

Sakra, to je hrozne. Asi bude problem to zohnat. Tipujem ze druhovyroba neexistuje, pretoze sa to davalo iba asi 1-2 roky, potom presli na jeden kat a z toho dovodu bude aj malo buraciek na vrakacilalinek píše:Tak to si na stejné čáře jako jáPředevčírem jsem přijel ze servisu Ford. Svítila mi kontrolka diag. a chybová hláška P0420 - účinnost katu je pod prahem
Řekli mi, že jeden z katu je K.O. Novej origo kat. 30t
Pořád si to nechci připustit a myslím si, že bude třeba špatná jedná lambda za katem ale dle jejich tvrzení by to ukázalo zřejmě jinou chybovou hlášku kdyby nešla lambda.
Nechám to proměřit u elektrikáře, udělat emise a uvidímKaždopádně už se raději poptávám po nějakým katu. Na novej rozhodně nenám
Slava kosackam 1.4 a mensimjarod72pm píše:...už umím i předjíždět autobus což s Oplem nešlo.
Jj, a ked k tomu pripocitam problemy s TiVCT uz po 100k km, dakujem, neprosim si.Cowley píše:nechci ti brat radost, ale rozdil mezi klasickym 16V a Ti-VCT je az za 4000 otackama, tzn. pri beznych jizdnich rezimech neznatelny :
Natolik to znám ty dvě auta že 1.4 byť v 16V prostě nemá takový tah už od 2500rpm !Cowley píše:nechci ti brat radost, ale rozdil mezi klasickym 16V a Ti-VCT je az za 4000 otackama, tzn. pri beznych jizdnich rezimech neznatelny![]()
Kazdopadne at slouzi
to jsi uplne netrefil - zrovna klasicka 1.6 ve Focusu je od YamahyNicco píše:No pozor, teraz porovnavas 2 rozne svety - Aziu a Europu. Azijci typicky ladia motor na vysoky vykon - teda do vysokych otacok a obetuju tocivvy moment - Honda, Mitsubishy alebo H/K, s tym suvisi aj rozvoj roznych variabilov a ostrych vacie mivec, vvti, ... Europa to robi opacne, radsej obetuje vykon, ale nalozene auto ma este stale nejaku silu, napriklad klasicke 1.4ky a 1.6ky - VW, Ford, Opel.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host