Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Uživatelský avatar
spark187
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.04.2013 15:35

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od spark187 » 24.01.2014 14:46

když sem se tak různě díval po olejových vanách, tak to prolisování je na hodně vanách i jiných značek. Tak nevím proč to tak dělají?
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 24.01.2014 15:53

Aby to po zaruke klaklo na problemy s mazanim :bebng:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spark187
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.04.2013 15:35

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od spark187 » 24.01.2014 15:56

Pokud je to tak konstruované schválně tak je to teda nářez 8O
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 24.01.2014 16:05

Ci je to schvalne, to netusim, no ked sa nad tym ako strojar zamyslim, tak mi nic ine nevychadza. Pretoze uvazovat o setreni nakladov na tvare lisovacieho nastroja, to nedava zmysel, pretoze ten nastroj tych vani za svoju zivotnost vylisuje tisicky. Ani o zvysenej spotrebe materialu sa neda hovorit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spark187
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.04.2013 15:35

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od spark187 » 24.01.2014 16:11

no je to podivuhodný, a rád bych znal odpověď proč to takhle dělají když tím zabrání úplné výměně oleje. To je přece očividný.
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Komi » 24.01.2014 16:17

no mozno aj preto ze pri vymene oleja predpokladaju pouzitie odsavania, co je pracu setriace riesenie a cistejsie - netreba jamu, demontaz a montaz spodneho krytu a odsavacka to dostane do zbernej nadoby bez znecistenia priestoru i obsluhy...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13489
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od stano. » 24.01.2014 18:57

To tam mam ako dostat tu odsavacku? 8O
Chapem, ze by bolo vhodne vypustit olej, vysrobovat filter, odsat ten zvysky na dne vane (sice mohlo by to byt aj bez toho) a dat vsetko nove.
ALE: Ako chces vymenit filter bez demontaze krytu motora? (mozno na niektorych motorizaciach, ako 1.6 benzin, to ide, ale nie vzdy). Ked uz ten stary filter vytahujes, urcite ti vygebri olej. A kadial chces odsat stary olej, ked si neodtiahol srob na olejovej vani? Napada ma jedine olejova merka :irre:

Uživatelský avatar
cr4sh3r87
.
.
Příspěvky: 559
Registrován: 28.09.2008 14:21
Bydliště: Přerov

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od cr4sh3r87 » 24.01.2014 19:08

stano.: Tohle je vlákno o 1,6Tdci a tá ma olejovej filtr nahoře u hlavy, přístup zcela krásnej :) A olej se běžně odsává olejovou měrkou :)
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13489
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od stano. » 24.01.2014 19:15

Ano, vlakno o 1.6 TDCi. Ale takto uchvatne rieseny vypustaci srob ma nielen 1.6 TDCi. Preto som sa toho chytil ;)
Olej merkou mozes odsat. Ale moze sa stat, ze nevycucnes vsetok - hadicka nedociahne az na dno, pokruti sa vo vnutri.
Ja aspon raz za rok ten kryt zhodim, skontrolujem auto dospodu, popripade vymenim zaroven s tym aj ine veci. Ale tak kazdy nech robi ako uzna za vhodne :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 24.01.2014 20:13

Napadla ma jedna teoria. Nemoze byt ten vypustaci srob zapusteny z beupecnostnych dovodov? Mam na mysli chytenie vane v pripade absencie spodneho krytu. Ja inak fakt neviem. :nixw:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 24.01.2014 21:12

Focus nie je terenne auto a osobne poznam iba jedneho cvoka, ktory ho pouziva na offroad :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Marod22 » 24.01.2014 21:49

Asi si myslel seba :mrgreen: . Ale podla mna moja teoria nemusi byt uplne od veci

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13489
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od stano. » 24.01.2014 22:54

Nemusi by zospodu vane. Moze byt kludne zozadu, len nizsie. Dno by sa zbiehalo do samotneho otvoru. Na spodku vane by vznikla prieliacinka smerom dole cca 3mm, co by nemalo vplyv na pripadne zachytenie spodku. Sakra, ved stare Favority to mali na dne :dih:

Tu je Favorit:
Obrázek
Tu je Fabia
Obrázek

Nehovor mi, ze ten Fabiovy odtrhnes. Uz s Favoritom by bol problem, kedze srob je uz za tym "hrbom" na dne vane.

Taketo nieco je asi ideal:
Obrázek

A nehovorte mi, ze sa to neda alebo to zdvihne vyrobne naklady. Bud tie motory navrhuje totalny lajdak alebo to tak robia naschval. :wallbash:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 25.01.2014 08:09

Stano :
Ved to tvrdim o zabozrutoch uz hodne dlho.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Jardak » 25.01.2014 08:44

Každej výrobce si asi pod pojmem časovaná životnost představuje něco jinýho, resp. jde na věc jinak.... U VW poddimenzují pohon rozvodů, nebo pohon olejovýho čerpadla, u fordu se motor postupně zabetonuje.... :mrgreen: :totlsmile:
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host