Stránka 73 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.03.2011 16:24
od jack-3d
Nepér píše:
jack-3d píše:kochám se krajinou (a teď na jaře navíc přejetými zvířátky...).
Morbidní úchyleee :shocked:
Koukám, že jsem to špatně formuloval ;o) Rozhodně se jimi nekochám ;o)))))

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.04.2011 14:09
od davefrost69
Focuse s 1.6 Ti-Vct mam teprve od minulé středy, ale jsem převelice spokojen, mam FoFo II v kombíku a jsem moc spokojen - ale je to možná tím, že ho mám chvilku a že jsem přesedlal z Peugeota 206 1.1i 44 kw. :D

Ano, v nižších otáčkách je línější, ale který benzín 1.6 není? To už asi musí být jó motor, 2.0 a vejš, ale nevím, nechci posuzovat, zas s tolika vozy této kategorie jsem nejel... :)

Spotřeba? Vezl jsem si to z Jihlavy do Chomutova a v momentu vjíždění do Chomutova to ukazovalo 6.5l/100 km. Jel jsem předpisově, na D1 130, chvílemi 140-150, když jsem předjížděl v levém pruhu kamion a někdo se vzadu mohl "po", že ho zdržuju... :) A pak z Prágy do Chomutova 90...

Jízdní vlastnosti? S ničím lepším jsem doposud nejel... :perfect:

Hudba? Sony MP3 a 8 repro, slast pro má rocková ouška :cooler:

Po pár tis. najetých km přidám další poznatky, teď jsem v euforii a můj názor může být neadekvátní. :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.04.2011 14:14
od Nepér
Pozor, za chvíli bude reagovat V12, že lepší je 1.8i a že tohle je crap...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.04.2011 19:44
od V12
davefrost69 píše:Focuse s 1.6 Ti-Vct mam teprve od minulé středy
Kupil si ho novy alebo jazdeny ? Kolko kilometrov ma v kolesach ?
davefrost69 píše:Ano, v nižších otáčkách je línější, ale který benzín 1.6 není?
U atmosfery objem nicim nenahradis, toto je vseobecne znamy fakt.
davefrost69 píše: Jízdní vlastnosti? S ničím lepším jsem doposud nejel... :perfect:
Po pár tis. najetých km přidám další poznatky, teď jsem v euforii a můj názor může být neadekvátní. :wink:
Ano, toto je 100% -na pravda. Myslim si to ja, povedalo mi to viacero ludi, ktorym som natolko doveroval, ze som im zveril volant svojho Plechaca. Jeden z nich bol zaryty Golfista, po par mimoriadne ostrych prejazdoch zakrutami zahlasil, ze "Tak toto by Golf uz nezvladol", myslim, ze to hovori za vsetko. Pritom mam standardny podvozok, standardne 205/55 R16 GY F1 Eagle GSD3 a hodne vymlete tlmice :)

TiVCT je pre FFII velmi dobry motor - idealny kompromis medzi vykonom a spotrebou - pokial ho nenahanas, jazdi usporne a ked mu sliapnes na krk a drzis ho nad 4000 rpm, vie aj poriadne potiahnut. Treba pouzivat kvalitny olej a origo olejovy filter, aby si sa vyhol problemom s TiVCT mechanikou.
Nepér píše:Pozor, za chvíli bude reagovat V12, že lepší je 1.8i a že tohle je crap...
Neryp, tu sa neriesi 1.6i ale TiVCT :nazdravi:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.04.2011 20:47
od Nepér
V12 píše:Neryp, tu sa neriesi 1.6i ale TiVCT :nazdravi:
Tak já mám doma ještě natuněný OHV 8V, víšco :ble2:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.04.2011 21:07
od V12
Ten osemventil v lahkej kasni odvadzal skvelu pracu. Rozhodne lepsiu, ako HTP pod kapotou Fabie. Ale to sme uz hodne OT.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 04.04.2011 21:29
od maxo111
Do HTP by som sa zbytocne nenavazal. Na tych svojich 40 resp. 47 kw ide pocitovo celkom dobre. Do mesta a medzimesto v pohode staci na presun z bodu A do bodu B - svoju ulohu plni rovnako dobre ako ktorakolvek ina 40kw 1.2 :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 05.04.2011 15:37
od Klvys
Zatim mam najeto jen 2000 km oproti peugeotu 206 co jsem mel neskutecny rozdil svezeni na jinaci urovni pohodlí,atd. a motorove jako pod 3000 otacek strasne slabe pak uz je to lepsi :) čekal jsem vice ale zas takove hruza to není určite to jede ohodne lepe než 206.A po dalnici 160-170 rychlost je tam hned a vklidecku to jede touhle rychlosti furt :)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.04.2011 09:01
od misoo
tak pravdepodobne sa aj ja hlasim k chrcajucim tivct-ckarom :mrgreen: uz mi to par krat po starte zachrcalo... vravel som to aj v servise a ze o tom vedia, je to tak ako v tom vlakne kde sa o tom pisalo ze treba vymenit nieco v tom tivct module spolu s vymenou rozvodov. povedali mi ze je to "kozmeticka" vada a netreba to riesit, ze staci az pri vymene rozvodov... tak uvidim, ako velmi mi to bude vadit, ak hej, pojdem na rozvody skorej. pri mojom najazde to nebude za 10 rokov, ale uz za 5 rokov !! :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.04.2011 11:08
od V12
misoo :
Kolko km mas najazdenych ?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.04.2011 11:41
od misoo
69 tis

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.04.2011 13:17
od V12
Kua, to snad nie je normalne. Bol by som zvedavy, ako by reagovlal Ford, keby si to zobral na zarucnu opravu (ak mas predlzenu zaruku). Pretoze ja by som tam siel a neodisiel, kym by nevymenili komplet rozvod. Aj S105L s kvalitnym duplexom vydrzala nehrkotat dlhsie, nez TiVCT. Interval na rozvod je 160 tisic, ked teraz mas 69, urcite by som to siel riesit.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.04.2011 13:32
od fofok
Tady jsem dostal odkaz na rachotící přesuvník u Meganu III.Docela pakárna,musel to nahrát,ale vyreklamoval to a má to i s novejma rozvodama.http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=84&t=43940

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.04.2011 13:55
od misoo
no povedal ze v zaruke by nebol problem to vymenit... :) ale jednym dychom dodal a ja v podstate suhlasim, ze ide len o kozmeticku vadu, ktora sa prejavuje len tym zvukom sekundu po nastartovani a aj to len zriedka... inac je ten motor v pohode a som s nim (az na vykon samozrejme) maximalne spokojny 8) :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 06.04.2011 14:51
od V12
TiVCT, ktory som pred casom skusal, mal na tacho nejakych 120 tisic, ak si dobre pamatam. A startoval s tym istym kovovym rachotom, ktory do 2 sekund prestal. Bolo to iba rusive. Kdesi sa ale preberalo, ze ked sa to nebude riesit, moze to viest az k rozsvieteniu MIL. Po opatovnom pokuse o nastartovanie je ale vsetko OK. Takze az tak velmi by som to ako kozmeticku zavadu nebral.