Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
xaendr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 08.12.2011 21:02
Bydliště: Liberec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od xaendr » 08.12.2011 21:24

Mám najeto 71 000 (FF II facelift) a v servisu jsem byl kvůli VCT už podruhý :nixw: . Poprvý při 68 000 mi měnili ono "kolečko" plus zrovna u toho vyměnili řemen, jelikož museli sundávat komplet rozvody a oprava by prý celkem vyšla na cca 6000,- (ještě je v záruce) minulý týden mi opět vyskočila kontrolka, druhý den ráno zmizela, ale stejnak jsem jim to tam hodil, ať se na to podívají, finální výsledek se dozvím zítra, ale prý to asi bude jen chyba čidla, že možná byly malinko posunutý rozvody a vyhodilo to tu hlášku. Jinak průměr total mám 7,5l, když člověk nejede přes 120 a spíš okresky, tak se dá udržet na 6,5. Cesta do Fracie přes Německo s rychlostním průměrem 150 byla za 8,7l. Podvozek zatím bez náznaku problémů. Co se kufru týče, tak zavazadla na dovču max pro 3 lidi, ale po sklopení zadních sedaček a zvednutí plata za přední sedadla je z toho stěhovák :D
FoFo II 2009 1.6 Ti-VCT

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Vewehr » 08.12.2011 21:29

Co to znamená "malinko posunutý rozvody" 8O?
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Uživatelský avatar
xaendr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 08.12.2011 21:02
Bydliště: Liberec

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od xaendr » 08.12.2011 21:33

Má tam být na nastavení rozvodů nějaký "pravítko" a to bylo maličko posunutý jinak, než by správně mělo, ale jen nepatrně a nevědí jestli ta chybová hláška byla způsobená tím. To se dozvím, snad zítra :nixw:
FoFo II 2009 1.6 Ti-VCT

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Vewehr » 08.12.2011 22:01

Jen mě překvapilo, že to mohli udělat tak blbě, až by to nahlásilo nějaké čidlo. Ale soudy přenechám zkušenějším.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 09.12.2011 12:37

Šak oni se to časem naučí perfektně... všechny nové benzinové Focusy mají TiVCT systém :lol:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
Road
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 768
Registrován: 04.11.2010 18:32
Bydliště: Přerov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Road » 09.12.2011 21:34

tak to jsem psal ja a nechal jsem toho delat daleko vic... ale nebylo to primo ve Fordu, ale v servisu, kde to umi a hlavne tam nemeni mechaniky a je to kousek od mesta tak ta cena hlavne za praci minimalne o polovinu levnejsi
pokud budes vybirat auto, tak hlavne v jakem je stavu atd. neridil bych se asi tim, jestli je to Vct nebo ne.... ten vyssi vykon lze poznat az ve vyssich otackach, tak jestli nenajezdis hodne km za rok, tak zbytecne, i kdyz sem tam se to trochu hodi, ale vse je to jen o zvyku, ja toho taky nenajezdim nejak moc extra.... :(
preji stastnou ruku pri vyberu a at to vyhraje nejakej krasnej Fofan :cooler:
uv-pen píše:Interval rozvodov je 160tis? Par stran dozadu tu jeden vas kolega pisal ze ho vysieli aj rozvody aj koliecka a neviem ci aj olej cca 500eur to je celkom v norme cena. Ale asi si zavolam najblizsiemu fordu co stoji ukon vymeny koliecok samostatne aby som si to vedel zvazit a brat ako moznost.
viem ako ma rieseny tempomat na lavej strane volantu on a off myslim a na pravej plus minus a reset.

Mehturt pri tvojich 107km menil si aj neake capy, stabilizatory , tlmice a pod spotrebny material?
Subaru XV 2.0i AWD 110Kw
Ford Grand C-Max 1.6 Ti-Vct 77kW Gallery - prodáno
bylo Ford Focus II 1.6 Ti-Vct 85kw Gallery - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 09.12.2011 22:11

VCT je pila! Jede skoro stejně dobře, jako Favorit s ostrou vačkou :twisted:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 11.12.2011 21:22

uv-pen píše:Dobry den pani, nechcem Vam tu zakladat novu temu tak pisem sem.
Rozmyslam nad novym autom a do volby spada aj FoFo 2 , benzin 1,6ka, kombi alebo hatch ale kedze maly hatch nema az tak maly kufor tak asi skor ten.
Zaujima ma udaj o 1,6 VCT co sa tyka premenliveho casovania, nedavno ako som cital ste riesili vymeny tychto komponentov, zaujimalo by ma ci je to nieco coho sa mam pri tomto motore obavat , pri akych kilometroch sa to vyskytuje alebo ci tie koliecka sa daju odrovnat neakym nespravnym zachadzanim ktoremu sa vyvarovat? pripadne ako pri kupe jazdenky zistim ci su vhodne na vymenu alebo vydrzia?
Zaujima ma to hlavne koli tomu ze je pre mna velmi dolezita spolahlivost tak ci radsej siahnut po slabsej 1,6ke. Nie som ziadny strelec, ale rezerva vykonu sa vzdy hodi tak som na vazkach.
Preto ak by mohli povedat majitelia VCT co uz maju odjazdenych nad cca 100 - 150tis ci menili alebo sa chystaju koliecka casovania menit?
Rozhodujem sa medzi SX4 4x4 a Hatch Focusom 2 od roku 2005 az 2008, pre SX4 hra 4kolka, a to je asi tak vsetko, pre Focus hra tempomat v beznej vybave, kufor o vyse 100litrov vacsi, a o malo lepsia spotreba.
Nakolko som zatial vsetky auta mal 2liter benzin a 4x4 tak som este neni uplne rozhodnuty pre predohrab ale vzhladom na posledne zimy, a moje jazdy, a to ze stvorkolku som realne vyuzil len ozaj obcasne, tak by som volil aj predohrab, uz si to len prehovorit aj v hlave :mrgreen:
Dakujem za kazde info
Ked jazdenku Focusa, tak 1.6i 74kW - na tom sa nema co pokazit, je to vrazedne spolahlive auto. Kedze tu dost vela ludi popisuje problemy s TiVCT dlho pred planovanou vymenou rozvodov, tomu by som sa vyhol, tych 11kW sa aj tak prejavuje az nad 4000 otacok, kde sa bezne nejazdi (ked tak, tak iba na dialnici). Ford aj Renault ma VCT mechaniku od Densa, Suzuki podla vsetkeho tiez, ale zda sa, ze je spolahlivejsia.
Ked SX4 alebo Focus, pre mna je Suzuki je jasna volba a to aj napriek tomu, ze teraz jazdim na Focuse 2.0TDCI. Je pravda, ze Focus ma neprekonatelny podvozok, tato vyhoda je ale trochu iluzorna. Pokial jazdis predpisovo, jeho kvality nevyuzijes. A ked ich vyuzivas, koledujes si o pruser, pretoze ides za hranicou predpisov :mrgreen: Teraz nedavno som bol pozriet v bazosi jednu SX4 88kW - dovezena z HU, nikdy neburana v TOP stave. Burany samozrejme bol - vymena poloosi, ramena, tlmica a aj prevodovka sa mi zdala akosi novsia, nez motor. Nabeh kilometrov sa zdal realny. Co sa asi stalo ? :bebng: Previezol som sa v tom a bol som velmi prekvapeny, co to auticko na mokrej ceste dokazalo - akykolvek naznak nedotacavosti bol ihned korigovatelny dupnutim na plyn - pripojil sa zadok a auto slo hned tak, ako som chcel. Vo Focuse musim s vykonom bojovat, v SX4 som sa s nim doslova a do pismena pohraval. V 90-tke tocil cca 2400 otacok, co pri dialnicnej 130tke cini velmi prijemnych 3500, aj to je hodnota lepsia, ako v pripade Focusu 1.6i, danou za to je nutnost podradovat pri kazdom zrychlovani, pretoze v tychto otackach je ten motor mrtvy a vsetko trva vecnost.
Kedze bolo auto zborene, nebral som ho. No v kazdom pripade na mna urobilo vynikajuci dojem. Ten nebol pokazeny ani dost malym kufrom, mensim, ako FFII hatch.

4x4 > 4x2
Sorry za OT.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mates444 » 12.12.2011 22:25

Dost malým kufrem? Tam není skoro žádnej kufr :lol: Kdysi jsem nad ním taky uvažoval, ale ten kufr tam prostě není...

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 13.12.2011 14:36

Typicky slovensko - cesky pohlad na auto. Kazdy chce giganticky kufor o objeme jumbo navesu a pritom 90% casu v tom bude vozit iba vzduch :mrgreen: SX4 kufor ma, nie je velky, ale cuduj sa svete, velmi vela ludom staci - tieto auta totiz stretavam dost casto. Okrem toho ma hagusy, takze tu dovolenku s boxom na streche raz, dvakrat do roka prezijem.
Do kufra novej Fiesty sa zmesti iba hlava zebry a aj tak ju ludia kupuju...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4973
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od fofok » 13.12.2011 15:30

Nevím proč motáš japonce do porovnání dvouch focusáckejch benzínů.Jinak SX bych nechtěl ani zadarmo.Je to prcek s menším kufrem než Fabia a češi jsou národ stěhováků.Do velkýho kufru dáš míň věcí,ale do prťavýho víc ne :palec_dolu: .
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 13.12.2011 19:30

fofok :
Viem ze je to OT, ale bol tu dotaz. Tak som odpovedal. Dotycny sa pytal aj na TiVCT, moja odpoved sa tykala aj toho. Inak ten japonec ma podla vsetkeho taku istu mechaniku zmeny casovania ventilov, ako Ford, no iba na sacej strane. A co je zaujimave, neodchadza. Zeby preto, ze je to japonec ? Uvidime, co bude robit Dual VVT.
Ak sa Ti javi 270 litrovy kufor maly, pozri sa, aky ma Fiesta, ci novy Focus s plnohodnotnou rezervou - iba o chlp vacsi. Takze ocakavam vyjadrenie, ze v zivote nekupis FFIII s plnohodnotnou rezervou, ani Fiestu v lubovolnej konfiguracii :mrgreen: Ja by som v zivote nekupil kombi - vozit dennodenne 1000 litrov vzduchu ma vobec nelaka :nazdravi:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Luky2380
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 29.03.2010 09:00
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Luky2380 » 22.12.2011 15:19

Čauky můj nájezd je 137.000 km a zatím tedy bez problémů..
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 22.12.2011 15:30

To je tvoj vlastny najezd alebo mas ojetinu?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Luky2380
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 29.03.2010 09:00
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Luky2380 » 22.12.2011 16:21

mělo už najeto 112tis. jinak jsem druhý majitel, dovoz německo. Každopádně čekám, že něco přijde když to tady čtu :x
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R
ObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů