Stránka 9 z 9

Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Napsal: 02.03.2017 08:49
od KatkaM
Dobrý den,
chci se poradit. Mám Ford focus 2008 -tdi.
Při jízdě se mi kolem 3 tis.otáček mi auto hlásí chybu Engine Mulfuncion. Auto samo "pípá" nicméně na plyn reaguje... musím vypnout a znova nastartovat. Někdy potřebuje odpočinout. Pak jede .. ale opět. zařadím na 5 sešlápu plyn a nazdar bazar..Stává se to každou chvíli. Zkoušela jsem protáhnout( na 3-4 stp. na plno) nic. na diagnostice se objevila chyba 2 střiku. ale dle prý tam nic nebylo. prý to může dělat nafta. tak jsem začla brát jinde +aditiva a chvíli byl klid. nicméně je to tu zase.Auto jakoby cuká, je takové "Líné" a pěkně to hulí kdy šlápnu na plyn. Někdy se stane, že když prostě zešlápnu plyn naplno tak mi toho hodí hlášku.
Můžete mi prosím poradit co s tím? co to asi může být? Také se chci zeptat zda by mi někdo dal kontakt nebo doporučení na někoho solidního kdo by to popř. uměl vyřešit a nestálo by mě to majlant? :D
Samo počítám s nějakou investicí..
Díky moc a sorry za popis. jsem žena laik :D

Katka

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Napsal: 02.03.2017 21:22
od Andymaniac
Do zacatku by to chtelo napsat typ motoru. Skoro v tom poznavam 1,8 tdci a jeho problem se vstriky ale opravdu je nutne vedet co je to za motor.

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Napsal: 03.03.2017 07:50
od KatkaM
Díky za odpověď. To mi nedošlo.... ano je to 1,8 TDCi

Katka

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Napsal: 03.03.2017 08:11
od ZaQik
a jeste odkud jsi, chces-li nekoho doporucit

Re: Engine Mulfuncion + klepání auta při 80km + hnědý kouř

Napsal: 03.03.2017 08:21
od KatkaM
No vidíte já to psala ve spěchu..

Kladno a okolí

Napsal: 05.03.2017 22:38
od vita_k
Aspoň že nejsi lajk, jak se člověk sem tam dočte:)

Re: Engine malfunction

Napsal: 06.03.2017 15:21
od spanel
Tipnul bych si na EGR, pokud to tedy nejsou vedlejší projevy umírajícího alternátoru.

V tomto vlákně něco píšu na straně 11:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=150

KLEPÁNÍ AUTA PŘI BRŽDENÍ; ENGINE MULFUNCION+ OLEJ+BATERKA

Napsal: 31.07.2017 10:49
od KatkaM
Zdravím,

prosím vás o radu. Mám auto Ford Focus TDI. 1,8 r.v. 20008 Najeto cca 147000km. V poslední době jsem měla na opravě. auto se "házelo" Engine mulfuncion. po diagnostice se měnil snímač napětí u"ježka" podle dat se" přebíjel = vyšší hodnoty než měli být" po výměně vše ok asi 700km. včera na dálníci přestal úplně táhnout motor a začala opět svítit baterka + olej. po odpočinutí nastartovalo. asi po 500m kikslo. nejšlo ani natočit. další věc co se mi děje je, že při rychlosti 80km a více se mi rozklepe celý volant a auto. pak ustane. při brždění ve vyšší rychlosti je to dost nebezpečné klepeme se všichni. auto bylo na opravě. měnili se synenbloky, čepy řízení, "řídíci tyč" usazení motoru. Kotouče jsou dělaný asi před 5 měsíci. :wallbash: Bohužel to bylo už u pár mistrů servisu. nikdo si s tím neví rady. Máte někdo podobné zkušenosti? můžete mi prosím někdo poradit co stím? na nové žel nemám. Jsem od Kladna. Nemáte někdo prosím prověřeného chlapíka co by s tím poradil a neobral mne o všechny prachy??? díky chlapi Kat



31.07.2017 08:40
Ohlásit tento příspěvek Odstranit příspěvek
Profil Poslat soukromou zprávu E-mail


Zobrazit příspěvky za předchozí:

Re: Engine malfunction

Napsal: 31.07.2017 11:42
od ZaQik
nemusis to sem psat 3x (zbyle 2 jsem odmazal) ... a navic uz jsi to tu jednou zacala resit, takze pokracuj v puvodnim vlakne (slouceno)

klepani pri 80km/h - zacatkem je nechat prevazit a zkontrolovat kola

tady je sekce motor - zacatkem je vycist diagnostikou chyby, engine mulfunction je obecna chyba, ktera nikomu nic nerekne

Re: Engine malfunction

Napsal: 18.08.2017 15:12
od KatkaM
jj omlouvám se se mi to asi načetlo vícekrát. díky že jsi to vymazal. nevím jak to tu pořádně chodí.

nakonec jsem teda opět někde uvízla. měnil se snímač tlaku u ježka. pak hlásilo chybu 2 vstřiku. ten se vyměnil. po 100k ok. bohužel to chcíplo znova a ukazuje na diagnostice chyba regulátor tlaku paliva údajně od čerpadla... jsem z toho jelen. protože se něco opraví a pak se to pos....
ohledně těch kol. tam je měněno snad už všechno. vyvážené kola, nové syn.bloky, přeměřeny kotouče a pořád klepe :wallbash: stalo se taky někomu?

Re: Engine malfunction

Napsal: 18.08.2017 15:41
od Jemar
Pokud se auto na nejvyšší rychlostní stupeň kolem 80 - 90 km/h celé rozvibruje, zpravidla bývají špatné vnitřní klouby hnacích hřídelí. Časem se na tripoidech vytvoří plošky a díky vzniklé vůli vznikají vibrace. Špatně se určuje který z nich má vydřenou plošku, je třeba vyndat oba a zkontrolovat, někdy mohou být oba špatné. Tuším, že vnitřní klouby nejdou vyměnit separátně, mění se celé hřídele.
Co se týká čerpadla neporadím, jen pokud se opakuji problémy, zkontroloval bych, jestli v palivovém filtru nejsou piliny z vydřeného čerpadla, ty se pak dostávají do vstřikovačů a postupně je zničí.

Re: Engine malfunction

Napsal: 21.08.2017 08:12
od KatkaM
moc děkuji za radu. ohledně těch kol - klepání - vibrování... to je fakt že tohle teda ještě nezkoumal...

filtry jsou měněné. palivo se vypouštělo a štěpinky tam nejsou. takže uvidíme dál no.. :(

díky K