Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- spark187
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.04.2013 15:35
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
když sem se tak různě díval po olejových vanách, tak to prolisování je na hodně vanách i jiných značek. Tak nevím proč to tak dělají?
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Aby to po zaruke klaklo na problemy s mazanim 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spark187
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.04.2013 15:35
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Pokud je to tak konstruované schválně tak je to teda nářez 

Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ci je to schvalne, to netusim, no ked sa nad tym ako strojar zamyslim, tak mi nic ine nevychadza. Pretoze uvazovat o setreni nakladov na tvare lisovacieho nastroja, to nedava zmysel, pretoze ten nastroj tych vani za svoju zivotnost vylisuje tisicky. Ani o zvysenej spotrebe materialu sa neda hovorit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- spark187
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.04.2013 15:35
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
no je to podivuhodný, a rád bych znal odpověď proč to takhle dělají když tím zabrání úplné výměně oleje. To je přece očividný.
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
no mozno aj preto ze pri vymene oleja predpokladaju pouzitie odsavania, co je pracu setriace riesenie a cistejsie - netreba jamu, demontaz a montaz spodneho krytu a odsavacka to dostane do zbernej nadoby bez znecistenia priestoru i obsluhy...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
To tam mam ako dostat tu odsavacku?
Chapem, ze by bolo vhodne vypustit olej, vysrobovat filter, odsat ten zvysky na dne vane (sice mohlo by to byt aj bez toho) a dat vsetko nove.
ALE: Ako chces vymenit filter bez demontaze krytu motora? (mozno na niektorych motorizaciach, ako 1.6 benzin, to ide, ale nie vzdy). Ked uz ten stary filter vytahujes, urcite ti vygebri olej. A kadial chces odsat stary olej, ked si neodtiahol srob na olejovej vani? Napada ma jedine olejova merka

Chapem, ze by bolo vhodne vypustit olej, vysrobovat filter, odsat ten zvysky na dne vane (sice mohlo by to byt aj bez toho) a dat vsetko nove.
ALE: Ako chces vymenit filter bez demontaze krytu motora? (mozno na niektorych motorizaciach, ako 1.6 benzin, to ide, ale nie vzdy). Ked uz ten stary filter vytahujes, urcite ti vygebri olej. A kadial chces odsat stary olej, ked si neodtiahol srob na olejovej vani? Napada ma jedine olejova merka

- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
stano.: Tohle je vlákno o 1,6Tdci a tá ma olejovej filtr nahoře u hlavy, přístup zcela krásnej
A olej se běžně odsává olejovou měrkou 


Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ano, vlakno o 1.6 TDCi. Ale takto uchvatne rieseny vypustaci srob ma nielen 1.6 TDCi. Preto som sa toho chytil 
Olej merkou mozes odsat. Ale moze sa stat, ze nevycucnes vsetok - hadicka nedociahne az na dno, pokruti sa vo vnutri.
Ja aspon raz za rok ten kryt zhodim, skontrolujem auto dospodu, popripade vymenim zaroven s tym aj ine veci. Ale tak kazdy nech robi ako uzna za vhodne

Olej merkou mozes odsat. Ale moze sa stat, ze nevycucnes vsetok - hadicka nedociahne az na dno, pokruti sa vo vnutri.
Ja aspon raz za rok ten kryt zhodim, skontrolujem auto dospodu, popripade vymenim zaroven s tym aj ine veci. Ale tak kazdy nech robi ako uzna za vhodne

- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napadla ma jedna teoria. Nemoze byt ten vypustaci srob zapusteny z beupecnostnych dovodov? Mam na mysli chytenie vane v pripade absencie spodneho krytu. Ja inak fakt neviem. 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Focus nie je terenne auto a osobne poznam iba jedneho cvoka, ktory ho pouziva na offroad 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Asi si myslel seba
. Ale podla mna moja teoria nemusi byt uplne od veci

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13489
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Nemusi by zospodu vane. Moze byt kludne zozadu, len nizsie. Dno by sa zbiehalo do samotneho otvoru. Na spodku vane by vznikla prieliacinka smerom dole cca 3mm, co by nemalo vplyv na pripadne zachytenie spodku. Sakra, ved stare Favority to mali na dne 
Tu je Favorit:

Tu je Fabia

Nehovor mi, ze ten Fabiovy odtrhnes. Uz s Favoritom by bol problem, kedze srob je uz za tym "hrbom" na dne vane.
Taketo nieco je asi ideal:

A nehovorte mi, ze sa to neda alebo to zdvihne vyrobne naklady. Bud tie motory navrhuje totalny lajdak alebo to tak robia naschval.

Tu je Favorit:

Tu je Fabia

Nehovor mi, ze ten Fabiovy odtrhnes. Uz s Favoritom by bol problem, kedze srob je uz za tym "hrbom" na dne vane.
Taketo nieco je asi ideal:

A nehovorte mi, ze sa to neda alebo to zdvihne vyrobne naklady. Bud tie motory navrhuje totalny lajdak alebo to tak robia naschval.

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Stano :
Ved to tvrdim o zabozrutoch uz hodne dlho.
Ved to tvrdim o zabozrutoch uz hodne dlho.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Každej výrobce si asi pod pojmem časovaná životnost představuje něco jinýho, resp. jde na věc jinak.... U VW poddimenzují pohon rozvodů, nebo pohon olejovýho čerpadla, u fordu se motor postupně zabetonuje....



je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host