Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.08.2013 09:17
pcjoe: ideální to bude založit zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246 - to je sekce pro galerie FFIII combi.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Galerii jsem založilMiri píše:pcjoe: ideální to bude založit zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246 - to je sekce pro galerie FFIII combi.
Jsem na tom stejně (taky stejný motor), už asi 5000km se mě drží průměr na 7,2 (celkově 10 000km). Hodně dálnice ( bylo Chorvatsko ), okresky i města ( párkrát i po Praze ). Průměr jde dostat pod 7L, ale to bych na dálnici musel jezdit do 130km/h a ne i 150 a na okreskách bych nesměl překračovat 100km/h. Jak výkon? Ve dvou OK, s kolama na střeše u mě nic moc, hodně to zlenivělo.mefus píše:to jsem upřímně čekal, že bude ECO výhodnějšímám FFIII - kombi, 1,6 - 92kw....70% po městě a spotřeba 7,2 L...a přiznám se, že si jízdu vychutnávam a občas to vytáčím.
Testoval jsem na delší trase - žádná brzda provozu, ale trošku ostřejší jízda:
60km dálnice (rychlost 140km/h)
200km okresky po vysočině (90-110km/h)
průjezdy vesnic(rychlost 50km/h)
a dostal jsem se na 6,6 L na 100km.....motor má najeto 7000km, asi to už neklesne, ale i tak dobrý
To asi řešíte 1.6 92kW a ne 1.0 92kW? Jen abych se neztrácel?mefus píše:Jj 7,2 je normalní spotřeba, když si člověk vychutnává jízdu a trošku více tomu dává (nejezdí podle předpisů)
Poslední dobou, se krotím, i tak to jde špatně, ale dá se s tím jezdit slušně pod 7...je to 1/3 město, 1,3 venkov a dálnice. Kufr naloženy, ale jen dva lidi...zatím je nás v rodině málo, abychom jezdili ve 4- výkon tedy dostačující, ale ta 5ka moc nechce do kopce zrychlovat..
Zkouším ten sprintmonitor, nějak jsou tam moc hezké čísla, snad jsem tam nedal něco špatně
To je parádní porovnání a rozdíl 2l je už dost znát.C4R3W píše:Pres vikend jsem se s 1.0 EB otocil na Slovensku a musim rict, ze spotreba me potesila ...
Take jsem si toho vsiml, resil jsem to se servisem, ale pry je to normalni chovani hydraulicke spojky za urcitych podminek (vypozoroval jsem zavislost na teplote). Mne to nijak nevadi, charakteristika motoru (pomalu klesajici otacky vlivem urcite setrvacnosti turba a minimalizovanych vnitrnich odporu) stejne cloveka nuti radit pomaleji. Uz jsem si na to zvykl a libi se mi to, rad radim nahoru i dolu tak, aby to na chovani auta nebylo znatDanya4 píše:Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškolyMáte někdo podobnou zkušenost?
Takového chování pedálu spojky jsem si vůbec nevšiml a ani nemám problém s rychlejším řazením. Ale je pravda, že 90% jízd absolvuju v klidném tempu. Ale když za to vezmu a sázím tam rychlosti, tak nic necuká.Danya4 píše:Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškolyMáte někdo podobnou zkušenost?