Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jj, stačí číst. Trvá to, ale stojí to za to.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Z preventivnich duvodu pred dovolenou chci radeji dolit Eolys. Neni nekdo z Prahy a blizkeho okoli, kdo chce take dolevat? Ze bychom si to rozdelili.
Idealne asi dohoda pres SZ.
Idealne asi dohoda pres SZ.
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nazdar všetci!
Toto fórum pasívne čítam už dlhší čas a keďže pred mesiacom som kúpil nového Focusa s týmto motorom, tak sem hodím aj ja zopár svojich prvých postrehov.
Filter pevných častíc znepokojuje aj mňa, tak ako všetkých ostatných tu. Prečítal som všetkých 89 strán tejto témy a veru ma to čítanie nijako zvlášť nepotešilo. Auto je síce nové, na problémy je ešte čas, ale aj tak mi to trochu kazí radosť z nového auta, keď viem, čo ma čaká o pár rokov. A hlavne ako to škodí celému motoru.
Regenerácie u mňa zatiaľ prebehli 2, náhodou sa mi ich podarilo postrehnúť. Prvá sa spustila po presne 700 km a druhá po 600 km. Prekvapilo ma, že je to dosť často na fungl novom aute. V manuále alebo niekde som čítal, že prebieha každých 700-1000 km (samozrejme keď je ešte filter v poriadku). Väčšinu km nabehám na medzimestských trasách, tak som čakal trochu dlhší interval. Ani v rámci zábehu tomu velmi nenakladám, ale ani nedusím, tak by som čakal pomalšie zanášanie.
Hneď prvá regenerácia ma naštvala. Deň pred ňou som prešiel asi 100 km diaľnice a medzimesto. Na druhý deň krátka len 6 km trasa a spustilo sa mi to tesne pred zaparkovanim, tak som to išiel jak pako rýchlo prebehnúť za mesto, aby sa to vypálilo, ešte že som sa neponáhľal. Keby som si to nevšimol, prerušil by som hneď prvú regeneráciu tohto nešťastného vynálezu. A to je teda pekný začiatok. Aby som sa ja podriaďoval autu, to je pekná kravina. Je to úplne nedomyslené a nevychytané.
Druhá regenerácia sa mi spustila po zídení z diaľnice (škoda, že nie na nej), našťastie mi ešte zostávalo 15 km medzimesto, kde sa to mohlo vypáliť. Inak, stačilo na to 8 km a bola ukončená. Takže nie sú potrebné nejaké extra dlhé trasy. Skôr je problém s načasovaním, že sa to nespustí vždy v najlepšom čase. Aspoň podľa mojich prvých skúsenosí. Takže to vyzerá tak, že s tým budem bojovať, ak budem chcieť minimalizovať počet neúspešných regenerácii.
Toto fórum pasívne čítam už dlhší čas a keďže pred mesiacom som kúpil nového Focusa s týmto motorom, tak sem hodím aj ja zopár svojich prvých postrehov.
Filter pevných častíc znepokojuje aj mňa, tak ako všetkých ostatných tu. Prečítal som všetkých 89 strán tejto témy a veru ma to čítanie nijako zvlášť nepotešilo. Auto je síce nové, na problémy je ešte čas, ale aj tak mi to trochu kazí radosť z nového auta, keď viem, čo ma čaká o pár rokov. A hlavne ako to škodí celému motoru.
Regenerácie u mňa zatiaľ prebehli 2, náhodou sa mi ich podarilo postrehnúť. Prvá sa spustila po presne 700 km a druhá po 600 km. Prekvapilo ma, že je to dosť často na fungl novom aute. V manuále alebo niekde som čítal, že prebieha každých 700-1000 km (samozrejme keď je ešte filter v poriadku). Väčšinu km nabehám na medzimestských trasách, tak som čakal trochu dlhší interval. Ani v rámci zábehu tomu velmi nenakladám, ale ani nedusím, tak by som čakal pomalšie zanášanie.
