Stránka 9 z 202
Napsal: 05.11.2007 15:43
od kyblic3k
Co se tyka spotreby, tak zkusenost s novou instalaci je nasledujici:
pred onou prohlidkou po 1500-2000 najetych km, jsem bez problemu jezdil za 10l/100. Jednoduche pocty - do nadrze se mi vejde 40l plynu a najel jsem v prumeru 400km...
btw, vzdycky tankuju plnou, pri cene 500-600kc mi prijde nesmysl tankovat mene
Nez jsem sel na kontrolni prohlidku, najel jsem nejakych 200km a kdyz jsem auto dostal zpatky, na tachometru se ukazalo prijemnych 460 nez se prepnulo na benzin, coz ve me vyvolava dobry pocit do budoucna

.
Jezdim 80% dalnice, 20% mesto. Z Berouna do Prahy trochu kopcovaty, ale zpatky zase jede clovek dost z kopecka

.
A aku, nemas se za co omlouvat, z tvoji strany se jednalo o vecnou diskuzi s jasne podlozenymi argumenty.
Napsal: 05.11.2007 19:27
od Vankart
Mám na své autě najeto cca 130 tkm na plyn.Jak jsem již psal mám instalováno italské Tartariny a za celou dobu,co se týče plynového systému jsem neměl závažnější poruchu.Akorád letos na jaře jsem si nechal a to podotýkám z vlastní iniciativy vyměnit vstřikovače (lištu

) za novější model,vykonější a úspornější.Přišlo mě to na nějakých směšných 2500,- s plynovím filtrem.Tankuju vždy do plné cca 45 L,jezdím 70% dálnice max.140,když nespěchám,30% město a na nádrž najedu cca 530- 560 KM,což je průměr 8,3 L/100 KM.
Napsal: 05.11.2007 21:26
od Zdenekold
Otázka zní, zda bychom se neměli přesunout na všeobecné fórum o LPG, protože momentálně spíše řešíme od všeho trochu a původní název byl o něčem jiném.
http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... c&start=15
Pročetl jsem si diskuzi na SUBARU o Flashlube. Pokud jsem dobře pochopil zjednodušenou formu, tak právě Subaru začalo montovat Flashlube, protože jim tam LPG dělal nějakou paseku, právě s ventilama. Takže si myslím, že taková firma by pro nic za nic nemontovala nějaký vyložený nesmysl. Alespoň doufám.
Ale na druhou stranu prý udělali změnu v konstrukci motoru, aby do budoucna Flashlube nemuseli používat. Takže začínám věřit, že pro některé motory je to opravdu dost nutná věc. Jak jste tu někdo dávali odkaz na ty německé stránky, tak opravdu je to hlavně problém 1.6 motorů, včetně těch novějších, co mám já.
Napsal: 06.11.2007 09:58
od hanyz
doraz na Vankart a,
prosím tě to máš najeto 130 000 na fofo ? A máš tam flashlube nebo né ? díky
Napsal: 06.11.2007 15:52
od Vankart
hanyz píše:doraz na Vankart a,
prosím tě to máš najeto 130 000 na fofo ? A máš tam flashlube nebo né ? díky
Ano na Focusu a FL mám.
Dotázek
Napsal: 15.11.2007 19:21
od Bravik
Ahoj všem...
Sledoval jsem Vaši diskuzi opravdu pečlivě a musím říct, že mi objasnila mnohé otázky týkající se tématu LPG. Pomohla mi i ve výběru různých systémů, ikdyž musím jedním dechem dodat, že některý upřednostňit je opravdu obtížné. Každý má své zastánce i odpůrce...
Nejprve jsem uvažoval o systému Lovtec - Magic2, ale trochu mě odradila jak podezřele "nízká" cena tak i zkušenosti některých majitelů. V současnosti jsem trochu na vážkách... Rozhoduji se mezi tady tolik vychvalovaným LandiLorenzo (zřejmě bych kvůli montáži klidně jel 300km do firmy Fedor) a mezi systémem BRC (ketrý je zas ale o poznání dražší, ale nemám k němu žádné reference).
Takže bych se Vás rád zeptal na Váš názor:
a) Landi Renzo PC 33.850,- (Fedor)
36.300,- (Fedor ale i s namontovaným FL)
b) BRC PC 38.000,- (Neptun Harfa) samozřejmě bez FL
BTW: Volal jsem i do firmy GasAuto v Hradci a dotazoval jsem se na montáž systému Landi Renzo do Fofo 1,8 a reakce mě celkem překvapila.
Panáček mne od tohoto úmyslu důrazně zrazoval, že prý do Focusů v žádném případě. Narážel na, tady tolik zmiňovaný, problém se zaklepáváním ventilů. Takovou upřímnost od člověka, který se tím vlastně živí jsem nečekal...

Dotázek
Napsal: 15.11.2007 19:30
od Bravik
Ahoj všem...
Sledoval jsem Vaši diskuzi opravdu pečlivě a musím říct, že mi objasnila mnohé otázky týkající se tématu LPG. Pomohla mi i ve výběru různých systémů, ikdyž musím jedním dechem dodat, že některý upřednostňit je opravdu obtížné. Každý má své zastánce i odpůrce...
Nejprve jsem uvažoval o systému Lovtec - Magic2, ale trochu mě odradila jak podezřele "nízká" cena tak i zkušenosti některých majitelů. V současnosti jsem trochu na vážkách... Rozhoduji se mezi tady tolik vychvalovaným LandiLorenzo (zřejmě bych kvůli montáži klidně jel 300km do firmy Fedor) a mezi systémem BRC (ketrý je zas ale o poznání dražší, ale nemám k němu žádné reference).
Takže bych se Vás rád zeptal na Váš názor:
a) Landi Renzo PC 33.850,- (Fedor)
36.300,- (Fedor ale i s namontovaným FL)
b) BRC PC 38.000,- (Neptun Harfa) samozřejmě bez FL
BTW: Volal jsem i do firmy GasAuto v Hradci a dotazoval jsem se na montáž systému Landi Renzo do Fofo 1,8 a reakce mě celkem překvapila.
Panáček mne od tohoto úmyslu důrazně zrazoval, že prý do Focusů v žádném případě. Narážel na, tady tolik zmiňovaný, problém se zaklepáváním ventilů. Takovou upřímnost od člověka, který se tím vlastně živí jsem nečekal...

Napsal: 15.11.2007 21:11
od hanyz
to je divné nevím jak se ceny drží nyní ale před dvěma léty bylo Landi renzo typ.OMEGAS za 40 000,- a BRC typ.SEKVENT 24 za 36000,- vše samozřejmě bez FL.
napiš prosím typy né jenom výrobce. Odkud jsi že píšeš že pojedeš 300 km.
díky
Napsal: 15.11.2007 21:13
od hanyz
Chlapi co máte namontováno FL prosím Vás nenafotili by jste mi místo navrtávky hadičky od FL do potrubí a uvístění ony nádobky na fofo 1,6.
děkuji
chystám se na mtž.
možno poslat i na mail:
honzahradek@atlas.cz
Napsal: 15.11.2007 22:14
od Vankart
To Bravik:Pokud máš 1,8,tak se toho vůbec neboj,1,8 mají hlavu z jiného materiálu,než 1,6ky.Mám to potvrzeno autorizovaným servisem Rašíno.A s FL bych se toho nebál vůbec.
Napsal: 15.11.2007 22:38
od akumulator
hanyz píše:Chlapi co máte namontováno FL prosím Vás nenafotili by jste mi místo navrtávky hadičky od FL do potrubí a uvístění ony nádobky na fofo 1,6.
děkuji
chystám se na mtž.
možno poslat i na mail:
honzahradek@atlas.cz
hanyz, mrkni na stranu 7. So tam fotky z myho pekace, FlashLube je videt docela dobre... Mam taky 1.6 a Landi. Pokud bys chtel jeste nejake detailnejsi fotky, tak mi pisni co konkretne, neni problem abych to blejsknul... Jinac o tom proc to mam tam kde to mam a proc to nedavat jinde jsem tam taky psal (sifon-efekt, horlavina, etc...).
Napsal: 19.11.2007 11:13
od hanyz
akumulator,
prosim te fotnul by jsi mi jeste to napojeni, je to tam moc v detailu a nevim na jaky šlauch to napojit. jsem z toho trochu

. Myslel jsem že se to dava do sani vzduchu a ty tam maš nějakou tenkou hadici. Co to je.
diky nerad bych to napojil třeba na brzdový okruh

Napsal: 20.11.2007 17:20
od hanyz
for kyblic3k,
ahoj díval jsem se že mám stejný motor jako ty. prosím tě kde máš na jakou hadičku napojené flash lube. šlo by to fotnout. Nevím co si mám o tom myslet ale plynař mi ukazoval, že to mám napojit až někam dolů

, žačínám si myslet že snad plynař vaří z vody
celý kit mám doma ale nevím na jaký šlauch sním, poraďte prosímm

Napsal: 20.11.2007 17:42
od akumulator
Hanyz, mrkni na obrazek, kterej jsem ti upravil z mych predchozich fotek.
Ja se ted bohuzel vracim hodne pozde domu, uz je tma, dyz fotim s bleskem, tak ten hazi strasne tvrde stiny a kazda hadicka v motoru za sebou necha stin - je to vsechno neprehledne, asi bys z toho moc nevykoukal... Vic hezkych fotek muzu udelat o vikendu...
Jinac ta hadicka vede z reduktoru (ten je umisteny zhruba nekde pod baterii - na fotce videt neni) kolem Flashlube, kde si "prisava" lubrikant a pokracuje dal smer sani a napojuje se na skrtici klapku (teda doufam ze je to ono). Vse jsem oznacil na fotkach cervenou barvou, snad to z toho bude zretelnejsi. To misto kam to usti myslim najdes snadno podle tech fotek...
Jinac moznosti kam to napojit je urcite vic. Podtlaku sani se v aute vyuziva na vicero veci...
Napsal: 20.11.2007 20:01
od hanyz
byl jsem u plynaře pro flashlube a ten mi říkal at to napojím na tuto hadici co mám nad prstem, která vede nahoru a pak se zůžuje. Jinak pod prstem je hadice, která vede do reduktoru tam je napojena z boku.