Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Chybna cievka je pravdepodobnejsia moznost ako ventily. S tymi svieckami je to osemetne. Napriklad teraz mam v aute Motorcraft ale v predchadzajucom focuse som mal Bosch a tiez fungovali rovnako dobre, napriek tomu ze vacsina ludi tu pise, ze ine ako Motorcraft robia problemy...
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 04.06.2008 19:59
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Díky za info. A rovnou bys civky vyměnil nebo by ses snažil nějak ještě očistit? Má to cenu?
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Pokud chceš, můžeš zkontrolovat jejich vůli. je jich 16, 8 sacích a 8 výfukových, a potřebuješ k tomu spárové měrky. Návod máš tady:
PS: povrch cívky by měl být suchý a čistý
. Ale cívku taky nemusíš hned kupovat:
Cívka bude daleko pravděpodobnější než ventily. Pokud to začalo dělat najednou, tak je to skoro jistý. Pokud by byly špatně seřízený ventily, kolísal by i volnoběh. Já bych to řešil na nejbližším vrakovišti zapůjčením jiné cívky.pelen píše:Odpor primaru: 0,4-0,6 ohmu
sekundaru (zapojeno na svicky): 9900 ohmu
PS: povrch cívky by měl být suchý a čistý
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 04.06.2008 19:59
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Děkuji moc. Snad někdo na vrakovišti bude hodnej a cívku zapůjčí. Pokud by měl někdo jěště nejakou radu budu rád.
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
1)Cívka je tam jenom jedna a to ta do které vedou zapalovací kabely od svíček.Od ní pak vede do řídící jednotky svazek drátů,které přenášení impulsi mezi jednotkou a cívkou a ta nasledně ke svíčkám.Očištění nepomůže.Pokud ti palí blbě jen jeden válec pak si troufán tvrdit (ale nezávazně),že to zřejmě cívka nebude protože impulsí z řídící jednotky jdou vždy pro dva válce současně v pořadí první a třetí a druhy a čvtrty.Tzn.pokud ti nepálí 4 a byla by vadná civka,tak ti nepude ani 2.Doporučení:Vyměnit na všech válcích svíčky za origo Motorcraft (stojí to pár korun) a vysokonapěťové kabely jsi myslím už vyměnil.WerakuluS píše:A co ty ventily? ktere to sou? A jde ta cívka nějak očistit? Jestli by to mohlo být i těma ventilama tak nechci kupovat civky které stojí 3000 a pak bych zjistil, že těma to nebylo...
2)Velice by nám pomohlo,pokud by sis dal do podpisu,co máš za auto.Kolik má najeto?Byly už seřízené sací a vyfukové ventily,které se nacházejí na hlavě válců a je jich 16,pro každý válec 4,2 sací a 2 výfukové.Nebudu tu rozepisovat,jak funkuje spalovací motor,ale ty si o tom určitě něco přečti,na netu je toho spoustu.Třeba tady to máš i a animací jak to vše funguje.
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cty%C ... 3%AD_motor
Hodně zdaru.
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 04.06.2008 19:59
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak sem si teda početl
.. Dnes sem zkoušel ještě něco co mě poradil známej. NO a přišel sem na to, e to bude prostě ta cívka. Když nechám neutrál a odpojím svíčku prvního válce spadnou otáčky což je dobře. Tak to udělá u prvního, druhého a třetího. U čtvrtého sic epoklesnou taky, ale né o tolik zantelně jak u předchozejch třech. Dokonce když sem faju zpět dával u všech třech jiskra létala až pomálu centimetr a půl. Což u čtvrtého válce vůbec a mtor zvedl otáčky až když sem faju nacvakl. Čekám na new cívku a uvidím. SNad to bude poslední chybka aby mé fofo jelo tak jak má. Budu informovat a stavu.
PS: omlouvám se za profil. hned napravím..

PS: omlouvám se za profil. hned napravím..
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13.11.2008 22:01
- Bydliště: Chomutov
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
U mne bylo škubání vyřešeno výměnou prasklé hadičky na vyrovnávaní tlaku vzduchu či co, nevim přesně, je ze předu motoru, jsou dva přívody, vždy pro dva válce, je tam téčko. Byla tam asi 5cm prasklina......oprava za kilo, už to jezdí jak má 

Ford Focus 1.6 16V 74KW Hatchback [rv:1999]
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 04.06.2008 19:59
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak to sem teĎ zkontroloval a jestli sem se dival tam kde sem měl tak vše v pořádku. Škoda... Nejhorší na tom teĎ je, že žádnej vrakáč v okolí mě nechce půjčit cívku a nebo nemaj
... Čekám ještě na známého jestli nesežene a když ne tak to budu muset risknout...