Hneď prvá regenerácia ma naštvala. Deň pred ňou som prešiel asi 100 km diaľnice a medzimesto. Na druhý deň krátka len 6 km trasa a spustilo sa mi to tesne pred zaparkovanim, tak som to išiel jak pako rýchlo prebehnúť za mesto, aby sa to vypálilo, ešte že som sa neponáhľal. Keby som si to nevšimol, prerušil by som hneď prvú regeneráciu tohto nešťastného vynálezu. A to je teda pekný začiatok. Aby som sa ja podriaďoval autu, to je pekná kravina. Je to úplne nedomyslené a nevychytané.
Druhá regenerácia sa mi spustila po zídení z diaľnice (škoda, že nie na nej), našťastie mi ešte zostávalo 15 km medzimesto, kde sa to mohlo vypáliť. Inak, stačilo na to 8 km a bola ukončená. Takže nie sú potrebné nejaké extra dlhé trasy. Skôr je problém s načasovaním, že sa to nespustí vždy v najlepšom čase. Aspoň podľa mojich prvých skúsenosí. Takže to vyzerá tak, že s tým budem bojovať, ak budem chcieť minimalizovať počet neúspešných regenerácii.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
A ešte ma niečo napadlo. Niekde som tu čítal, že pri nižšej rýchlosti (v meste, dedine) sa regenerácia preruší. To je síce možné, ale asi až keď tá malá rýchlosť trvá dlhšie. Lebo ja som dokonca zastavil asi na 2-3 minúty a nepreušila sa a pokračovala ďalej. Tak neviem, či sa môže úspešne ukončiť aj na voľnobehu, alebo sa po pár minútach preruší ako neúspešná.
Ja som to vždy zbadal podľa zvýšeného voľnobehu a spotreby 0,8 l/h bez klímy. Po vystúpení z auta aj zvláštny pach (zrejme z výfuku). Po skončení som zdvihol kapotu a DPF bol rozpálený (sálalo z neho na tvár ako keď sa priblížite blízko ku krbu alebo niečomu rozpálenému). Za jazdy to ale nedokážem postrehnúť.
Ešte ma napadla 1 súvislosť. Často sa tu aj inde spomína, že je dôležité dochladiť turbo po väčšej záťaži motora pred vypnutím. To je samozrejme všeobecne známa vec a platí u všetkých turbomotorov. Tak ma napadá, že vlastne aj po regenerácii je asi dôležité dochladiť turbo, keďže sa zvyšuje teplota výfukových plynov a asi aj turbo sa pri regenerácii viac zohreje. Čítal som tu o tom, že prerušovanie regenerácii škodí motoru hlavne narieďovaním oleja. Ale keď sa vypne motor počas regenerácie, tak asi aj turbo dostane riadnu facku, keďže je zrejme viac zohriate ako pri bežnej pokojnej jazde. Neviem, či je to tak, je to len moja úvaha. To by tiež mohlo skracovať životnosť citlivého turba na tomto motore. Ale ak sa mýlim, tak je to pre motor a turbo len dobre.
Ja som to vždy zbadal podľa zvýšeného voľnobehu a spotreby 0,8 l/h bez klímy. Po vystúpení z auta aj zvláštny pach (zrejme z výfuku). Po skončení som zdvihol kapotu a DPF bol rozpálený (sálalo z neho na tvár ako keď sa priblížite blízko ku krbu alebo niečomu rozpálenému). Za jazdy to ale nedokážem postrehnúť.
Ešte ma napadla 1 súvislosť. Často sa tu aj inde spomína, že je dôležité dochladiť turbo po väčšej záťaži motora pred vypnutím. To je samozrejme všeobecne známa vec a platí u všetkých turbomotorov. Tak ma napadá, že vlastne aj po regenerácii je asi dôležité dochladiť turbo, keďže sa zvyšuje teplota výfukových plynov a asi aj turbo sa pri regenerácii viac zohreje. Čítal som tu o tom, že prerušovanie regenerácii škodí motoru hlavne narieďovaním oleja. Ale keď sa vypne motor počas regenerácie, tak asi aj turbo dostane riadnu facku, keďže je zrejme viac zohriate ako pri bežnej pokojnej jazde. Neviem, či je to tak, je to len moja úvaha. To by tiež mohlo skracovať životnosť citlivého turba na tomto motore. Ale ak sa mýlim, tak je to pre motor a turbo len dobre.

Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- omezenec
- Nováček
- Příspěvky: 91
- Registrován: 22.03.2011 12:09
- Bydliště: Pardubice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
..ja som tiez precital tieto hororove skusenosti a i ked som tuto regeneraciu nezazil..hned jak mi to dovolil cas som vyrazil do Bystřice a nechal tento nador vyrezat. Pokial mas nove auto..musis vydrzat..ja zatial nemam ziadny problem..myslim, ze spotreba trochu klesla..tak drzim palec 

Ford Focus II Tournier 1,6TDCi, 80kW, 10-2006, DPF off
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
nedavno jsem ho menil u jednoho auta , predchazely tomu nejake pokusy o regeneraci , pak pokus o vyplachnuti , nakonec sel ven a objednal se za 19000kc .po vymene mi majitel volal ze to jede lepe , bezi to kultivovane , za jizdy to nijak necuka a nic podobneho . tak rikal ze toto trochu kompenzuje naklady na opravu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
cereus: Ja bych to vubec neresil. dyt je to nove a nezanesene. regenerace po 600 az 700 se spousti pravidelne bez ohledu na zaneseni, neni vubec potreba aby vzdy probehla do konce... Spusti se priste znova, kdyz dobre neprojde. Jestli citils salani, tak to bylo spis od turbniny? Muze mit i 400-500 stupnu podle toho jakej ses divoch. uzivej auta, kdyz je nove
Zacni sledovat az bude mít 120 tis:)

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Vůbec to neřeš,vždyt je to nové auto.Jak jsi přišel na to, že zrovna proběhla regenerace,je tam nějaká kontrolka?To že ti hučí ventilátor po zhasnutí motoru,to neznamená že auto regeneruje,to je normální.Ventilátor někdy hučí i po vykuchání DPF.cereus píše:Nazdar všetci!
Toto fórum pasívne čítam už dlhší čas a keďže pred mesiacom som kúpil nového Focusa s týmto motorom, tak sem hodím aj ja zopár svojich prvých postrehov.
Filter pevných častíc znepokojuje aj mňa, tak ako všetkých ostatných tu. Prečítal som všetkých 89 strán tejto témy a veru ma to čítanie nijako zvlášť nepotešilo. Auto je síce nové, na problémy je ešte čas, ale aj tak mi to trochu kazí radosť z nového auta, keď viem, čo ma čaká o pár rokov. A hlavne ako to škodí celému motoru.
Regenerácie u mňa zatiaľ prebehli 2, náhodou sa mi ich podarilo postrehnúť. Prvá sa spustila po presne 700 km a druhá po 600 km. Prekvapilo ma, že je to dosť často na fungl novom aute. V manuále alebo niekde som čítal, že prebieha každých 700-1000 km (samozrejme keď je ešte filter v poriadku). Väčšinu km nabehám na medzimestských trasách, tak som čakal trochu dlhší interval. Ani v rámci zábehu tomu velmi nenakladám, ale ani nedusím, tak by som čakal pomalšie zanášanie.
Hneď prvá regenerácia ma naštvala. Deň pred ňou som prešiel asi 100 km diaľnice a medzimesto. Na druhý deň krátka len 6 km trasa a spustilo sa mi to tesne pred zaparkovanim, tak som to išiel jak pako rýchlo prebehnúť za mesto, aby sa to vypálilo, ešte že som sa neponáhľal. Keby som si to nevšimol, prerušil by som hneď prvú regeneráciu tohto nešťastného vynálezu. A to je teda pekný začiatok. Aby som sa ja podriaďoval autu, to je pekná kravina. Je to úplne nedomyslené a nevychytané.
Druhá regenerácia sa mi spustila po zídení z diaľnice (škoda, že nie na nej), našťastie mi ešte zostávalo 15 km medzimesto, kde sa to mohlo vypáliť. Inak, stačilo na to 8 km a bola ukončená. Takže nie sú potrebné nejaké extra dlhé trasy. Skôr je problém s načasovaním, že sa to nespustí vždy v najlepšom čase. Aspoň podľa mojich prvých skúsenosí. Takže to vyzerá tak, že s tým budem bojovať, ak budem chcieť minimalizovať počet neúspešných regenerácii.
Jinak hodně štástných km.

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak vďaka chlapi, trochu ste ma ukľudnili. Ale aj tak pocit, že má človek v aute takúto "časovanú bombu" je trochu nepríjemný. Ale budem sa snažiť si to nevšímať aspoň 100 000km, potom uvidíme.
vita_k
Takže to mohla byť tá kilometrová regenerácia a filter vlastne nemusel byť zanesený. Táto možnosť ma nenapadla. Inak to sálanie mohlo byť aj z turba, ešte "anatómiu" tohto motora nemám veľmi preskúmanú, ale ja som skúmal teleso DPF a zdalo sa mi, že odtiaľ to ide. Ale to je vlastne jedno. Posledných 5 minút jazdy bolo úplné piánko 40-50 po meste, takže to turbo by nemalo byť nejaké extra horúce.
pavel28
Kontrolka tam samozrejme nie je, ale dá sa to zistiť podľa aktuálnej spotreby 0,8 l/h (bez klímy a spotrebičov) a mierne zvýšených voľnobežných otáčok. Za jazdy to samozrejme vôbec nemám šancu zistiť. Ventilátor v aute aj tak nepočujem, takže to by mi nepomohlo. Navyše teraz v lete môže bežať hocikedy. Všimnem si to teda, keď vyhodím rýchlosť a čumím na budíky. Toto auto je vyrobené v 2010. Možno na starších vozoch s iným softom je to iné a neprejavuje sa to takto, to vôbec netuším, ale ja to mám takto. Neviem ani, či sa v priebehu výroby od 2004 niečo menilo (myslím v súvislosti s DPF).
Tie isté príznaky si všimol aj milanivs, ktorý má presne na chlp rovnaké auto ako ja a kupoval ho tiež nedávno.

vita_k
Takže to mohla byť tá kilometrová regenerácia a filter vlastne nemusel byť zanesený. Táto možnosť ma nenapadla. Inak to sálanie mohlo byť aj z turba, ešte "anatómiu" tohto motora nemám veľmi preskúmanú, ale ja som skúmal teleso DPF a zdalo sa mi, že odtiaľ to ide. Ale to je vlastne jedno. Posledných 5 minút jazdy bolo úplné piánko 40-50 po meste, takže to turbo by nemalo byť nejaké extra horúce.
pavel28
Kontrolka tam samozrejme nie je, ale dá sa to zistiť podľa aktuálnej spotreby 0,8 l/h (bez klímy a spotrebičov) a mierne zvýšených voľnobežných otáčok. Za jazdy to samozrejme vôbec nemám šancu zistiť. Ventilátor v aute aj tak nepočujem, takže to by mi nepomohlo. Navyše teraz v lete môže bežať hocikedy. Všimnem si to teda, keď vyhodím rýchlosť a čumím na budíky. Toto auto je vyrobené v 2010. Možno na starších vozoch s iným softom je to iné a neprejavuje sa to takto, to vôbec netuším, ale ja to mám takto. Neviem ani, či sa v priebehu výroby od 2004 niečo menilo (myslím v súvislosti s DPF).
Tie isté príznaky si všimol aj milanivs, ktorý má presne na chlp rovnaké auto ako ja a kupoval ho tiež nedávno.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- janohe
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23.11.2009 10:54
- Bydliště: humenné
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Takze - ja mam po vybrati DPF nejaky mesiac a pol a asi 2000 km nabehanych - olej mi v motore nepribuda, takze snad cely ten cyklus regeneracie je fakt vypnuty a nenarieduje sa naftou.. Ale co som si vsimol - ked idem so zohriatym motorom konstantnou rychlostou, hoci na stvorke okolo 60 km/h, alebo na patke 80, za autom sa objavuje biely dym, a to celkom dost vyrazne
. Pri pridani toto mizne - co by to mohlo byt 


Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off
- milanivs
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Podľa mňa to regeneruje aj pri voľnobežných otáčkach keď auto stojí na mieste. Spotreba zvýšená na 0,8l/hod (vypnuté svetlá, klíma, všetko, beží len sám motor), hrubší zvuk motora, brutálne teplo spod prednej kapoty. Po pár minutách sa motor ukludni, stichne a spotreba klesne na tych 0,3-0,4l/hod. Čiže podľa mňa sa dá odsledovať prebiehajúca regenarácia aj bez kontrolky (kua ale mohli ju tam dať) a predísť tým zbytočne neukončeným regeneráciám.
Rozoberal som to aj vo vlákne http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=26467
Auto som kupoval 7.marca 2011, doteraz mám najazdených cca.10700km, hladinu oleja sledujem od kúpy a zatiaľ sa nehla žiadnym smerom ani o milimeter. Jeho farba, vôňa a konzistencia sú tiež plus/mínus rovnaké. Ešte ho dojazdím na tých 14000 a pôjde von.
Rozoberal som to aj vo vlákne http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=26467
Auto som kupoval 7.marca 2011, doteraz mám najazdených cca.10700km, hladinu oleja sledujem od kúpy a zatiaľ sa nehla žiadnym smerom ani o milimeter. Jeho farba, vôňa a konzistencia sú tiež plus/mínus rovnaké. Ešte ho dojazdím na tých 14000 a pôjde von.
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a


- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak jsem zjistil pár informací.C-Maxis píše:Z preventivnich duvodu pred dovolenou chci radeji dolit Eolys. Neni nekdo z Prahy a blizkeho okoli, kdo chce take dolevat? Ze bychom si to rozdelili.
Idealne asi dohoda pres SZ.
1. Mimo jiné už u Citroenů ani Peugeotů nemají EOLYS 176. Cituji: "From the 15.07.2010 EOLYS 176 is no longer produced and Will be sold until stocks are exhausted." Instead, use INFINEUM F7995. Dočteme so o tom zde a zde. Ale zatím ani na ten jsem nenarazil skladem, většinou mají DPX42, který není pro nás. Z toho vyvozuju, že INFINEUM F7995 bude vhodné také pro nás. Je otázka, jestli se dá mixovat s tím to máme ještě v nádržce, našel jsem jen jednu odpověď, ale ne asi moc relevantní, protože dotyčný měl daleko více km najeto. Situaci komplikuje ještě to, že ty náhrady jsou dvě, druhá je EOLYS PowerFlex a ty se nemají míchat, ale která se dá míchat s tou původní, to zatím netuším.
2. U Fordů jsem narazil na různé odpovědi (servisy v Praze, většinou autorizáky),
-nevím, zjistím, zavolám, nezavolal
-co to je ?
-musíte si koupit celé balení 5l za 7500 (to je ale brutus...)
-1 litr za cca 2200 (zatím relativně nejlepší odpověď) - ale z toho nepoznám, jaké to je aditivum, ale mělo by to snad mýt mixovatelné s tím co máme v nádržce, jinak by to Ford neprodával.
Jinak vše co jsem zatím viděl jak na internetu, tak u Citroenu, mělo jak hadičky, tak aditivum, tak přepadovou nádobku.
Btw, to Infimum má být levnější než EOLYS.
Pokračování po svátcích.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak jsem ještě chvíli hledal, tak snad by se to mixovat dalo, pokud budeme věřit tom moderátorovi téhle diskuse.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jen to trochu upravim 5ti litrove baleni stoji 8570kc
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Radegast
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10.03.2008 22:37
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak podle toho na co jsi hodil odkazy by to mixovat mělo jít a na polském allegru ho koupíš již za solidní cenu: http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... =EOLYS+176
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host