Stránka 84 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2012 21:56
od Nicco
Coze? Nemylite si to s SCi od Mondea?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2012 22:00
od lalinek
Ne nemýlíme :D 4 lambdy a 2 kat. Buhužel je to tak

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2012 22:10
od Nicco
A ma to tak aj FIII? Ked pozeram autokelly, tak tam vzdy iba jedne kat.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2012 22:16
od lalinek
No to netuším ale je možné že je jeden ale rozdělený do dvou částí. To bych ale bral z rezervou.To jenom střílím od pasu.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2012 22:22
od Nepér
Ty katalyzátory by měly být stejné, nejsou za sebou. Má to svody 4-2-1, jeden katalyzátor je pro 1. a 3. válec a druhý pro 2. a 4. válec. Do společného výfukového svodu se to spojuje až za nimi.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 14.03.2012 22:23
od Nicco
Vyzera to ako 2 spojene k sebe:
http://www.76s.net/focus-06/index.html

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 09:49
od V12
Hmmm, takze som si to pamatal dobre. Tie 2 katalyzatory su asi dost dobry dovod, preco nekupovat TiVCT s viac ako 150k km. Ked k tomu pripocitam mechaniku TiVCT... Zlaty 2.0i :mrgreen:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 10:00
od lalinek
Každého věc. 2.0 l je zase trochu jinde se spotřebou ale taky je důležitý jak s tím jezdíš. To je jako kdybych řekl, že dost dobrý důvod je nekupovat diesel protože když se posere turbo a nebo střiky :nixw:
Každé auto má něco. Bohužel.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 11:44
od Hampy
Nejlepší je kůň, já to říkám pořád :-) Ale prej je na něj hrozně drahá dálnička a žere tak jednu otep/100km. Pojistku jsem nezjišťoval ale s havarijkem to taky bude řacha :-)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 12:06
od foki
od rv 2007 melo VCT 1katik a 2 lambdy .

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 12:26
od lalinek
Je jasný, že nás chtěli nasrat :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 13:07
od V12
... a poriadne. V kazdom pripade je to stale ale lacnejsie, nez riesit PJD.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 18:07
od Kaizer
V12 píše:Hmmm, takze som si to pamatal dobre. Tie 2 katalyzatory su asi dost dobry dovod, preco nekupovat TiVCT s viac ako 150k km. Ked k tomu pripocitam mechaniku TiVCT... Zlaty 2.0i :mrgreen:
Nevšiml jsem si,že by si někdo stěžoval na zničené katy.Jeden je lepší než dva ale zase nejsou zapojené do série,takže je každý zatěžován jen dvěma válci.Spíš bych měl obavu ze čtyř lamda sond.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 18:36
od Nepér
foki píše:od rv 2007 melo VCT 1katik a 2 lambdy .
Jo, od tý doby to taky nejede :D

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 15.03.2012 18:40
od V12
Kaizer :
To asi preto, ze tu nie je nikto s TiVCT so 150k km. 4 lambdy tiez nie su az taky problem, ich cena dohromady je stale nizsia, ako naklady na riesenie PJD.