Stránka 72 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2011 22:51
od Klvys
ja jsem psal ze by to dalo vice kdybych chtel a jak vis ze ta GPS meri dobre?! kdyz jedu podle tech radaru co jsou ve vesnici 90 tak mi presne ukazuji 90 :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2011 22:53
od Anduril
Se vzrustajici rychlosti roste odchylka :roll:
Radary nejsou vzdy presne, jsou tam z informacnich duvodu.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2011 22:57
od Klvys
tak je jasne ze to tam neni kvuli tomu aby si lidi zkouseli co to da :-) ale nema cenu to resit kazdy ma jinaci nazor atd.. :-)kazdy jeden v jinych podminkach :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2011 23:48
od georgi
V12 píše:Tak toto by som potom nazval konstrukcnou vadou. Vztahovala by sa na to predlzena zaruka ? Dost by ma to zaujimalo.
Stavim sa, ze by to Ford nazval spotrebnym materialom a sprdol Ta, ze to je predsa uplna normalka a ze to mas brat ako olejovy filter.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2011 19:55
od MK2
Zkusil jsem maximálku na pětku a jede líp :idea: 8) Bylo to vlastně po druhé co jsem zkoušel maximálku a poprvé jsem se nedostal na víc jak (tachometrových) 192 km/h po rovince. Teď byl tachometr už těsně pod 200 km/h, ale už jsem musel brzdit kvůli autům přede mnou. Navíc ta dálnice byla sice rovná, ale mírně - jemně do kopce a měl jsem na palubě i spolujezdce. Věřím, že dvěstě by to teda dalo :bebng:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2011 20:48
od Klvys
Mi rekni jak si zjistil tech 192 presne 192? :-D to tak mozna GPS ale to tak vse nebo jak to zjistujete ze jedete 173 192 a podobne?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 16.03.2011 09:20
od MK2
Nijak, neber o doslovně. Ručička byla malinko nad stodevadesát tak prostě jsem napsal stodevadesátdva kilometrů za hodinu. Všechno to jsou údaje podle tachometru, reálná rychlost je jiná...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 16.03.2011 10:14
od FUGAS
Právě, proto mi celá tahle diskuse příjde celkem bezpředmětná :D Jinak koukám, jak tu všichni zkoušejí maximálky, já měl v životě celkem 6 aut, a maximálku jsem zkoušel u jediného z nich (to byl 200 koňový šestiválec), jinak mě to ani neláká :lol:

P.S. A to jsem tu maximálku ještě zkoušel z toho důvodu, že se na německé dálnici o kus vepředu napojovalo Ferrari Testarrosa, tak jsem si ho chtěl prohlédnout. Bohužel jemu to bylo úplně jedno a i přes mnou vyvinutou rychlost 235 (tacho) mě zpráskal jak koně, takže jsem z té testarrosy stejně viděl jenom zadek a po chvíli už ani to ne :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 20.03.2011 18:03
od V12
Ja som maximalku skusal na kazdom mojom aute :
S105L - 145 (tacho, v reale netusim)
Daewoo Tico - 160 GPS (Shell V Power Racing 100) brrr, na to nezabudnem, to auto uz chcelo vzlietnut
Esco 1.8TD 51kW - 163 GPS (tacho 175)
Suzuki Ignis - 170 GPS, tacho 185
Plechac - 202 GPS (tacho 210), do 190 zrychloval vpohode, od 190 do max nekonecne dlho.
Octavia II 1.9TDI PD 77kW kombajn 190 GPS (tacho 205) - byvaly sluzobny
P307SW 1.6 HDI 80kW - 185 GPS (tacho 200) - aktualny sluzobny
FFII 1.6i 74 kW - 180 GPS (tacho 190) - bazarovy so zvolenim bazarnika :mrgreen:


Skor ako maximalka ma zaujima zrychlenie 70 - 130, prave to pokryva vacsinu praktickej akceleracie pri predbiehani.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 23.03.2011 19:56
od Luky2380
Chtěl jsem reagovat na motor Ti-VCT..Loni jsem koupil tohoto Focuse se 112tis. km, momentálně mám 128tis. km najeto a nikdy mi motor po nastartování nezarachotil nebo nebyl slyšet nějaký zvuk jak se popisuje u těchto motorů. Kontrolka vždy O.k a zvuk taktéž při studeném nebo zahřátém motoru. Snad jsem to teď nezakřikl :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 23.03.2011 22:14
od rikos79
198 km/h GPS v DE na dalnici, s vetrem v zadech. Pak zezadu prilitnul s-max... Jinak pokud mohu srovnavat, kolegova sluzebni FF2 1.6 74kW a soukromy FF2 1.6 85kW - oba kombajny, to moje, ac na LPG, je zivejsi, pri nalozenym aute a na dalnici je to nebe a dudy.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.03.2011 09:47
od jack-3d
Klvys píše:ja jsem psal ze by to dalo vice kdybych chtel a jak vis ze ta GPS meri dobre?! kdyz jedu podle tech radaru co jsou ve vesnici 90 tak mi presne ukazuji 90 :)
Takové, co jezdí po vesnicích 90km/h mám moc rád a takové, co se s tím veřejně chlubí mám úplně nejraději.

Mimochodem na maximálky je tu jiná sekce: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=1538

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.03.2011 10:25
od Klvys
ja nerikam ze jezdim 90 anik se tim nechlubim ale zas nemam rad ty co jedou na dalnici 100 :-D nemusi jet 200

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.03.2011 14:50
od jack-3d
Klvys píše:ja nerikam ze jezdim 90 anik se tim nechlubim ale zas nemam rad ty co jedou na dalnici 100 :-D nemusi jet 200
Ne každý na dálnici využívá maximální rychlost 130km/h. Je to "maximální možná rychlost", to znamená, že mohu jet třeba stovkou a ostatní účastníci provozu to musí akceptovat. V Německu a jiných vyspělých zemí je tohle naprosto běžné (běžně pokávám 4 litrové audiny a baworáky jedoucí 100), to jen u nás jsou všichni hrrr nerózní z někoho, kdo jede na jeho vkus pomaleji než by jel on sám.

Velmi často jezdí pomaleji auta naložená dětmi, starší lidé také jezdí pomaleji neb jejich smysly a reakce nejsou už v tak dobré kondici...

Jinak když už se bavíme o 1,6 Ti-VCT, tak z mého pohledu nemá cenu ani jezdit rychleji, protože už od 120 km/h začíná silně narůstat spotřeba. Pokud jedu na spotřebu, jedu kolem 110 na tempomat a kochám se krajinou (a vyhýbám se přejetým zvířátkům...).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.03.2011 15:19
od Nepér
jack-3d píše:kochám se krajinou (a teď na jaře navíc přejetými zvířátky...).
Morbidní úchyleee :shocked: