Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 03.09.2011 14:10

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od el_Barto » 03.09.2011 18:58

bud origo ford nebo texaco dela primo s fordi specifikaci a jinak kdyz nebudes slepy je tu ohromne tema o olejich kde to je shrnute do jednoho prvniho prispevku ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Uživatelský avatar
Mudr.Hematolog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 95
Registrován: 24.06.2010 23:40

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Mudr.Hematolog » 04.09.2011 12:30

Bakster píše:Ahoj, mam motor 1,6 16V 74KW ve FF 2 kombi rok 2008, zajímalo by mě, při kolika tis. Km mam vyměnit rozvody (řemen + kladku) a jestli se musí měnit i vodní pumpa. ve Fordu mi řekli, že to mam vyměnit cca ve 160ti tis.Km, ale to mi přijde nějak moc. nyní mám cca 107tis
presne tak ako pisu chlapci predomnou.....ani nerozmyslaj nad tym, ze nechas povodnu pumpu.... ta ma tiez svoju zivotnost a platit 2x po par tisic km je nelogicke.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 05.09.2011 12:34

Zivotnost pumpy je obcas este menej, dokonca menej ako 40 tisic (Toyota Aygo)...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 05.09.2011 12:41

O životnosti pumpy bych mohl vyprávět. Mám 53tis. (nestočeno) a pumpa už dosloužila. :roll:
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 05.09.2011 14:20

Jak se projevuje ta pumpa? Povrzává? Teče?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 05.09.2011 14:24

Moje pumpa tekla. Nevím zda nešlo jen onějaké těsnění nebo něco, vyměnil jsem jí radši a tím i komplet rozvody. Každopádně rozvody by se stejně za 2roky dělali, tak jsem to zfouknul všechno rázem.
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 06.09.2011 07:09

Takze Hematolog asi nie je jediny nestastnik s pumpou menenou po 63k km...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 06.09.2011 07:17

Tak tak, a ještě k tomu přidávám čerpadlo serva :lol: za poslední měsíc je auto víc v servisu než na silnicích :?
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 06.09.2011 10:12

No, mě tam na volnoběh něco povrzává a nevím co. Připadá mi to jako nějaký ložisko ale stetoskopickou metodu s dřevěnou tyčkou jsem to ještě nezkoušel přesně lokalizovat. A to servo se projevuje jak? :irre:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 06.09.2011 13:36

masky píše:...za poslední měsíc je auto víc v servisu než na silnicích :?
Najvyssi cas poslat ho k certu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 06.09.2011 13:39

No taky jsem si řikal, ale nastrkali jsme teď dost peněz do oprav a při těch cenách, který bych za to dneska dostal to dáme do kupy a budem doufat, že se nic dalšího většího neobjeví. Aspoň nějakou dobu....a další důvod jsou plánované výdaje na nové bydlení. Jinak bych ho prodal a šel do nějaký novoty 8)
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 07.09.2011 09:47

Tak dufaj. Drzim palce, aby Ti to uz jazdilo bez navstev servisu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 07.09.2011 09:49

Díky, snad...každopádně minimálně ještě jedna mě příští týden čeká. odešla mi lambda, ale nevím jaká :roll: ještě, že tam jsou "jen" čtyři. :?
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 07.09.2011 11:19

Mas 53tis a uz riesis pumpu, servo a lambdu?
Cerpadlo serva zacalo tiect alebo bolo hlucne alebo uplne odislo? U mna je trochu pocut do jednej strany pri malych rychlostiach.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti