Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Pavel194
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 05.12.2011 17:17
Bydliště: Karvinsko

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Pavel194 » 11.03.2014 15:46

Pro ilustraci jak vypadá elektromagneticky ventil
Přílohy
1k0906627a-780289.jpg
Je: Peugeot 407 sw; 1.8 16v 92kW; 2010
Byl: Ford Focus Turnier; 1.6 TDCi 80kW; 2006

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od ballu » 11.03.2014 15:47

rh1980 píše:dobrý návody :mrgreen: teď si můžeme opravovat turba sami doma ve svěráku :dih:
To není nic k smíchu, přesně tak, můžeš opravit sám doma, protože vyvážení potřebuje jen rotor a ten dostáváš vyvážený jako nový komponent, jen dáváš nová ložiska a ty nemají s vyvažováním nic společného, rozpůlením obalu turba, vyčistěním a seskládáním / u těch fotek je třeba si to řádně přečíst/ :wink:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od rh1980 » 11.03.2014 15:53

i tak, dost věcí si opravím sám, ale do tohodle bych se teda nepouštěl
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 11.03.2014 16:56

Proč ne,pár šrubů ... Zrovna ty bys to zvládl hravě ...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od rh1980 » 11.03.2014 17:05

jedna (i drobná) chyba a turbo vyletí výfukem :mrgreen:
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od paranmax » 11.03.2014 17:40

to je debata. Nakoupíme pár středů a budeme testovat , na každý měsíc dva :D ,když už bych do toho sel (turbo-levně.cz) tak bych sebral cele turbo za 12 litru to je dobrá cena + par peněz za trubky a čištění,proplach motoru. Spoléhám na to že když mám průtok oleje turbem stále v normě tak motor zarvaný karbonem ještě moc nebude a dokud turbo nepíská tak snad v něm nebudou ani piliny. Hold 225tkm je od origo turba slušné.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

peterkos2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: 23.05.2008 16:56
Bydliště: Čachtice

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od peterkos2 » 16.03.2014 13:17

ballu píše:
rh1980 píše:dobrý návody :mrgreen: teď si můžeme opravovat turba sami doma ve svěráku :dih:
To není nic k smíchu, přesně tak, můžeš opravit sám doma, protože vyvážení potřebuje jen rotor a ten dostáváš vyvážený jako nový komponent, jen dáváš nová ložiska a ty nemají s vyvažováním nic společného, rozpůlením obalu turba, vyčistěním a seskládáním / u těch fotek je třeba si to řádně přečíst/ :wink:
Nič v zlom,ale po výmene klzého ložiska alebo klzných ložísk-neviem či tam je jedno alebo dve-je potreba ložiská preflyšovať minimálne výstružníkom pri dodržaní perfektnej súosovosti.Pri takýchto otáčkach,čo točí turbo je to aj tak zrejme iná úprava ako len výstružník
Ford Focus II 09/2005 combi 1,6TDCI Duratorq bez DPF tmavá zelená metalíza

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od ballu » 16.03.2014 19:41

Futro - kluzné ložisko je dělané jak povrch tak otvor z jedné vody - jedno upnutí a dává se do skříně kde uložení je též tímto způsobem, tak to je automaticky v ose a za další, rotor nejede po futru, to by balo opět vylágrované turbo , ale na olejovém polštáři. To je ten polštář který neudrží rotor v poloze v případě špatného oleje a tím zapečeného přívodu oleje do turba.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kiblik » 22.03.2014 00:18

Hm, nema tu nekdo microcat nebo jak se to u forda jmenuje? Potreboval bych schema rizeni od volantu az po kola, nekde tam mam vuli ale nevim a nevim na co se zamerit....................trochu mimo ale jen tady to trochu zije

dik
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

kazanski
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23.02.2013 20:29

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kazanski » 23.04.2014 20:37

Zdravím,
v servise, kde jsem byl kvuli něčemu jinému než je turbo, mi po zkontrolování řekli, že je turbo načaté (něco o vyteklém oleji nebo něco takového) a je jen otázkou času, kdy odejde.
A proto bych měl dotaz, jako člověk, pro kterého je toto španělská vesnice, co se stane při jízdě, když odejde turbo a jak se při tom zachovat?
Vlastním Focuse 1.6 TDCi 66 kW r.v. 2006, najeto cca 198 000 km.

děkuji všem za rady!

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2714
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od Jardak » 23.04.2014 20:43

Záleží na tom jak turbo klekne. Pokud se jenom zadře, tak motor ztratí výkon. Pokud začne nekontrolovatelně pouštět do sání olej, tak se motor roztočí do maximálních otáček který drží i po vypnutí klíčku, protože jede na olej z motoru. Je třeba ho udusit přes kvalt než sežere všechen olej a zadře se.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

kazanski
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23.02.2013 20:29

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od kazanski » 24.04.2014 05:19

to znamená, že když pojedu, řekněme po dálnici cca 130 km za hodinu a stane se to, tak mám dát pětku, pustit plynový pedál a dojet dokud to nechcípne, chápu to správně?

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od foki » 24.04.2014 06:05

ne slapnout brzdu a udusit to protoze kdyz to pojede bez oleje tak se zadre . stalo se mi o u jednoho auta v dilne , po pridani si cucnul olej a i po vypnuti klice letely otacky nahoru , kvalt , brzda na podlaze a modlil jsem se aby to hned chciplo a dlouho nebezelo . tohle byla otazka a rozhodovani radove cca 5sec . olej hoři nekontrolovane a pokud se necha tak se motor pretoci a znici , nechcipnes to ani klicem ( vypnuti paliva ) . proto kvalt a brzda .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13489
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od stano. » 24.04.2014 07:47

Bez brzdy to len tak nezastavi. Motor bude pridavat dalej, kedze bude spalovat svoj olej. Az ho teda dospaluje, zadre sa a az potom zastavi... navzdy.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od smoula » 24.04.2014 07:48

Můžete to prosím nějak rozvést? Nejsem technik, ale přijde mi to jako blbost :|

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů