Stránka 75 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 27.04.2011 18:22
od V12
Myslim, ze sa tomu hovori KVITANCIA, kolega si ju uplatnil pol roka po skonceni zaruky na HTP. Vdaka hromade technickych problemov toho trojvalca mu podpalilo ventily a hlava sa ohla. Dostal komplet novu a cuduj sa svete - zadarmo, Skodovka to uznala ako konstrukcnu vadu. A to ich k tomu ani nemusel tlacit. Je ale pravda, ze auto malo nalietanych 33 tisic km a zaruka padla na case.
Za pokus to stoji aj v Tvojom pripade. No Hematolog mal problem s tecucou vodnou pumpou a vybodli sa nanho.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 27.04.2011 21:21
od misoo
jj moze byt, uvidime. pojdem tam asi buduci tyzden (cakam kym mi nalakuju bocne listy)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 28.04.2011 00:00
od Nicco
V12 píše:Kua, nejako skoro. Skratka TiVCT sa akosi "podarilo"

Dufam, ze v motoroch FFIII to uz bude lepsie...
Ozaj, EcoBoost s turbom ma tiez variabil ? Dufam, ze nie.
Z tych informacii co mam, som to pochopil tak, ze na tivct dali turbo a prevrtali mu 4diery na priamy vstrekovac. Je mozne, ze sa pohrali s tym variabilom, ale preco to potom uz neriesili od roku 2006? Proste Ford (a Opel) a motory a clovek musi byt vzdy na pozore.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 28.04.2011 20:44
od V12
Nicco :
Motor TiVCT podla vsetkeho nie je Fordi vynalez. Nie je to pokrocily upgrade povodnej Yamahy (Zetec) ? Mechanika variabilu pochadza od Densa, cize opat mimo Fordu.
Jj, korea (1.6 CVVT) a japoncici (Valvematic) to istia
Misoo :
Daj vediet, ako si dopadol. Pohravam sa s myslienkou na FFII 1.6i Classic Plus. Viem, je to mnou osobne x krat opluta dychavicna leniva a zrava jedna-sestka, no bol by to novy voz, ziadna jazdenka. Ked sa ale k danemu problemu postavia chrbtom, mozem sa na Ford vykaslat, za takmer rovnaku cenu je Hyu 1.6 CVVT. BTW, zajtra sa idem pozriet do ich salonu...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 28.04.2011 20:56
od misoo
V12 : nemozes postavit vyber auta na par poruchach a urcite sa neviaz na to ako poriesia mna. ak ma vybavia zle, pojdes smelo do 1.6 a just sa ti tam nieco uplne ine moze pokazit. alebo naopak...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.04.2011 00:13
od georgi
tak... vezmi tuto opravu ako planovanu udrzbu a dan za 92kw (pardon, papierovo 85).
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.04.2011 08:51
od misoo
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.04.2011 12:47
od V12
Jj, daj to spravit a mas pokoj na dalsich 60k km...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.04.2011 14:08
od misoo
tj. dalsich 5 rokov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.04.2011 15:35
od Nepér
Možná, že životnost nově dodávaných rozvodových kol bude vyšší. Nebo snad známě někoho, kdo to má na výměnu podruhé?
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 29.04.2011 20:25
od Nicco
V12 píše:Nicco :
Motor TiVCT podla vsetkeho nie je Fordi vynalez. Nie je to pokrocily upgrade povodnej Yamahy (Zetec) ? Mechanika variabilu pochadza od Densa, cize opat mimo Fordu.
...
Niekde som cital, ze je to uplne iny motor s inym vrtanim aj blokom motora. Bolo mi to divne, lebo mi prislo logicke, keby prerobili hlavu na yamahe a tym by dosiahli o pol deci mensej spotreby. (V skutocnosti je ta spotreba o poldeci vyssia).
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.05.2011 00:44
od Kaizer
Čeká mě výměna oleje a tak budu potřebovat filtr.U Charouze mají teďko slevu na všechny filtry 25 procent a tak bych koupil originál.Jaké je katalogové číslo pro filtr na 1.6 a je stejný pro obě verze 74 a 85 kW nebo má každá verze svůj? Nerad bych,aby mě prodali něco nevhodného.Díky.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.05.2011 08:48
od misoo
taakze som tam bol a potvrdila sa porucha na tych kladkach (mozno len na jednej, ale aj tak treba vymenit obe) co riadia vacku, ci tak nejak... proste to co sa tu pisalo... vraj to neni "zivotu nebezpecna zavada", ale moze sa stat ze mi bude vyblikavat nejaka kontrolka, ze moze motor obcas stracat vykon, cukat... takze servisak radil urcite vymenit...
celkova oprava brathmmm bude cca 500 evri vo forde

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.05.2011 10:40
od V12
Keby sa vsetci majitelia TiVCT, ktori museli riesit tento problem okolo 80-100 tisic km spojili, mozno by presvedcili Forda, aby to uznal ako konstrukcnu vadu - cize oprava zadara, alebo so zlavou.
... Uuuuaaaaaa, uz som sa prebudil...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 19.05.2011 14:42
od MK2
Nějaký starší článek, trocha teorie neuškodí
Ford Duratec 1,6 Ti-VCT (85 kW)