
Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Neber mě doslova, samozřejmě by musely být opraveny dosedací vymačkané plochy, ale ta oprava na frézce s děličkou by nepřesáhla 1000 kč. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
@payus: Diky za hezky popis. Ta ztrata vykonu tam skutecne byt muze, ale ne nejak znatelna, spis pocitova. Vykon se muze mechanicky ztracet v tom rozviklanym setrvaku, to tluceni, ktery se tam deje par Joulu spotrebuje a ubira to kroutak motoru. Cena velmi dobra, asi se necham inspirovat, zacinam se ke 230tis nebezpecne blizit 

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Myslim, ze to nebude jen v pruzinach a dosedacich plochach, to uz by to davno nekdo ve velkym delal ne?
Repasuju dvouhmotove setrvacniky vseho druhu, cena 2999 Kc, setrvak bude jako novy a najede dalsich 200 tis km

Repasuju dvouhmotove setrvacniky vseho druhu, cena 2999 Kc, setrvak bude jako novy a najede dalsich 200 tis km

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
To payus,jestli máš ještě doma tu puvod dvouhmotu,mohl bys to detailně nafotit a hodit sem ,takhle bude nejlíp vidět co vlastně podléhá opotřebení.
Edit na 1str viz je náhled jak to vypadá a funguje
Edit na 1str viz je náhled jak to vypadá a funguje
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
ballu: no prave, vymackane plochy... to si myslim, ze si nikdo nevezme na triko (porad resit nejake reklamace), novy se da znicit za 60tis.km a ten repas by byl asi podstatne horsi. Navic ja jako spotrebitel si fakt koupim radsi drazsi,ale novy, ono to nechavat vymenovat taky neco stoji. V konecnem dusledku pri slusnem zachazeni stoji dvouhmota 5-10hal/1km.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jenikl
- Nováček
- Příspěvky: 177
- Registrován: 19.08.2010 20:26
- Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Mam taky dotaz, když už se v tom tak pěkně rejpeme..
Měnil jsem motor a dával jsem rok 2005 CJBA z GB, jde mi o to, že mi byla nabídnutá spojková sada z 1,8i rv2005, najeto poctivých 49 tisíc km za 4500Kč komplet i s dvojhmotou, vzal bych si ji a dal do svýho auta, ale jak se tu psalo, byly rozdílný rozměry.. Mě v autě zůstane stará převodovka z roku 2002, motor je 2005 a sada bude pro novější od roku 2003 - nebudu mít problémy s montáží do převodovky a třeba se startérem? Je to sice jen 10mm na průměru, ale nerad bych se dostal do průseru..
Jinak na svým mám podle tacho 190.000km, dvojhmota je ještě původní, ale lamela už byla měněna, ale přítlačák nechali.. Občas problémy s řazením a celkově bych měl představu o lepším chodu převodovky..
Na motoru mám teď 96.000km, převodovka původní 190.000km..
Měnil jsem motor a dával jsem rok 2005 CJBA z GB, jde mi o to, že mi byla nabídnutá spojková sada z 1,8i rv2005, najeto poctivých 49 tisíc km za 4500Kč komplet i s dvojhmotou, vzal bych si ji a dal do svýho auta, ale jak se tu psalo, byly rozdílný rozměry.. Mě v autě zůstane stará převodovka z roku 2002, motor je 2005 a sada bude pro novější od roku 2003 - nebudu mít problémy s montáží do převodovky a třeba se startérem? Je to sice jen 10mm na průměru, ale nerad bych se dostal do průseru..
Jinak na svým mám podle tacho 190.000km, dvojhmota je ještě původní, ale lamela už byla měněna, ale přítlačák nechali.. Občas problémy s řazením a celkově bych měl představu o lepším chodu převodovky..
Na motoru mám teď 96.000km, převodovka původní 190.000km..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009
- pavel85
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.09.2012 22:05
- Bydliště: Lichnov okr. Nový Jičín
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Zdravím
Narazil jsem ma toto
http://www.iautodily.cz/setrvacnik-ford ... 37711.html
Není to nějaké divné, když tyto motory by měly mít všechny dvouhmotu?
Trochu mi to podle těch svárů připadá jako nějaký bastl.
Narazil jsem ma toto
http://www.iautodily.cz/setrvacnik-ford ... 37711.html
Není to nějaké divné, když tyto motory by měly mít všechny dvouhmotu?
Trochu mi to podle těch svárů připadá jako nějaký bastl.
Mondeo MK3 Kombi, 2.0 TDCi 96kW, r.v.2005
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Nejakej sikula usetril 10tis kacek. Zda se podle otisku srubu, ze to na motoru i chvili bylo. Ja bych si to ale do auta nedal 

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- pavel85
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.09.2012 22:05
- Bydliště: Lichnov okr. Nový Jičín
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Mne spíš nějak nesedí, že nené nikde ojetý.Ale taky bych si to nedal do auta.
Mondeo MK3 Kombi, 2.0 TDCi 96kW, r.v.2005
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
Je fakt, ze od spojky neni obrousenej. Ze by nejaky soustruznik se svareckou zacal delat druhovyrobu setrvaku bez dvouhmoty?
Treba se to ujme
Ale ja to zkouset urcite nebudu 



je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti
ty woe vypada to jak stary kolo z lanovky
ted rozebirali tu na Snezku 


Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host