Stránka 86 z 90
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 12:56
od miki21
Pokud to je jako s podložkama na staré 1,6, tak při seřizování se dají zaměnit a silné se dají i zbrousit, jenže to chce magnetickou brusku a trochu ochoty.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 13:01
od pbjun
Tak tam je nejdražší položka samotná práce, kdy oni účtujou 5tis jen za změření + rozhození atd. To kolik použijou kalíšků je ve většině případů ta menší částka.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 13:15
od Ma.rt
Rozvody se musí udělat jednoznacne. To nejakym zpusobem sidit je blbost.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 13:37
od ballu
Přitlač, ve 260 tisících.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 13:47
od pbjun
Ma.rt: já se nebavím o šetření na rozvodech, ale že by se udělaly rozvody bez ventilů, že je dle mého blbost hlavně zrovna u EB motorů, které to může zabít velmi rychle.
ballu: Co ve 260 tisících?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 16:27
od Ma.rt
Vule ventilu se prece da jednoduse seshora zmerit a pak se rozhodnout, zda se do toho pouštět. Nebo ne?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 16:36
od pbjun
Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice a aby ses dostal ke klice tak musíš vypustit olej atd... Takže nejlepší a nejlogičtější je to rovnou udělat sakumprdum tzn. spolu s rozvodama - když už půjdou dolů tak se změří ventily a uvidíme co vše je třeba.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 16:42
od Ma.rt
To je nejaka specialita ecoboostu? Protoze na duratecu to pry jde.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 16:47
od pbjun
Jenže na ecoboostu je řemen v oleji. Nevím jak je duratec, ale zetec měl suchej řemen takže se sundal kryt rozvodů a seš u řemenice.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 16:51
od miki21
Pokud se vyšroubovaly svíčky, dalo se motorem otočit i na alternátoru.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 16:52
od petulak
pbjun píše: 09.01.2021 16:36
Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice a aby ses dostal ke klice tak musíš vypustit olej atd... Takže nejlepší a nejlogičtější je to rovnou udělat sakumprdum tzn. spolu s rozvodama - když už půjdou dolů tak se změří ventily a uvidíme co vše je třeba.
zvednout kolo,vyndat svíčky,dát tam jedničku a točit, nejde??

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 16:55
od pbjun
Hele netuším jak to je. Každopádně proč bych to dělal když se ve 240tis km dle servisního plánu dělají rozvody a vůle ventilů? Já to budu dělat trochu dřív. Bohužel na rozvody jsou potřeba údajně drahé přípravky a člověk co měl autoservis, aktuálně si vybavuje nový a dělá v koncern servisu i nové auta si tyto přípravky kupovat nebude protože se ty rozvody nedělají tak často takže prostě skončím ve fordu. Sám počítám, že budu cenově spíše okolo 20tis, ale připravím si daných 30 ať mám klid. Ještě to budu naceňovat aspoň v jednom fordu ať mám srovnání.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 17:09
od Ma.rt
miki21 píše: 09.01.2021 16:51
Pokud se vyšroubovaly svíčky, dalo se motorem otočit i na alternátoru.
To si právě myslim. Bez tlaku to celkem jde
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 17:16
od pbjun
No pohnout s tím altíkem bude asi taky veselé vzhledem k jeho umístění

Každopádně co tím získám? Změření vůle udělaj v rámci rozvodů, za to se platí jenom 500,- a následně když to bude na seřízení tak to stejně tak jako tak stojí 5tis za úkon + kalíšky. Takže tak jako tak je to prostě na autorizák...
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 09.01.2021 17:28
od petulak
Nedá. Protože abys změřil vůli musíš vždy otočit motorem do určité polohy a kvůli tomu musíš ke klice ....................
Já jen že píšeš se ventil. vůle jinak zkontrolovat nedá.
