

Ono podle mě testovali verzi s 74kW s pěti-kvaltem. Ta má o něco menší spotřebu viz. technická specifikace v příloze, ale hlavně v článku píšou, že se účastnili Shell FuelSave Challenge 2013, kde motor určitě brutálně podtáčeli a dlouhodobě mu to nesvědčí. Je potřeba pořád počítat, že si palubní počítač vždycky trochu přilepšuje a to většinou o 0,3-0,4 litru/100km.charlie75 píše: 26.06.2022 10:33 Četl jsem tenhle článek a tam dosáhli hodně zajímavých hodnot spotřeby. https://www.usporne.info/111-ford-focus ... boost-99g/
Já jsem se zatím dostal na 100km trase, bez klimy na 5,9l.
Tak jsem si to všechno ještě jednou pročetl a konečně nlse podíval, kterou tu hadicí máš prasklou. Jelikož je to na nízkotlaký části a ještě za váhou vzduchu, takže ti to přisává falešný vzduch a proto máš vyšší spotřebu a vyšší volnoběžné otáčky, takže tě stejně nemine ji vymenitlewis píše: 29.06.2022 08:37 Sání jsem kontroloval, těsnění v konektorech podlakových hadiček se zdá OK...jen pod sponou gumové hadice sáni na turbo je prasklina...ale to zřejmě není to hlavní. Měl bych to vyměnit, ale ten gumový kousek cca 5 cm se prodává jen s tou celou plastovou trubkou sání...možná vrakoviště. To slabé syčení je možná jen turbulencí podtlaku v tom plastovém sání
, na které jsou ty trubičky připojeny. Nemůže být příčinou té vyšší spotřeby i zvýšené otáčky motoru? U mě v rozmezí a jemné kolísání cca 865 - 880...vše vypnuté, zahřáté...Máte to podobné?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host