tak vstreky su v aute, nakodovane,a ja som uz doma na vychode.
1. vstreky som daval na diagnostiku v Bratislave - ružinove :
http://www.finalmont.sk/index.html
- cena za diagnostiku, ultrazvukove čistenie a nastavenie tlakov + nove podložky = 164€
- skusenost dobra akurat im to trvalo 2 dni a ja som sa ponahlal

inak pristup chalanov a odbornost na vysokej urovni
2. vstreky mi vybral a nasadzoval mechanik, do ruzinova sme zaniesli len vstreky a boli po vstreky takze cena nezahrna vybratie a nasadenie vstrekov
3. urobili sme chybu, kedze sme neoznacili vstreky odkial sme vybrali, takže spravne postupujte takto :
a- odpojit baterku
b- vybrat vstrekovac a opisat si z neho to dlhe cislo,alebo seriove cislo, proste vediet ktory vyberate z ktoreho valca, aby ste ich vedeli vratit presne na svoje miesto
4. kedže sme nevedeli ktory vstrek je odkial museli sme auto na odtahovke odtiahnut do
http://www.icare.sk/ auto totiz po nasadeni vstrekov inak ako tam boli nejde naštartovať a chalan v Icare mi musel nakodovat vstreky do RJ podla toho ako sme ich tam dali ( 20€ )
5. presiel som cca 400-450km dnes a musim povedat že auto je pružnejšie, hlavne od nízkych otačok, klepotavy zvuk motora sa stratil ( chalan povedal že asi najtichšie mondeo čo počul ) akurat sa mi vidi že spotreba stupla

alebo prestal klamať palubak, čo z toho je pravda teraz neviem ale zistim štýlom plna-plna

uz som tankoval takže vyjazdim a dotankujem...dufam že palubak prestal klamat ( ukazoval 5,2 a skutocna bola 6,2; teraz ukazuje 6,2 tak hadam nebude skutocna 7,2!)
a na zaver jedno vrele odporucanie od servisakov co som bol s nimi teraz v kontakte, ked nemate problem, nesvieti enginecheck, nedymíte ako komín,alebo pri pohynaní auto neskáče, tak nebabrite do vstrekov a nedavajte ich diagnostikovat a čistit preventívne, lebo len malo aut po tom nastartuje a ide bez dalsich velkych investicii. obvykle sa to vsetko vraj zacne "sypat"