Engine malfunction

Odpovědět
KatkaM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2017 08:36

Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Příspěvek od KatkaM » 02.03.2017 08:49

Dobrý den,
chci se poradit. Mám Ford focus 2008 -tdi.
Při jízdě se mi kolem 3 tis.otáček mi auto hlásí chybu Engine Mulfuncion. Auto samo "pípá" nicméně na plyn reaguje... musím vypnout a znova nastartovat. Někdy potřebuje odpočinout. Pak jede .. ale opět. zařadím na 5 sešlápu plyn a nazdar bazar..Stává se to každou chvíli. Zkoušela jsem protáhnout( na 3-4 stp. na plno) nic. na diagnostice se objevila chyba 2 střiku. ale dle prý tam nic nebylo. prý to může dělat nafta. tak jsem začla brát jinde +aditiva a chvíli byl klid. nicméně je to tu zase.Auto jakoby cuká, je takové "Líné" a pěkně to hulí kdy šlápnu na plyn. Někdy se stane, že když prostě zešlápnu plyn naplno tak mi toho hodí hlášku.
Můžete mi prosím poradit co s tím? co to asi může být? Také se chci zeptat zda by mi někdo dal kontakt nebo doporučení na někoho solidního kdo by to popř. uměl vyřešit a nestálo by mě to majlant? :D
Samo počítám s nějakou investicí..
Díky moc a sorry za popis. jsem žena laik :D

Katka

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Příspěvek od Andymaniac » 02.03.2017 21:22

Do zacatku by to chtelo napsat typ motoru. Skoro v tom poznavam 1,8 tdci a jeho problem se vstriky ale opravdu je nutne vedet co je to za motor.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

KatkaM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2017 08:36

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Příspěvek od KatkaM » 03.03.2017 07:50

Díky za odpověď. To mi nedošlo.... ano je to 1,8 TDCi

Katka
Naposledy upravil(a) KatkaM dne 03.03.2017 08:21, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24581
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Příspěvek od ZaQik » 03.03.2017 08:11

a jeste odkud jsi, chces-li nekoho doporucit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

KatkaM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2017 08:36

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Příspěvek od KatkaM » 03.03.2017 08:21

No vidíte já to psala ve spěchu..

Kladno a okolí

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.03.2017 22:38

Aspoň že nejsi lajk, jak se člověk sem tam dočte:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Engine malfunction

Příspěvek od spanel » 06.03.2017 15:21

Tipnul bych si na EGR, pokud to tedy nejsou vedlejší projevy umírajícího alternátoru.

V tomto vlákně něco píšu na straně 11:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=150
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

KatkaM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2017 08:36

KLEPÁNÍ AUTA PŘI BRŽDENÍ; ENGINE MULFUNCION+ OLEJ+BATERKA

Příspěvek od KatkaM » 31.07.2017 10:49

Zdravím,

prosím vás o radu. Mám auto Ford Focus TDI. 1,8 r.v. 20008 Najeto cca 147000km. V poslední době jsem měla na opravě. auto se "házelo" Engine mulfuncion. po diagnostice se měnil snímač napětí u"ježka" podle dat se" přebíjel = vyšší hodnoty než měli být" po výměně vše ok asi 700km. včera na dálníci přestal úplně táhnout motor a začala opět svítit baterka + olej. po odpočinutí nastartovalo. asi po 500m kikslo. nejšlo ani natočit. další věc co se mi děje je, že při rychlosti 80km a více se mi rozklepe celý volant a auto. pak ustane. při brždění ve vyšší rychlosti je to dost nebezpečné klepeme se všichni. auto bylo na opravě. měnili se synenbloky, čepy řízení, "řídíci tyč" usazení motoru. Kotouče jsou dělaný asi před 5 měsíci. :wallbash: Bohužel to bylo už u pár mistrů servisu. nikdo si s tím neví rady. Máte někdo podobné zkušenosti? můžete mi prosím někdo poradit co stím? na nové žel nemám. Jsem od Kladna. Nemáte někdo prosím prověřeného chlapíka co by s tím poradil a neobral mne o všechny prachy??? díky chlapi Kat



31.07.2017 08:40
Ohlásit tento příspěvek Odstranit příspěvek
Profil Poslat soukromou zprávu E-mail


Zobrazit příspěvky za předchozí:

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24581
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Engine malfunction

Příspěvek od ZaQik » 31.07.2017 11:42

nemusis to sem psat 3x (zbyle 2 jsem odmazal) ... a navic uz jsi to tu jednou zacala resit, takze pokracuj v puvodnim vlakne (slouceno)

klepani pri 80km/h - zacatkem je nechat prevazit a zkontrolovat kola

tady je sekce motor - zacatkem je vycist diagnostikou chyby, engine mulfunction je obecna chyba, ktera nikomu nic nerekne
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

KatkaM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2017 08:36

Re: Engine malfunction

Příspěvek od KatkaM » 18.08.2017 15:12

jj omlouvám se se mi to asi načetlo vícekrát. díky že jsi to vymazal. nevím jak to tu pořádně chodí.

nakonec jsem teda opět někde uvízla. měnil se snímač tlaku u ježka. pak hlásilo chybu 2 vstřiku. ten se vyměnil. po 100k ok. bohužel to chcíplo znova a ukazuje na diagnostice chyba regulátor tlaku paliva údajně od čerpadla... jsem z toho jelen. protože se něco opraví a pak se to pos....
ohledně těch kol. tam je měněno snad už všechno. vyvážené kola, nové syn.bloky, přeměřeny kotouče a pořád klepe :wallbash: stalo se taky někomu?

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1686
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Engine malfunction

Příspěvek od Jemar » 18.08.2017 15:41

Pokud se auto na nejvyšší rychlostní stupeň kolem 80 - 90 km/h celé rozvibruje, zpravidla bývají špatné vnitřní klouby hnacích hřídelí. Časem se na tripoidech vytvoří plošky a díky vzniklé vůli vznikají vibrace. Špatně se určuje který z nich má vydřenou plošku, je třeba vyndat oba a zkontrolovat, někdy mohou být oba špatné. Tuším, že vnitřní klouby nejdou vyměnit separátně, mění se celé hřídele.
Co se týká čerpadla neporadím, jen pokud se opakuji problémy, zkontroloval bych, jestli v palivovém filtru nejsou piliny z vydřeného čerpadla, ty se pak dostávají do vstřikovačů a postupně je zničí.

KatkaM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.03.2017 08:36

Re: Engine malfunction

Příspěvek od KatkaM » 21.08.2017 08:12

moc děkuji za radu. ohledně těch kol - klepání - vibrování... to je fakt že tohle teda ještě nezkoumal...

filtry jsou měněné. palivo se vypouštělo a štěpinky tam nejsou. takže uvidíme dál no.. :(

díky K

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti