Stránka 78 z 97
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 06.06.2011 13:16
od el_Barto
pod 1500 bych 1,6ku vubec netocil .... osobne pod 1500 padnu vyjimecne a to hlavne pak nezaslapnu na podlahu ... to motoru opravdu nesedi ...
Jak motor nebyl zajety tak pod 2000tis byl naprosto liny, hlucnejsi, vic klepal atd ... po prvnich cca 5tis se to rapidne zlepsilo ...
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 07.06.2011 15:18
od Moik
V12: jo on mě předjel aspoň 75 já jel 55 GPS, pak za dědinou jsem ho předjel...
el_Barto: nešlo mi o jízdu na pětku na 1500, spíš že vjedeš do křižovatky na trojku, musíš ale přibrzdit a hned vyrazit - například. Máš tam za tři a 1100ot. Já bych rád, aby auto aspoň něco předvedlo.
Ale, rozsvítila se kontrolka motoru a auto zase začalo jet trochu normálně.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 08.06.2011 08:55
od Cowley
Mrkni na vykonovou charakteristiku motoru, je to docela linearni, takze nejakej rozdil by tam bejt nemel. Pokud je to ale novej motor, bud na nej ze zacatku hodnej - az si to sedne, bude se chovat mravnejc. Kazdopadne na vypaleni z krizovatky to neni, na to v techhle otackach chybi kroutak. Jediny vozidlo kde muze bejt clovek opravdu spokojenej s akceleraci z techhle otackek je trolejbus

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 08.06.2011 09:36
od FUGAS
Moik píše: ...vjedeš do křižovatky na trojku, musíš ale přibrzdit a hned vyrazit - například. Máš tam za tři a 1100ot. Já bych rád, aby auto aspoň něco předvedlo.
Bráním se tu, abych nemusel použít nějaký ostřejší výraz, ale opravdu považuješ za normální jet na 1300ot/m, dávat tomu plnej, ještě k tomu do kopce a divit se že to nejede?

Co takhle použít řadící páku, která tam od toho je a podřadit si?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 08.06.2011 09:42
od Anduril
Nekteri proste nechapou, ze benzin neni nafta a radici paka jim nic nerika

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 08.06.2011 09:46
od Gromik
Benzínová 1.6 ti v nějakých 1300ot. rozhodně nic nepředvede

To je prostě fakt podložený tím, že v těchto otáčkách má motor má tak 110Nm krouťáku a o výkonu v kW v těchto otáčkách se radši ani nebavím. Pokud očekáváš "tah odspoda", kup si diesel
Jinak já pod 2000ot. jedu jen výjimečně a pokud dojíždím ke křižovatce, tak "odřazuji" dolů, tudíž jsem vždy připraven

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 08.06.2011 09:48
od misoo
1100 ot. to je snad menej ako volnobeh neeeee ??

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 08.06.2011 10:05
od Cowley
Volnobeh je 750...jinak i u dyzlu zabira turbo nejmin v 1800. A v autoskole ucili pri rozjezdu poustet spojku pri 1500 na rovine...1300 je fakt extrem.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 08.06.2011 12:40
od V12
Neviem, no mne sa turbo zobudza na 1400 a v 1600 uz riadne tlaci do sedadla. Ked tam mam dvojku, pri takomto rozbehu niekde okolo 1800 - 2000 otacok zacne uradovat kontrola trakcie.
Toto je ale benzinova debata, preto nechajme kachle kachlami.
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.08.2011 10:52
od Johnyy
Moik: obecně točit benzín pod 2000 je prasárna.. neřeknu když jedu 60 na pětku po rovince lechtam plyn a auto točí 1800 ale chtít od něj pak nějakou pružnost je nesmysl
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.08.2011 11:06
od Nepér
Ono to stejně pod 2000 rpm nejede

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.08.2011 11:08
od misoo
zalezi od objemu... u mna to nejede pod 7000

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.08.2011 11:13
od Blackhawk
ale no misoo, keby ta teraz avetko poculo

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.08.2011 11:34
od misoo
nech !!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 10.08.2011 12:13
od Johnyy
misoo: takže ti to auto nejede vůbec?:D