Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Odpovědět
ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od ballu » 19.08.2012 09:38

Neber mě doslova, samozřejmě by musely být opraveny dosedací vymačkané plochy, ale ta oprava na frézce s děličkou by nepřesáhla 1000 kč. :?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od zeli » 19.08.2012 09:50

@payus: Diky za hezky popis. Ta ztrata vykonu tam skutecne byt muze, ale ne nejak znatelna, spis pocitova. Vykon se muze mechanicky ztracet v tom rozviklanym setrvaku, to tluceni, ktery se tam deje par Joulu spotrebuje a ubira to kroutak motoru. Cena velmi dobra, asi se necham inspirovat, zacinam se ke 230tis nebezpecne blizit :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od zeli » 19.08.2012 10:03

Myslim, ze to nebude jen v pruzinach a dosedacich plochach, to uz by to davno nekdo ve velkym delal ne? :D
Repasuju dvouhmotove setrvacniky vseho druhu, cena 2999 Kc, setrvak bude jako novy a najede dalsich 200 tis km :D
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od Brehowicz » 19.08.2012 10:35

To payus,jestli máš ještě doma tu puvod dvouhmotu,mohl bys to detailně nafotit a hodit sem ,takhle bude nejlíp vidět co vlastně podléhá opotřebení.

Edit na 1str viz je náhled jak to vypadá a funguje

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od Ma.rt » 20.08.2012 18:30

ballu: no prave, vymackane plochy... to si myslim, ze si nikdo nevezme na triko (porad resit nejake reklamace), novy se da znicit za 60tis.km a ten repas by byl asi podstatne horsi. Navic ja jako spotrebitel si fakt koupim radsi drazsi,ale novy, ono to nechavat vymenovat taky neco stoji. V konecnem dusledku pri slusnem zachazeni stoji dvouhmota 5-10hal/1km.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od jenikl » 24.10.2012 07:50

Mam taky dotaz, když už se v tom tak pěkně rejpeme..

Měnil jsem motor a dával jsem rok 2005 CJBA z GB, jde mi o to, že mi byla nabídnutá spojková sada z 1,8i rv2005, najeto poctivých 49 tisíc km za 4500Kč komplet i s dvojhmotou, vzal bych si ji a dal do svýho auta, ale jak se tu psalo, byly rozdílný rozměry.. Mě v autě zůstane stará převodovka z roku 2002, motor je 2005 a sada bude pro novější od roku 2003 - nebudu mít problémy s montáží do převodovky a třeba se startérem? Je to sice jen 10mm na průměru, ale nerad bych se dostal do průseru..

Jinak na svým mám podle tacho 190.000km, dvojhmota je ještě původní, ale lamela už byla měněna, ale přítlačák nechali.. Občas problémy s řazením a celkově bych měl představu o lepším chodu převodovky..

Na motoru mám teď 96.000km, převodovka původní 190.000km..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
pavel85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 159
Registrován: 09.09.2012 22:05
Bydliště: Lichnov okr. Nový Jičín

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od pavel85 » 08.07.2013 22:57

Zdravím
Narazil jsem ma toto

http://www.iautodily.cz/setrvacnik-ford ... 37711.html

Není to nějaké divné, když tyto motory by měly mít všechny dvouhmotu?
Trochu mi to podle těch svárů připadá jako nějaký bastl.
Mondeo MK3 Kombi, 2.0 TDCi 96kW, r.v.2005
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od zeli » 09.07.2013 16:39

Nejakej sikula usetril 10tis kacek. Zda se podle otisku srubu, ze to na motoru i chvili bylo. Ja bych si to ale do auta nedal :wink:
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
pavel85
Nováček
Nováček
Příspěvky: 159
Registrován: 09.09.2012 22:05
Bydliště: Lichnov okr. Nový Jičín

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od pavel85 » 11.07.2013 20:38

Mne spíš nějak nesedí, že nené nikde ojetý.Ale taky bych si to nedal do auta.
Mondeo MK3 Kombi, 2.0 TDCi 96kW, r.v.2005
Mondeo MK3 Kombi, 2.0i 107kW, r.v.2001, GHIA - na prodej

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od zeli » 12.07.2013 13:54

Je fakt, ze od spojky neni obrousenej. Ze by nejaky soustruznik se svareckou zacal delat druhovyrobu setrvaku bez dvouhmoty? :D Treba se to ujme :wink: Ale ja to zkouset urcite nebudu :hah:
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Dvouhmotový setrvačník Duratec HE zkušenosti

Příspěvek od Ma.rt » 14.07.2013 22:38

ty woe vypada to jak stary kolo z lanovky :) ted rozebirali tu na Snezku :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host