Stránka 80 z 202
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2012 10:42
od Klvys
Ještě to udělalo jak kdyby to buchlo v jednom valci nebo něco v takovem stylu

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2012 11:43
od jimm
A nemáš v hajzlu cívku?
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2012 13:24
od misakxt
Myslim že vůbec nemá cenu teoretizovat protože tim nic neopravíš. Proměř ty kabely očisti svíčky a udělej odtrh takovej jakej jsem ti psal. Pokud to nepomůže zajeď za plyneřem. Dlouze přemýšlet je k ničemu.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2012 14:43
od Klvys
Tak měl jsem ve svíčkách vodu

Jako okolo svíček a svíčky očistil uvídím jak stím pojedu.Stějně se chystám za plynařem chci vyměnit filtry a vyčistit to atd..A jakou cívku myslíš?

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2012 15:01
od el_Barto
ybuba píše:
To, co si myslíš Ty, mohou ostatní vnímat zcela odlišně. Příklad s RZ jsem uvedl zcela záměrně, abys rozpoznal ten zásadní rozdíl v souvislosti s označením pro LPG ... zřejmě si to nepochopil
neboj ja te chapu a nejsem ten typ cloveka co haze bobek na kazdy predpis atd. Riziko tohodle si musi nest kazdy sam, a verim ze kdybychom sli do dusledku, tak spoustu "zlutych" nalepek by bylo taky nevyhovujicich.
Na prevoz PB lahvi jsem samozrejme narazel zamerne, spoustu lidi totiz ani nenapadne ze by se o nejaky predpis meli vubec zajimat.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2012 16:23
od ybuba
V tom případě OK

.
Co se týče vlastního provedení nálepek, za jejich správnost by podle mne měla nést odpovědnost montážní firma, za jejich "viditelnost", resp. nepoškozenost, provozovatel auta.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.01.2012 15:05
od jimm
Klvys píše:Tak měl jsem ve svíčkách vodu

Jako okolo svíček a svíčky očistil uvídím jak stím pojedu.Stějně se chystám za plynařem chci vyměnit filtry a vyčistit to atd..A jakou cívku myslíš?

Já nevím jestli to mají focusi stejný jako mondea,myslím zapal.civku,vedou od ní kabely k svíčkám,je to taková krabička,u mondea se hodně stává že se vysere a musí se vyměnit,dělá to právě cukání nebo to jede jako-by na 3.válce.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.01.2012 18:13
od Jerryk2
Zdar ve spolek lpg. Dělám si čas od času statistiku lpg.
Tákže začínám 36tis.na lpg - motor v poho. Akorát zacpaný tři benzínový vstříky, vyřešeno zánovními z vrakáče.
Poučení - jezdit víc na BA.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.01.2012 18:19
od el_Barto
jak casto jsi jezdil na BA? jen startovani?
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.01.2012 20:53
od Jerryk2
Hlavně žádný stres, jeden zánovní vstřikovač do 1000-1500 Kč. Nový přes 3000 Kč.
Už to mám naštěstí odježděno zpátky. Jednou za dva měsíce trochu benál jinak plyn.
Teď to jednou za čas protáhnu po dálnici s čističem vstřiků a mělo by být dobře.
Hlavně dlouho nenechávat zaležet a vyjet benzín do dna.

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 30.01.2012 09:29
od milan26
Kde vzít ten čistič vstřiků a kam se do lije? Mam najeto na LPG už 5.000 a zatim super, žádnej problém

máte pro mě nějakou radu jako profíci, abych se vyvaroval nějakému brzkému problému apod.
Děkuju chlapci

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 30.01.2012 09:53
od Yeshterr
Za ultrazvukové čistění vstřikovačů chtějí tuším 1200,-/ks, nevyplatí se to, než brát z vrakáče o kterých člověk neví, jak na tom jsou?
Jinak co používáte za osvědčený přípravek na čistění vstřiků? Počítám, že se to přidává do benzínu, že?

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 30.01.2012 23:11
od Mira
nejsem znalý věci, ale z doslechu mám info, že ten čistič by se měl dát před natankováním do plna a hlavně vyjet tu nádrž celou naráz aby to čistidlo mělo smysl .... co je na tom pravdy nevím.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 31.01.2012 05:03
od Leon_vendelin
Já používám prémiové benzíny aktuálně Verva 100. Není v něm bioložka, takže riziko zanášení je nižší a navíc předpokládám, ze jsou tam i nějaká aditiva. Nějaký čistič vstriku by nebyl možná od věci.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 31.01.2012 05:49
od Leon_vendelin
kluci narazil jsem na zajímavý článek o Lpg, kde se mimo jiné píše o oleji....
...výhodou je podstatně nižší tvorba karbonu ve válcích motoru nebo to, že na rozdíl od benzínu plynné palivo nesmývá olejový film ve válci, což jinak benzín dělá hlavně u studeného motoru (motor je pak hůře mazán a benzínem se postupně ředí motorový olej, až to může skončit zadřením motoru). Výsledkem užívání LPG je čistší motorový olej a jeho delší trvanlivost při kvalitním mazání. Aspoň tak se to všude píše, jenže . . .
Minimální tvorba karbonu v motoru při použití LPG se uvádí jako velká přednost skoro všude, ale to je jen jedna strana mince. Velmi málo se ví, že ve skutečnosti je to trochu jinak. Aby se karbon neusazoval v motoru, kde by to vadilo (např. na pístních kroužcích), motorový olej obsahuje tzv. DD-aditiva, která jej rozpouštějí a smývají. Pokud se však pro LPG použije běžný motorový olej, stejný jako pro benzín, jeho životnost vlivem spalování LPG je snížena zhruba na pouhou jednu třetinu (!). Motor proto vyžaduje speciální motorový olej s výslovnou specifikací "pro LPG", resp. "pro plyn" (protože totéž se týká i CNG - CNG viz článek Alternativní palivo CNG). Tyto oleje musí obsahovat hlavně jiné typy DD-aditiv. Důvod k tomu a druhá strana téže mince je v tom, že namísto karbonu při spalování LPG nebo CNG vznikají v motoru vlivem odlišnosti paliva a spalování tzv. nitrózooxidační úsady, které jsou velmi tvrdé a houževnaté a pro motor ještě škodlivější než karbon, protože přispívají k oděru součástí. Použitá aditiva oleje by měla tyto úsady odstraňovat a navíc by měla být bezpopelná, aby sama nezvyšovala abrazívní opotřebení motoru. To bohužel nesplňuje některý tuzemský olej. Rovněž antioxidační a antikorozívní aditiva v oleji mají být přizpůsobena provozu na plyn. Výsledkem může být, že za dobrý motorový olej pro provoz na plyn automobilista zaplatí více.
...zdroj:
http://www.ekolist.cz/cz/zelena-domacno ... palivo-lpg