Radary nejsou vzdy presne, jsou tam z informacnich duvodu.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 14.03.2011 22:57

tak je jasne ze to tam neni kvuli tomu aby si lidi zkouseli co to da :-) ale nema cenu to resit kazdy ma jinaci nazor atd.. :-)kazdy jeden v jinych podminkach :)

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 14.03.2011 23:48

V12 píše:Tak toto by som potom nazval konstrukcnou vadou. Vztahovala by sa na to predlzena zaruka ? Dost by ma to zaujimalo.
Stavim sa, ze by to Ford nazval spotrebnym materialom a sprdol Ta, ze to je predsa uplna normalka a ze to mas brat ako olejovy filter.
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 15.03.2011 19:55

Zkusil jsem maximálku na pětku a jede líp :idea: 8) Bylo to vlastně po druhé co jsem zkoušel maximálku a poprvé jsem se nedostal na víc jak (tachometrových) 192 km/h po rovince. Teď byl tachometr už těsně pod 200 km/h, ale už jsem musel brzdit kvůli autům přede mnou. Navíc ta dálnice byla sice rovná, ale mírně - jemně do kopce a měl jsem na palubě i spolujezdce. Věřím, že dvěstě by to teda dalo :bebng:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 15.03.2011 20:48

Mi rekni jak si zjistil tech 192 presne 192? :-D to tak mozna GPS ale to tak vse nebo jak to zjistujete ze jedete 173 192 a podobne?

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 16.03.2011 09:20

Nijak, neber o doslovně. Ručička byla malinko nad stodevadesát tak prostě jsem napsal stodevadesátdva kilometrů za hodinu. Všechno to jsou údaje podle tachometru, reálná rychlost je jiná...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 16.03.2011 10:14

Právě, proto mi celá tahle diskuse příjde celkem bezpředmětná :D Jinak koukám, jak tu všichni zkoušejí maximálky, já měl v životě celkem 6 aut, a maximálku jsem zkoušel u jediného z nich (to byl 200 koňový šestiválec), jinak mě to ani neláká :lol:

P.S. A to jsem tu maximálku ještě zkoušel z toho důvodu, že se na německé dálnici o kus vepředu napojovalo Ferrari Testarrosa, tak jsem si ho chtěl prohlédnout. Bohužel jemu to bylo úplně jedno a i přes mnou vyvinutou rychlost 235 (tacho) mě zpráskal jak koně, takže jsem z té testarrosy stejně viděl jenom zadek a po chvíli už ani to ne :mrgreen:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 20.03.2011 18:03

Ja som maximalku skusal na kazdom mojom aute :
S105L - 145 (tacho, v reale netusim)
Daewoo Tico - 160 GPS (Shell V Power Racing 100) brrr, na to nezabudnem, to auto uz chcelo vzlietnut
Esco 1.8TD 51kW - 163 GPS (tacho 175)
Suzuki Ignis - 170 GPS, tacho 185
Plechac - 202 GPS (tacho 210), do 190 zrychloval vpohode, od 190 do max nekonecne dlho.
Octavia II 1.9TDI PD 77kW kombajn 190 GPS (tacho 205) - byvaly sluzobny
P307SW 1.6 HDI 80kW - 185 GPS (tacho 200) - aktualny sluzobny
FFII 1.6i 74 kW - 180 GPS (tacho 190) - bazarovy so zvolenim bazarnika :mrgreen:


Skor ako maximalka ma zaujima zrychlenie 70 - 130, prave to pokryva vacsinu praktickej akceleracie pri predbiehani.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Luky2380
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 29.03.2010 09:00
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Luky2380 » 23.03.2011 19:56

Chtěl jsem reagovat na motor Ti-VCT..Loni jsem koupil tohoto Focuse se 112tis. km, momentálně mám 128tis. km najeto a nikdy mi motor po nastartování nezarachotil nebo nebyl slyšet nějaký zvuk jak se popisuje u těchto motorů. Kontrolka vždy O.k a zvuk taktéž při studeném nebo zahřátém motoru. Snad jsem to teď nezakřikl :D
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R
ObrázekObrázek

rikos79
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 04.11.2008 20:19

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od rikos79 » 23.03.2011 22:14

198 km/h GPS v DE na dalnici, s vetrem v zadech. Pak zezadu prilitnul s-max... Jinak pokud mohu srovnavat, kolegova sluzebni FF2 1.6 74kW a soukromy FF2 1.6 85kW - oba kombajny, to moje, ac na LPG, je zivejsi, pri nalozenym aute a na dalnici je to nebe a dudy.
Focus 2011, kombi, 1.6 EcoBoost, LPG Prins, Red Candy Tint

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 24.03.2011 09:47

Klvys píše:ja jsem psal ze by to dalo vice kdybych chtel a jak vis ze ta GPS meri dobre?! kdyz jedu podle tech radaru co jsou ve vesnici 90 tak mi presne ukazuji 90 :)
Takové, co jezdí po vesnicích 90km/h mám moc rád a takové, co se s tím veřejně chlubí mám úplně nejraději.

Mimochodem na maximálky je tu jiná sekce: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=1538
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 24.03.2011 10:25

ja nerikam ze jezdim 90 anik se tim nechlubim ale zas nemam rad ty co jedou na dalnici 100 :-D nemusi jet 200

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od jack-3d » 24.03.2011 14:50

Klvys píše:ja nerikam ze jezdim 90 anik se tim nechlubim ale zas nemam rad ty co jedou na dalnici 100 :-D nemusi jet 200
Ne každý na dálnici využívá maximální rychlost 130km/h. Je to "maximální možná rychlost", to znamená, že mohu jet třeba stovkou a ostatní účastníci provozu to musí akceptovat. V Německu a jiných vyspělých zemí je tohle naprosto běžné (běžně pokávám 4 litrové audiny a baworáky jedoucí 100), to jen u nás jsou všichni hrrr nerózní z někoho, kdo jede na jeho vkus pomaleji než by jel on sám.

Velmi často jezdí pomaleji auta naložená dětmi, starší lidé také jezdí pomaleji neb jejich smysly a reakce nejsou už v tak dobré kondici...

Jinak když už se bavíme o 1,6 Ti-VCT, tak z mého pohledu nemá cenu ani jezdit rychleji, protože už od 120 km/h začíná silně narůstat spotřeba. Pokud jedu na spotřebu, jedu kolem 110 na tempomat a kochám se krajinou (a vyhýbám se přejetým zvířátkům...).
Naposledy upravil(a) jack-3d dne 24.03.2011 16:24, celkem upraveno 1 x.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 24.03.2011 15:19

jack-3d píše:kochám se krajinou (a teď na jaře navíc přejetými zvířátky...).
Morbidní úchyleee :shocked:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti