Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Napsal: 15.03.2012 22:27
Už mám přes 140.000 km a na motoru nebo lambda či katu nic. Zatím nic nesvítí, nekucká vše stále redy..
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Akeho cerpadla? Palivoveho na aute?masky píše:...no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla...
jj přesně tak...servoNicco píše:Akeho cerpadla? Palivoveho na aute?masky píše:...no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla...
Nevybral z neho povodny majitel dobre lambdy a pred predajom strcil stare ?masky píše:..ale auto jsem kupoval ve 36tis km a nevím co s ním prováděl předchozí majitel
Na dialnici je to obcas vazne otravne, od tych 140 a viac.., jedina moznost, prehlucit to hudbou..V12 píše:Ja som mal po presadnuti z 2.0TDCI do FFII 1.6i pocit, ze sedim vo V3S-ke. Do 90 hluk OK, potom sa ale zacal menit na vyslovene otravny rev gradujuci v neznesitelne zavijanie v 130 a 4000 rpm. Tiez za rok nenajazdim vela km, ale 70 - 80% z toho je prave dialnica a v case, ked je na nej jazda 90tkou dost hazardna. Preto nemozem 1.6 ani citit - reve, zere a netaha. Ten motor a odprevodovanie je dobry akurat tak do mesta a na okresky, urcite nie na dialnice. Takmer to iste sa da povedat aj o 1.8i - reve, zerie ale na rozdiel od 1.6 taha. 2.0i je uz ine kafe, v Mondeu ide nadherne potichu aj v 150-tke, je to dane dlhsimi prevodmi a samozrejme lepsim odhlucnenim. Vo Focuse s nim skusenost nemam.
TiVCT je na tom s hlukom rovnako, ako 1.6i, no huci trochu inak (ale rovnako neprijemne). Jedina utecha je fakt, ze taha podstatne lepsie, ako klasika, ale az nad 4000 otacok.