Problém s otáčkami
- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
No a výrobce je nějakej Maxgear (už sem se na to ptal), takže těžko říct. Ale tak u toho volnoběhu by to mělo být v klidu ne? A cena je báječná.
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Nováček
- Příspěvky: 161
- Registrován: 16.09.2009 19:19
Re: Problém s otáčkami
OK takže vymenil som voľnobežný ventil, vyčistil váhu vzduchu, škrtiacu klapku, vymenil túto hadicu http://img3.imageshack.us/i/43341555.jpg a stále kolíšu otáčky, ale po výmene voľnobežného ventilu sa už nedusí a nezdochýna. Už mi ostáva len jedna hadička ktorá mi praskla a zatiaľ je spojená slamkou. Je to hadička pri škrtiacej klapke, skladá sa z gumovej a do nej ide tenká, tvrdá plastová hadička, priemer asi 0,5cm a tá praskla. Neviem na čo tam je a či to môže mať niečo s kolísaním otáčok.
- rubenso
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 28.12.2008 14:36
- Bydliště: Brno, Nitra
Re: Problém s otáčkami
Tak vymenil som hadicku odvetravania klukovej hriadele, resetol riadiacu jednotku. Teraz po zahriati motora mi to zdochne skoro pri kazdom zosliapnuti spojky. Na volnobehu ma motor snad 500 otacok po zahriati. Je to hrozne.
Vsimol som si, ze ako je ta cervena sipka (cervena svorka napojena na tu hlinikovu vec), tak odtial sici vzduch. Neviem ci to moze mat nejaky vplyv na to zdochynanie a nizke otacky.

Vsimol som si, ze ako je ta cervena sipka (cervena svorka napojena na tu hlinikovu vec), tak odtial sici vzduch. Neviem ci to moze mat nejaky vplyv na to zdochynanie a nizke otacky.

- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s otáčkami
Ty dvě hadice jsou přívod a přepad paliva k vstřikovací liště.Jestli to má,nebo nemá syčet netuším.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- rubenso
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 28.12.2008 14:36
- Bydliště: Brno, Nitra
Re: Problém s otáčkami
Mozno to s tym nesuvisi, ale nechapem preco tie otacky po resete RJ a asi 15 km provoze v meste sa takto spravaju. Cesta mestom po zahriati bola peklom. Po kazdom zosliapnuti spojky mi to zhaslo. Musel som drzat stale plyn. No hroza.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
Nejdříve vyměn tu hadičku. Syčet to nemá. Pak budem laborovat dál. 

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- rubenso
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 28.12.2008 14:36
- Bydliště: Brno, Nitra
Re: Problém s otáčkami
Lenze to nesici ta hruba hadicka, ale v tom spoji - umela cervena matica pripevnena na ten hlinikovy ventil alebo co to je. Da sa to zohnat vo forde aj samostatne?
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Myslim ze to sycanie je normalne, robi to aj mne. Hlavne po resete RJ sa musi motor naucit ako sa ma spravat. Niekde sa to tu pise a trasa kym si zvykne je tusim cca 30km.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- cumel
- Nováček
- Příspěvky: 57
- Registrován: 30.12.2009 22:30
- Bydliště: Trnava
Re: Problém s otáčkami
Tak isto to syčí aj mne a ten hliníkový ventil je regulátor tlaku paliva.
FORD FOCUS 1.4, 16V benzín - zetec,modrá met. hatchback r.v.2000 Nemecko.



- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Tak po ujetí asi 300km od štelování volnoběhu a klapky (viz příspěvek výše) mám problém zpět. Není to úplně stejné, je to lepší ale je to tu zas. Auto po dlouhé (cca 12hodin) odstávce nezdechne, volnoběh za studena je vyšší asi 1200-1300 to je super, po chvilce klesne na 1100 a drží a taky super. Vše funguje normálně, pustím ofuk, vyhřívání oken a sedačky a pohoda, nijak extra neklesne. Jenže po pár minutách jízdy (částečné zahřátí) když stojím na místě na volnoběh a pustím ofuk, klimu, radio, zapnu světla tak jakmile je větší odběr energie tak začne zas brblat a lehce poskakovat pod 700 a je tu opět nepříjemné brnění!!! A i když točím na místě s volantem tak posilovač bere celkem dost vykonu takže taky poskakuje...je to jen pár milimetrů, žádné lítaní k 2000 atd. Při jízdě se chová normálně a dokud nezastavím tak volnoběh nespadne pod 700. Nějaké rady co s tím? Nehorázně mě to štve....je to nepříjemné jako prase.
Jo a nemáte někdo neorigoš volnoběžnej ventil? Přemýšlím že jej zkusím koupit na aukru za cca 900Kč. Bude v tom nějakej problém, že je to druho výroba? U některých součástek to problém je.
Jo a nemáte někdo neorigoš volnoběžnej ventil? Přemýšlím že jej zkusím koupit na aukru za cca 900Kč. Bude v tom nějakej problém, že je to druho výroba? U některých součástek to problém je.
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Zjavne ked zapnes spotrebice, alternator nestiha dodavat dostatok prudu a striedavo dviha otacky.
To ze po pokruteni volantu sa rucicka otackoveru zachveje, je bezny jav u viacerych znaciek (vyskusane napr. na fabii) - asi to suvisi s typom posilnovaca. Original volnobezny ventil musi stat do 2000 czk.
To ze po pokruteni volantu sa rucicka otackoveru zachveje, je bezny jav u viacerych znaciek (vyskusane napr. na fabii) - asi to suvisi s typom posilnovaca. Original volnobezny ventil musi stat do 2000 czk.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
No a nějaká pomoc? to petulak: mylíš, že to bude pořád ten volnoběh? 100% asi nevíš že. Kdybych to věděl tak ho koupim, jenže záruka že to pojede jak má není
!!! A psal sem jestli má někdo zkušenosti z druho výrobou, takže je bezvýznamny psát že originál musí stát do 2000Kč. Takže znovu, jak moc bude vadit u volnoběhu že nebude origo?

FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
No-já myslím,že to vadit nebude. Kolega v létě ho koupil v Polsku,namontoval a v pohodě. Asi budeš muset koupit nějakej novej a uvidíš co to bude dělat. Je to furt ta vylučovací metoda. Já když to vykvaltuju z kopce, tak mě to taky drží těch asi 950. Když uplně zastavím,hned klesnou na těch 750-800. Ptal jsem se kluků od FORDA, čím to je. Prej to hlídá snímač rychlosti a nad 7km/hod. to tak má bejt
Tak to neřeším. Jinak vše O.K.

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů