Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 14.03.2012 21:56

Coze? Nemylite si to s SCi od Mondea?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od lalinek » 14.03.2012 22:00

Ne nemýlíme :D 4 lambdy a 2 kat. Buhužel je to tak

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 14.03.2012 22:10

A ma to tak aj FIII? Ked pozeram autokelly, tak tam vzdy iba jedne kat.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od lalinek » 14.03.2012 22:16

No to netuším ale je možné že je jeden ale rozdělený do dvou částí. To bych ale bral z rezervou.To jenom střílím od pasu.

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 14.03.2012 22:22

Ty katalyzátory by měly být stejné, nejsou za sebou. Má to svody 4-2-1, jeden katalyzátor je pro 1. a 3. válec a druhý pro 2. a 4. válec. Do společného výfukového svodu se to spojuje až za nimi.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 14.03.2012 22:23

Vyzera to ako 2 spojene k sebe:
http://www.76s.net/focus-06/index.html
Přílohy
ex.jpg
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 15.03.2012 09:49

Hmmm, takze som si to pamatal dobre. Tie 2 katalyzatory su asi dost dobry dovod, preco nekupovat TiVCT s viac ako 150k km. Ked k tomu pripocitam mechaniku TiVCT... Zlaty 2.0i :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od lalinek » 15.03.2012 10:00

Každého věc. 2.0 l je zase trochu jinde se spotřebou ale taky je důležitý jak s tím jezdíš. To je jako kdybych řekl, že dost dobrý důvod je nekupovat diesel protože když se posere turbo a nebo střiky :nixw:
Každé auto má něco. Bohužel.

Uživatelský avatar
Hampy
Junior
Junior
Příspěvky: 349
Registrován: 30.07.2010 09:40
Bydliště: Teplice

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Hampy » 15.03.2012 11:44

Nejlepší je kůň, já to říkám pořád :-) Ale prej je na něj hrozně drahá dálnička a žere tak jednu otep/100km. Pojistku jsem nezjišťoval ale s havarijkem to taky bude řacha :-)
Snad brzy bude: Ford S-max :-)
Je: Octavia kombi 1,6 TDI 4x4, rok 2011 + Octavia liftback 1,6 TDI, rok 2015
Byl: Ford Focus I kombi Finesse, 1.8 TDCi, 74kW, v provozu od 30.12.2002.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 15.03.2012 12:06

od rv 2007 melo VCT 1katik a 2 lambdy .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od lalinek » 15.03.2012 12:26

Je jasný, že nás chtěli nasrat :D

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 15.03.2012 13:07

... a poriadne. V kazdom pripade je to stale ale lacnejsie, nez riesit PJD.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 173
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Kaizer » 15.03.2012 18:07

V12 píše:Hmmm, takze som si to pamatal dobre. Tie 2 katalyzatory su asi dost dobry dovod, preco nekupovat TiVCT s viac ako 150k km. Ked k tomu pripocitam mechaniku TiVCT... Zlaty 2.0i :mrgreen:
Nevšiml jsem si,že by si někdo stěžoval na zničené katy.Jeden je lepší než dva ale zase nejsou zapojené do série,takže je každý zatěžován jen dvěma válci.Spíš bych měl obavu ze čtyř lamda sond.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 15.03.2012 18:36

foki píše:od rv 2007 melo VCT 1katik a 2 lambdy .
Jo, od tý doby to taky nejede :D
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 15.03.2012 18:40

Kaizer :
To asi preto, ze tu nie je nikto s TiVCT so 150k km. 4 lambdy tiez nie su az taky problem, ich cena dohromady je stale nizsia, ako naklady na riesenie PJD.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti