Stránka 79 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 08:11
od Ma.rt
Tu klouže spojka,
tu bouchnou saze,
i s nízkou spotřebou
vyjde to draze
:-D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 08:26
od Stanley_vy
Díky za kulturní vložku a teď zase zpátky k zaručeným informacím ze smetáku. :lol:

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 08:40
od vita_k
Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.

Ráno borec říká v práci. Otec dává 6ku při šedesáti :)

Pak to někdo po něm koupí

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 08:42
od Sentik
vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.
Amen.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 09:21
od Karel2
Sentik píše:
vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.
Amen.
Dodam bohuzel.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 09:27
od ballu
Stanley_vy píše:Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš. :perfect:
OK, pálíš gumy na čtyřicítce přes Vyškov.
Máš ještě něco zábavného?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 09:42
od Ma.rt
Neni lepsi palit gumy na osmnactce? :-)
Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 09:58
od phofy
ballu píše:
fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
Co ty oktavky maji za motor, ze nenajedou ani 100k km?

Od kdy se dava do skodovky 0w20?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 11:01
od Ma.rt
vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.

Ráno borec říká v práci. Otec dává 6ku při šedesáti :)

Pak to někdo po něm koupí
Tak spatnym servisem se da zmrvit kdeco :) blby je ten styl jizdy. Tim spis, pokud vyrobce tam vrazi radce razeni, kterej tu sestku pri 60 poradi a lidi se tim ridi. Ani pro atmosku nejsou dobre nizke otacky, ale s trochou plynu lehtat trojku pri 30 km/h nekde v silnym provozu je v pohode a pro ten tb je to presne pruserovej rezim.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 11:11
od Stanley_vy
ballu píše:
Stanley_vy píše:Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš. :perfect:
OK, pálíš gumy na čtyřicítce přes Vyškov.
Máš ještě něco zábavného?
Víš, já na rozdíl o tebe občas vytáhnu paty i za ceduli Vyškov(Brno).

Třeba ti můžu ukázat, jak se řadí pětka. ;) To by Tě mohlo pobavit a ještě si rozšíříš obzory...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 11:14
od Stanley_vy
Ma.rt píše:Neni lepsi palit gumy na osmnactce? :-)
Bejvávalo (bohužel/naštěstí?)... :lol:
Ma.rt píše:Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.
No jasně. Ještě předevčírem jsem jezdil jen na kole. :gott:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 11:16
od smoula
ballu píše:
fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
Máš nějaké zkušenosti? Nebo zase jedna paní povídala. :palec_dolu: Vím o spoustě O3, které mají najeto přes 100tis, spíš k 200tis a motor šlape bez problémů. Stejně jako jsem ti povídal, že vím o Renaltu, který má s turbomotorem najeto přes 100tis anebyl tam jediný problém, a na to nereaguješ, protože se ti to nehodí do tvého "světa" a iluze ve které žiješ, kdy zde házíš šéfik mi u piva řekla toto, přímo od známého z autorizáku a pod :irre: :D :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 11:23
od finsa
Jestli v bazaru koupíš OIII s 90 na tachometru tak je slušná šance že má spíš 190tis :-D u nás v práci jich jezdí kupa, spousta z nich má přes 100 tis, řidiči se na nich střídají jako na běžícím pásu a krom zvýšené spotřeby oleje (což mají téměř od nového auta - ale prý stále v normě) jsou bez problémů :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 11:23
od ballu
phofy píše:
ballu píše:
fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
Co ty oktavky maji za motor, ze nenajedou ani 100k km?

Od kdy se dava do skodovky 0w20?
https://www.auto.cz/olej-0w-20-po-27-70 ... lej-128417

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.11.2019 11:37
od phofy
Nevim, me do skodovky davaji porad 0w-30 a dneska mi skocilo na tachometru 49k km :mrgreen: