FFIII 1.0 ecoboost 125k
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A mam vykonanu druhu prehliadku auta. Vsetko som mal v poriadku. Platil som 168 eur v Kosickej pobocke.
Kym som cakal na auto, som prelistoval katalog s technickymi udajmi a som zbadal, ze podla katalogu overoobst nema ani 1.0 ani 1,5 motor. Opytal som sa na to predajcu, on mi na to nevedel odpovedat, takze sme isli za technikom, nech nam to vysvetli. Podla vyjadrenia technika motor 1.0 overboost "pravdepodobne" nema. Uz dva roky sa predava verzia po facelifte, ale predajca na moju otazku nevedel odpoved vobec, aj technik si bol isty asi tak na 50%...
Kym som cakal na auto, som prelistoval katalog s technickymi udajmi a som zbadal, ze podla katalogu overoobst nema ani 1.0 ani 1,5 motor. Opytal som sa na to predajcu, on mi na to nevedel odpovedat, takze sme isli za technikom, nech nam to vysvetli. Podla vyjadrenia technika motor 1.0 overboost "pravdepodobne" nema. Uz dva roky sa predava verzia po facelifte, ale predajca na moju otazku nevedel odpoved vobec, aj technik si bol isty asi tak na 50%...
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jak jsem psal driv, ve Svete motoru na zacatku dlouhodobyho testu merili na brzde verzi po FL s 1.0 EB 92 kW a overboost se celkem jasne projevil na momentovy krivce. Pochybuju, ze by bez overboostu dosahli o 0.3s lepsiho zrychleni na 100ku oproti puvodni verzi (EU5 - 11.0 vs. 11.3); i z vlastni zkusenosti jsem nepozoroval zadnej rozdil po presednuti z verze EU5 do faceliftovany EU6. 1.5 ho nema, to je znama vec - imo v katalozich prestali overboost uvadet, protoze na nekterejch trzich je udajne problem s uvadenim docasnejch hodnot.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.12.2012 10:27
Ecoboost 1.0 porucha vodní pumpy
Rád bych přidal svůj poznatek EB1.0 92kW.
Mám ho dovezený z DE po roce ježdění. Včil má 80tis najeto a před cca 14 dny jsem měnil vodní pumpu. Ztrácela se mi chladící kapalina. Během týdne cca 500km 0,5l. Od max po 1cm pod min. V servise neautorizovaném mi řekli teče vodní pumpa je to vidět i na těle motoru. Dali mi tam AIRTEX cena 2300kč i s prací. Dělali to 2h. Vypadá to že úbytek CH.K se zastavil.
PS. předtím jsem měl fokus 1,6 74kW a jezdím furt to samé a rozdíl spotřeby je dlouhodobě -1,3l ze 7,4-6,1. Pokud byste chtěli dělat rekordy dá se mimo město dostat i pod 5l, ale je to nuda
Mám ho dovezený z DE po roce ježdění. Včil má 80tis najeto a před cca 14 dny jsem měnil vodní pumpu. Ztrácela se mi chladící kapalina. Během týdne cca 500km 0,5l. Od max po 1cm pod min. V servise neautorizovaném mi řekli teče vodní pumpa je to vidět i na těle motoru. Dali mi tam AIRTEX cena 2300kč i s prací. Dělali to 2h. Vypadá to že úbytek CH.K se zastavil.
PS. předtím jsem měl fokus 1,6 74kW a jezdím furt to samé a rozdíl spotřeby je dlouhodobě -1,3l ze 7,4-6,1. Pokud byste chtěli dělat rekordy dá se mimo město dostat i pod 5l, ale je to nuda

Ecoboost 1,0 92kW 2013
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Chladici kapalina se mi ztracela taky, netekla pumpa ale hadicky. Byla na to svolavaci akce, ktera se tykala velkyho poctu aut (vcetne myho kousku) - ses si naprosto jistej, ze to bylo pumpou? 
EDIT: A rocniky 2012 a 2013 tim byly hlavne postizeny...

EDIT: A rocniky 2012 a 2013 tim byly hlavne postizeny...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.12.2012 10:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Na svolávací akci jsem byl a pokud vím tak měnili hadičku před výfukem vzduchu z motoru a nasouvali na ni ochrannou trubičku. V servise říkali že se některým autům upekla a vytekla chladící kapalina. Myslel jsem si že se to tím spraví a nic.
Je zhruba měsíc po výměně a chladící kapalina je 0,5cm pod minimem. Dnes jsem to dolil do max. Uvidím co to udělá.
Je zhruba měsíc po výměně a chladící kapalina je 0,5cm pod minimem. Dnes jsem to dolil do max. Uvidím co to udělá.
Ecoboost 1,0 92kW 2013
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 05.03.2017 19:58
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Caute , mam noveho FF 1.0 125k chcem sa opytat nakolko jazdim vacsinou v meste ale bez vytacania skor uplne na spotrebu a podla Palubneho PC je spotreba po 500 km 8.2l aj ked realne som vypocital ze 9litrov co sa mi zda aj ked auto ma najazdene 500km tak dost vela. Mali ste aj Vy takuto spotrebu? cakal som cca 7.5 max ale 9 sa mi zda ozaj vela.
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 05.03.2017 19:58
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
a v akych otackach vacsinou jazdis? ja sa snazim 1500-2000 ale je mozne ze ten motor podtacam a s tym suvisi aj ta spotreba aj ked v podstate vladze a nerobi mu to problem kedze vacsinou jazdim po rovine.
- tommula
- Zkušený
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 05.11.2013 13:28
- Bydliště: Zlín
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ja mam teda najeto o hoodne vic (62tkm) ale na palubaku to ukazuje 6,3l.... je fakt ze to spadlo (bylo neco pres 7) jak jsem jel delsi streku pred mesicem, ale od te doby jsem parkrat poskakoval po meste a nejblizsim okoli a nestouplo to... ale teda nejezdim na 1500ot... jezdim s tim jak cca s atmosferou.... radim kolem 3tis... vic to nevytacim, kdyz nepotrebuju (a nebo nemam dlouhou rovinu, zahrate auto bez posadky), ale jinak po meste jezdim proste tak 1900ot +-... na tech 1500 mi to prijde strasne malo, ikdyz auto porad tvrdi ze mam radit a jezdit na 5tku ne-li sestku na 50km/h useku...
Naše -Tommulovo- přibližovadlo FF3 RedCa
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A jak jsou dlouhé ty trasy po městě? První km jsou fakt drahé... jinak když jsem byl na Spořilově ve Fordovi si 1.0EB vyzkoušet, svítilo tam 7,7 po těch všech předváděčkách. 9 mám po městě s dvoulitrem v mrazech 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 05.03.2017 19:58
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Je pravda ze su to kratke trasy. Deti do skolky 1km a do prace dalsich 7 km a spat to iste. Denne cca 20 km. Ale jazdim ozaj usporne ale zacnem trochu viac svizne a uvidim co to urobi.
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 20.08.2009 10:11
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
A to se divíš, že to žere? Vždyť ten motor se absolutně nestihne zahřát . . .
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak to je pak normální. A to se podle mě EB bude zahřívat pomaleji než atmosféra. U sebe vím, že teprve po 7km mám teď cca 9-9,5. Teprve tak po 20km jsem schopen se dostat na 7-7,5, když jedu relativně plynule a do toho ještě nějaký podíl na městském okruhu, kde se jezdí 70/80 km/h
první km je tak za 15
první km je tak za 15

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 681
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ahoj, uz je nacase zacit resit nove auto a nejak se nemohu rozhodnout, zda 1.0 nebo 1.5. 1.0 mi pripada dostatecna, i kdyz na moje jezdeni po meste 7km do prace a 7km z prace se asi uspornost neprojevi (viz posledni prispevky), ale co me porad tahne k 1.5 je to, ze chci mit rozumnou dynamiku pro bezpecny predjizdeni a pri testovaci jizde nezjistim, zda mi to 1.0 splni, protoze - cekame druhy dite a uz s tim prvnim jsme hrozny kramari, jezdime nalozeny. Muj dotaz tedy zni - je tu nekdo s kombikem, co jezdi s celou rodinou nalozenej a mohl by popsat, jak moc je to znat, prip. zda se to nejak vyrazne projevuje na spotrebe? 1.5 je preci jen zas cenove vys a z jednoho platu clovek vic premysli.. dik
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)

Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)

Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 20.08.2009 10:11
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Můj poznatek s jízdy s 1,0 92kW byl takový, že když to člověk vytočil, tak dynamika byla velice dobrá. Ale opravdu až někde okolo 4tis. otáček a výše.
Já osobně bych šel určitě do 1,5, důvody viz výše.
Na Tvůj dotaz bych řekl asi toto - pokud se nebojíš podřadit a vyhnat motor do otáček, s dynamikou 1,0 92kW budeš IMHO spokojen. Pokud k tomu budeš přistupovat jako k turbomotoru - tedy předpokládáš sílu v nízkých otáčkách, tak u 1,0 nic takového nenajdeš.
Já osobně bych šel určitě do 1,5, důvody viz výše.
Na Tvůj dotaz bych řekl asi toto - pokud se nebojíš podřadit a vyhnat motor do otáček, s dynamikou 1,0 92kW budeš IMHO spokojen. Pokud k tomu budeš přistupovat jako k turbomotoru - tedy předpokládáš sílu v nízkých otáčkách, tak u 1,0 nic takového nenajdeš.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů