Stránka 9 z 33

Napsal: 18.12.2007 21:14
od herizn
ufff :D chmelko......iba 15ročnému to dopreješ????? :D :wink:

Napsal: 18.12.2007 21:14
od chmelko
mam namysli, že ak sa ti nahreje do provoznej teploty, cca 90stupnov, nesmie sa s nou už ani pohnut aj ked ides dole kopcom..termostat to musí ukočírovat

Napsal: 18.12.2007 21:15
od jamaka
Zasa treba davat pozor na DI a benzin.

Napsal: 18.12.2007 21:15
od zewl
tak doufam, ze u dieselu je to normalni.

Napsal: 18.12.2007 21:16
od lubomir5
ta mi robila skodovka ked som tam nemal termostat ked som ubral alebo jazda z kopca tak mi to zliezlo na 40 stupnov teploty motora

Napsal: 18.12.2007 21:17
od zewl
no toz me sleze o par mm, mozna neco mezi ctvrtinu a polovinu (kde ma spravne stat)

Napsal: 18.12.2007 21:17
od chmelko
jamaka:jasne, diesel vyprodukuje menej tepla..ale ani na jednom služobaku mi ručička nekolísala...

Napsal: 18.12.2007 21:21
od herizn
nemůže kolísat pokud termostat správně funguje,a kolísá tak,že to oko neregistruje.

Napsal: 18.12.2007 22:23
od jamaka
chmelko - lebo si nikdy nesiel na vyradenej rychlosti, resp bez plynu 3km (napr) dole kopcom pri teplote po 0stupnov :)

Napsal: 18.12.2007 22:25
od chmelko
srandičky...fakt ale slubujem, že sa polepším :cry: :wink:

Napsal: 18.12.2007 22:29
od Jozkablack
Tak teď jste mne nažhavily, v pátek jedu na chalupu, je tam sjezd cca 3.5km a zkusim vyřadit, je to v Jizerkách v lese, takže teplota bude určitě po 0°C a schválně jestli se ručička hne dolu.

Jinak to udělám jen jako test. Vyřazování kvaltu z kopce nedělám, nezdá se my že by úspora paliva byla nějak velká. Ale to patří jinam.

Napsal: 19.12.2007 08:20
od zewl
Jozkablack: no ale podminky nebudou stejny jak v mym pripade, protoze me se to stava, kdyz se motor sotva ohreje, po hodine jizdy me to nikdy neudela :idea: Jedine ze bys tam na ten kopec dojel se sotva zahratym motorem :wink:

A dnes jsem si toho vsimal, rucicka sotva vylezla na pulku, pak jsem vyradil a cca. 1 km z kopce pri -2 stupnich a rucicka "spadla" o cca. 2 mm (cili malinko, ne ze spadne na kosticku :wink: )

Napsal: 19.12.2007 09:56
od David 1
Tak vy to máte zlaté. Mi to padá při jízdě na pětku, ale jen když je minimální potřeba držet plyn. Pokud auto musí tahat, tak to mám jak ten 15tiletý. Takže toho zmetka vyměním, když stávkuje. Dneska už stávkujou i termostaty. Asi by chtěl přidat fridex, ale má smůlu, letí na hodinu. :D

Napsal: 20.12.2007 06:14
od zewl
taky jsem si dneska vsimal, jak mi topi focus (dle tematu :wink: ). Tak vlazny vzduch jde hned, jak raficka se trosku dotkne vysece teploty zleva (te kosticky zleva) (po cca. 2 km), horky vzduch jde, jak raficka opusti pocatecni kosticku na vyseci teploty (cili po cca. 5 km). Zamerne to ukazuji na raficce teploty motoru, protoze psat jenom vylozene km asi nema smysl, protoze by to bylo neobjektivni vzhledem ke stylu jizdy, ceste (mesto, dalnice) atd.

Napsal: 21.12.2007 23:00
od 1WELT
jO taky si nemůžu stěžovat na topeni topí dobře ,ale jediný problem je ten že mi skřípe větrák má někdo zkušenosti s promazánim nechci zakládat nové vlákno tak to ventiluju sem díky :wink: