tak som cez vikend cistil klapku na red devil (2003)...
neviem ako sa vam podarilo steteckem to vycistit, ale ja som to musel vydrhnut handrou a hrubsou silou

vysroboval som samotnu klapku a poriadne ju cistil benzinom, ale ani to moc neslo, proste boli na tom dost hrube nanosy. kazdopadne som poriadne precistil hranu, kedze sa mi lepil plynovy pedal...
kazdopadne som musel poriadne precistit aj samotny tunel, pretoze na stenach boli drazky od usadenin, uplne dolu to ale neslo.
samotna klapka je z nejakeho porezneho materialu (silikon?), takze sa mi to po aplikovani benzinu celkom zasieralo, ale tak samotne pleochy nevadia, najdolezitejsa je asi dosadacia plocha.
cele to nezabralo moc casu, najhorsie bolo nasadit potom hadicu nasavania vzduchu, pretoze na tu stahovaciu pasku nemam klieste. nabuduce vymenim za klasicku srobovaciu.
by ma zaujimalo, preco je na telese klapky napisane, ze sa nema cistit...co tym mozem pokazit, ked uz je spinava a nefunguje ako ma...teraz mi pedal slape paradne a zdalo sa mi, ze aj otacky uz tak nekolisu...to ale zistim az behom tyzdna, ked budem jazdit.
mam este blby dotaz

ako je ociachovany otackomer do 1000 otacok? su tam len dve male ciarky...dalej su uz tri, kazda po 250 rpm.
aktualne mam volnobezne otacky malinko pod poslednou malou ciarkou pred 1000 rpm