- maniak.dj
- Junior
- Příspěvky: 226
- Registrován: 05.05.2008 20:49
- Bydliště: Kutné Hoře a Kolínu nadohled
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak se mi asi před 14 dny taky začalo projevovat škubání motoru, není to jen jedno nebo dvě škunutí, ale celou dobu se chvěje celý auto ... děla to zhruba od 2000tis otáček a vždycky jen na 3,4 a 5 zařazenej stupěn (1 a 2 v pohodě) a ještě jen, když je opravdu v tahu (kopec, prudší přidání). Navíc to je jen, když sedíme v autě 2 a víc, když jedu sám tak nic. Cívku a svíčky jsem měnil v listopadu, asi zkusím přeměřit kabely, ale podle mně to cuká dost zvláštně. Ještě se chystám dát auto na vyčištění škrtící klapky a seřízení ventilů, myslíte, že by to mohlo pomoct???
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 04.06.2008 19:59
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak už mi fofo jede jak má.. Byla vadná cívka..
Chci poděkovat všem co poradili a hlavně Petemu, kterej mi prodal cívku.
Chci poděkovat všem co poradili a hlavně Petemu, kterej mi prodal cívku.
- mira_cz
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16.12.2008 12:31
- Bydliště: Žatec
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Po výměně kabelů a cívky (předtím byly měněné i svíčky) vše jede jak má. Konečně 

Ford Focus II 1.6 74kw - benzin - Trend
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16.12.2008 11:30
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Mám stejný problém. Už jsem měnil cívku, svíčky, kabely... vždycky se to vrátí (prošel jsem si celé vlákno a ještě kouknu na fitry a ventily).maniak.dj píše:Tak se mi asi před 14 dny taky začalo projevovat škubání motoru, není to jen jedno nebo dvě škunutí, ale celou dobu se chvěje celý auto ... děla to zhruba od 2000tis otáček a vždycky jen na 3,4 a 5 zařazenej stupěn (1 a 2 v pohodě) a ještě jen, když je opravdu v tahu (kopec, prudší přidání). Navíc to je jen, když sedíme v autě 2 a víc, když jedu sám tak nic. Cívku a svíčky jsem měnil v listopadu, asi zkusím přeměřit kabely, ale podle mně to cuká dost zvláštně. Ještě se chystám dát auto na vyčištění škrtící klapky a seřízení ventilů, myslíte, že by to mohlo pomoct???
Vypadá to tak, že najedu na dálnici (která vede mírně do kopce), mám tam 4ku, řadím na 5 a mám plnej plyn - v tu chvíli (asi na 10 - 20 sekund) přestane auto táhnout (jakoby jelo na 3 válce) - podřazuju, šlapu na plyn, podřazuju, zařazuju, plyn pořád na podlaze - a najednou, jako mávnutím proutku, auto začne táhnout.
Je jedno, jestli je motor studenej, nebo zahřátej - klidně mi to udělá po 150km jízdy. Jsem zoufalej a mám strach, kde mě to nechá.

Tady bych byl rád za každou radu.

-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 29.01.2009 08:31
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Mám podobný problém jako většina lidí v tomto vláknu. Škubání motoru při podřazení nebo při prudkém sešlápnutí plynu. Svíčky i kabely jsem už vyměnil, chystám se na cívku. Měl bych dotaz, jestli se musí při výměně cívky odpojit baterie?
Díky za odpověď
Díky za odpověď
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
NemusíRamtur75 píše:Mám podobný problém jako většina lidí v tomto vláknu. Škubání motoru při podřazení nebo při prudkém sešlápnutí plynu. Svíčky i kabely jsem už vyměnil, chystám se na cívku. Měl bych dotaz, jestli se musí při výměně cívky odpojit baterie?
Díky za odpověď
- pitrss
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Poděbrady
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Ahoj všem tak mam stejný problem jako vetšina tady /cukaní ,škubaní při prudkem přidaní plynu.Nejdřív jsem myslel že je zadřenej střik/nešel přes něj benzín /střik vyměněn a stale to dělá.Tak dnes budu mít pujčenou CÍVKU, SVÍČKY,KABELY.Adoufam že to jedna s těchto věcí bude
Písnu jak to dopadlo

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů