Stránka 80 z 82
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 11.03.2014 15:46
od Pavel194
Pro ilustraci jak vypadá elektromagneticky ventil
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 11.03.2014 15:47
od ballu
rh1980 píše:dobrý návody

teď si můžeme opravovat turba sami doma ve svěráku

To není nic k smíchu, přesně tak, můžeš opravit sám doma, protože vyvážení potřebuje jen rotor a ten dostáváš vyvážený jako nový komponent, jen dáváš nová ložiska a ty nemají s vyvažováním nic společného, rozpůlením obalu turba, vyčistěním a seskládáním / u těch fotek je třeba si to řádně přečíst/

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 11.03.2014 15:53
od rh1980
i tak, dost věcí si opravím sám, ale do tohodle bych se teda nepouštěl
Napsal: 11.03.2014 16:56
od vita_k
Proč ne,pár šrubů ... Zrovna ty bys to zvládl hravě ...
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 11.03.2014 17:05
od rh1980
jedna (i drobná) chyba a turbo vyletí výfukem

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 11.03.2014 17:40
od paranmax
to je debata. Nakoupíme pár středů a budeme testovat , na každý měsíc dva

,když už bych do toho sel (turbo-levně.cz) tak bych sebral cele turbo za 12 litru to je dobrá cena + par peněz za trubky a čištění,proplach motoru. Spoléhám na to že když mám průtok oleje turbem stále v normě tak motor zarvaný karbonem ještě moc nebude a dokud turbo nepíská tak snad v něm nebudou ani piliny. Hold 225tkm je od origo turba slušné.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 16.03.2014 13:17
od peterkos2
ballu píše:rh1980 píše:dobrý návody

teď si můžeme opravovat turba sami doma ve svěráku

To není nic k smíchu, přesně tak, můžeš opravit sám doma, protože vyvážení potřebuje jen rotor a ten dostáváš vyvážený jako nový komponent, jen dáváš nová ložiska a ty nemají s vyvažováním nic společného, rozpůlením obalu turba, vyčistěním a seskládáním / u těch fotek je třeba si to řádně přečíst/

Nič v zlom,ale po výmene klzého ložiska alebo klzných ložísk-neviem či tam je jedno alebo dve-je potreba ložiská preflyšovať minimálne výstružníkom pri dodržaní perfektnej súosovosti.Pri takýchto otáčkach,čo točí turbo je to aj tak zrejme iná úprava ako len výstružník
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 16.03.2014 19:41
od ballu
Futro - kluzné ložisko je dělané jak povrch tak otvor z jedné vody - jedno upnutí a dává se do skříně kde uložení je též tímto způsobem, tak to je automaticky v ose a za další, rotor nejede po futru, to by balo opět vylágrované turbo , ale na olejovém polštáři. To je ten polštář který neudrží rotor v poloze v případě špatného oleje a tím zapečeného přívodu oleje do turba.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 22.03.2014 00:18
od kiblik
Hm, nema tu nekdo microcat nebo jak se to u forda jmenuje? Potreboval bych schema rizeni od volantu az po kola, nekde tam mam vuli ale nevim a nevim na co se zamerit....................trochu mimo ale jen tady to trochu zije
dik
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 23.04.2014 20:37
od kazanski
Zdravím,
v servise, kde jsem byl kvuli něčemu jinému než je turbo, mi po zkontrolování řekli, že je turbo načaté (něco o vyteklém oleji nebo něco takového) a je jen otázkou času, kdy odejde.
A proto bych měl dotaz, jako člověk, pro kterého je toto španělská vesnice, co se stane při jízdě, když odejde turbo a jak se při tom zachovat?
Vlastním Focuse 1.6 TDCi 66 kW r.v. 2006, najeto cca 198 000 km.
děkuji všem za rady!
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 23.04.2014 20:43
od Jardak
Záleží na tom jak turbo klekne. Pokud se jenom zadře, tak motor ztratí výkon. Pokud začne nekontrolovatelně pouštět do sání olej, tak se motor roztočí do maximálních otáček který drží i po vypnutí klíčku, protože jede na olej z motoru. Je třeba ho udusit přes kvalt než sežere všechen olej a zadře se.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 24.04.2014 05:19
od kazanski
to znamená, že když pojedu, řekněme po dálnici cca 130 km za hodinu a stane se to, tak mám dát pětku, pustit plynový pedál a dojet dokud to nechcípne, chápu to správně?
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 24.04.2014 06:05
od foki
ne slapnout brzdu a udusit to protoze kdyz to pojede bez oleje tak se zadre . stalo se mi o u jednoho auta v dilne , po pridani si cucnul olej a i po vypnuti klice letely otacky nahoru , kvalt , brzda na podlaze a modlil jsem se aby to hned chciplo a dlouho nebezelo . tohle byla otazka a rozhodovani radove cca 5sec . olej hoři nekontrolovane a pokud se necha tak se motor pretoci a znici , nechcipnes to ani klicem ( vypnuti paliva ) . proto kvalt a brzda .
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 24.04.2014 07:47
od stano.
Bez brzdy to len tak nezastavi. Motor bude pridavat dalej, kedze bude spalovat svoj olej. Az ho teda dospaluje, zadre sa a az potom zastavi... navzdy.
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Napsal: 24.04.2014 07:48
od smoula
Můžete to prosím nějak rozvést? Nejsem technik, ale přijde mi to jako blbost
