Stránka 9 z 12

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 22.04.2011 18:02
od TitanArmy
Ahoj lidi. Mám dotaz. Jsem absolutní neznalec, nemechanik. Mám Focuse 1,9 diesel (66kw). Jde mi o to, že při jízdě po už mírných nerovnostech vychází strašné rány a ťukání od předních kol. Co si mám nechat vyměnit a opravit( čepy, tlumiče ) ? Nechci to dávat hned do servisu, aby mě náhodou neobrali. Kolik může stát taková oprava? Děkuji za odpovědi.

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 22.04.2011 18:13
od miki21
No tak pokud si sám začneš měnit vše,co může na podvozku klepat,tak se prohneš.Nejčastěji odcházejí "kosti stabilizátoru".Najdi někoho,co tomu rozumí.
Zajeď do Dudíka-ten tě neobere :cooler:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 163&t=5583

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 27.04.2011 19:48
od Vladimír
Tak mám také jednu vadu.Taktéž mi něco klepe od zadního kola při nerovnosti,ale když šlápnu na brzdu-přestane to.
Prosím o radu. :roll:

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 28.01.2014 18:31
od Achiler
ra-dim píše:Ahojte, mne tiez klepoce od zadnej napravy.
Robi to len pri nizsich rychlostiach, a podla toho, kolko je ludi v aute. Ked som sam, najviac, ked je spolujazdec, tak menej, a ked veziem niekoho aj vzadu, tak to prakticky nieje pocut. Neklepoce to hned po nabehnuti na hrbol, ale ako keby az ked koleso zbehne z hrbola.
Prepokladam po precitani prispevkov, ze to mozu byt stabilizacne tycky. Moze to byt tato diagnoza? :?:

Sice trošku opožděně, ale jinak mám ten samý problém. Jde to od zadního pravého kola a přesně jak říkáš, když jedu sám, je to víc slyšet, když nás jede víc, je to lepší a lepší. Je to v rychlostech 30 - 60km/h a spíš až když kolo sjíždí..vtip je v tom, že jsem nechal před týdnem měnit zadní tlumčie s uložením, tyčky stabilizátoru s uložením na zadní nápravě, k tomu si ještě pohrál se všema plastama a výfuk je taky rok starý, takže ta guma je furt pevná a nelítá.

Vyřešil si to?

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 28.01.2014 18:48
od milanivs
Mne vydávalo auto desivé klepavé zvuky od predného kolesa a nakoniec to bola len tyčka stabilizátora. Po výmene tichúčko.

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 28.01.2014 19:56
od Achiler
No ty mám ale právě vyměněné taky :/

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 28.05.2014 17:10
od Dingo-zetec se
Mne tiez pomohli vymenit stab.tycky,,ked som auto zahupal z boku tak to vydavalo rany ako keby boli poloosi zle :D

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 16.06.2014 12:10
od greg366
Zdravím, mám problém.. :D Když jedo přes nerovnosti, tak mi jakoby kovově něco bouchá-klepe od předního levýho kola. Není to pravidelně, nezávisle na rychlosti a nezávisle na zatočení volantem apod... Přitom mám takové kovové bouchnutí i do volantu. Podotýkám, že jsem měnil tyčky stabilizátoru, tlumiče, všechny čepy, silentbloky ramen jsou ok.. Mohlo by to bejt uložení tlumiče? Je možný, že by mi vydrželo cca 30 000km? Udělal jsem v podstatě GO auta a teď tohle :( Prosím o radu..

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 16.06.2014 12:11
od greg366
to Vladimír: Tenhle problém jsem měl taky.. Cinkaly mi brzdové destičky. Byla prasklá pružinka na třmenu. Vyměněna a vš ok :)

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 16.06.2014 22:37
od Achiler
Gregu tak já mám také starosti. Jsem na tom podobné jako ty, vše vepředu měněno ( i siletnbloky) , vzadu tyčky stabíku a tlumiče i s uložením. Klepání je tedy už eliminováno (kort po dotažení té blbosti u pedálů) ale furt se mi přenáší klepot do volantu. Ke všemu mi před týdnem odešlo řízení, už ho mám komplet nové, ale furt to není ono. Štvě mě to, také mám auto po kompletní GO (přes brzdy, výfuk, podvozek, spojku, rozvody, svíčky s cívkou + teď řízení) a furt to není ono. Přitom najeto jen 120 tis km. Jinak rozpoznat co to je si opravdu netroufám, kdybys měl jedničkového Focuse, doporučil bych Ti vyzkoušet ten bazmekt u pedálů.

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 17.06.2014 08:20
od raji
Ahoj.
Tak taky budu měnit kosti a našel jsem tady:
ocel za 239kč http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/t ... -fb-07989/
hliník za 296kč http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/t ... -fb-19279/
Je lepší hliník nebo ocel?

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 17.06.2014 12:53
od miki21
Tak ono je vpodstatě jedno, z čeho je samotné tělo tyčky. Rozhodující je kvalita těch čepů. :cooler:

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 17.06.2014 13:13
od ballu
Stabilizační tyčky, nebo vyčvachtané horní uložení tlumiče. :wink:

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 17.06.2014 13:14
od raji
No oboje jsou od FEBI tak předpokládám, že čepy budou stejné. Někdo tu někde (ale už nevím kde)
psal, že ty hliníkový jsou lepší. Tak se tak ptám.

Re: Klepání při nerovnostech

Napsal: 17.06.2014 13:20
od ballu
To jsem psal já, a mám je na autě, oproti plastovým rozdíl jestli se dobře pamatuji 100 kč na kuse. Jsou pro větší namáhání, asi pro nafťáky. :wink: