Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od V12 » 17.03.2014 07:54

Karel2 :
Porovnat to s TDCI je celkom k veci, pretoze prave TDCI s 200 a viac tisic km su najcastejsie v ponuke bazarov (samozrejme na budikoch okolo 100k, ako inak). Potom nastanu drahe opravy.
V pripade tohto 2.0i LPG bude oprava cenou konkurovat oprave TDCI, pricom efekt nizkej spotreby (pod 6/100) sa tu v ziadnom pripade nedostavi, nakolko opatovne pouzivanie LPG moze sposobit opakovanie zavady a na benzin s tym za 6/100 jazdit nebude.

Rozhodnut, co s tym je naozaj tazke. Keby som si to auto chcel nechat, dam opravit hlavu, zdemontovat LPG a jazdim iba na benzin.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6864
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Karel2 » 17.03.2014 16:41

Ano, souhlasim, ale cena teto konkretni opravy je nekde jinde(mene), jak treba tva oprava TDCi. Kdyz uz bych delal tuhle hlavu, tak bych ji upravil na LPG, tedy tvrzena sedla atd. Pokud je to LPG funkcni, tak bych ho tam nechal ne? Pokud je motor v cajku a bude hlava po G.O. a upravena na LPG, tak bude v klidu, ze je tam vse jak ma byt pro provoz LPG. Ale to je vec "yeaah" jak se rozhodne. Ja bych postupoval jak jsem psal. Radsi do toho neco vrazit a mit klid ne? :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od V12 » 17.03.2014 19:29

Da sa standard hlava prerobit na LPG ? Myslim tym vymena sediel atd. Co by to stalo ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 17.03.2014 19:56

Auto se mi jako takove zda "v poradku", ale ocividne neni, kdyz se hlasi lambda-kontrolka.. mechanik rekl, ze je to v pocatecnim stadiu, ale ze za 20tkm to bude urcite horsi a ze se oprave proste nevyhnu.
Plyn blbne akorat pri prepinani zastudena. Jinak kdyz je auto zahraty, tak se jevi naprosto okej. Az na to chveni na plyn. Na plnou nadrz ujedu +-500km. Akorat spotreba benzinu ukazuje 10,2l :nixw: Zbavovat se ho asi nebudu.. Mozna jedine, kdyby nabidli nakou slusnou cenu, coz nebude..
Tohle auto ma tvrzena sedla, je tam ta lepsi hlava, doufal sem ze to bude fungovat.
Bohuzel asi nemelo takovy servis, ikdyz jezdilo ve firme.
FFIIC 2.0 LPG

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od bee » 17.03.2014 23:37

No páni, trampoty s LPG :?
Ja mám kontakt na dielňu, kt. opravuje hlavy motorov ale je to na SK okres Žarnovica.
Myslím že oprava sa veľmi neoplatí. Ak by ste niekto vedeli o dielni kde upravujú hlavy pre montáž LPG, tak sem hoďte kontakt. Moja stará hlava motora čaká, s ňou ďalej bude.

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 12.05.2014 13:44

Menili mi svicky a dali tam naky bazmek za 800/kus!! NGK lpg.. Pritom ta byly naky fordacky.. Mam trvat na vymene?? Cena je silena..
FFIIC 2.0 LPG

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od tym » 12.05.2014 13:54

Vyhozený peníze, dal bych tam origo Motorcraft. Na LPG jsou osvědčený. Nejsem si jistej, že ty NGK LPG budou o tolik lepší, respektive, že vůbec budou lepší.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od stano. » 12.05.2014 13:56

Aj original, ale upravit odtrh. 0.8mm maju mat na LPG, sa mi zda.

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od kiblik » 12.05.2014 14:19

bee píše:No páni, trampoty s LPG :?
Ja mám kontakt na dielňu, kt. opravuje hlavy motorov ale je to na SK okres Žarnovica.
Myslím že oprava sa veľmi neoplatí. Ak by ste niekto vedeli o dielni kde upravujú hlavy pre montáž LPG, tak sem hoďte kontakt. Moja stará hlava motora čaká, s ňou ďalej bude.

V kolika Km/Km ujetych na plyn ti odesla ta prvni hlava?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 12.05.2014 15:33

Tvrdil mi, ze ve Fordu chteli za jednu 900..autorizak.. Kde sehnat fordacky za "normal cenu" na netu? Diky
FFIIC 2.0 LPG

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od tym » 12.05.2014 16:45

Nooo tak to je pěkná kravina... já na V6 jsem dával něco kolem 300 Kč za originál. Nebo 280, už nevím přesně, platil jsem za všechny kolem necelých 1700 Kč.
Zkus se zeptat jinde ve Fordu, nebo třeba tady:
http://www.originaldilyford.cz/1495-ori ... enzin.html

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 13.05.2014 15:19

Diky moc, no sem zvedav..uz mi je neveme zpatky si myslim.. Jako cena utechy, ted to aspon startuje, jako normalni zrdavy auto..uvidim jak dlouho. Na benzin jede dobre. Takze ted uz mam aspon potvrzeno, ze problem bude v plynu a ten mi rozsvici kontrolku motoru..
FFIIC 2.0 LPG

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od Dreede » 14.05.2014 16:24

Ahoj, je to veľká smola, môj plyňák má už 161t km, práve som bol na servise, kde menili olej (originál Ford Formula F 5w30), filtre, brzdovú kvapalinu, sviečky a kontrolovali ventily (každých 40tis km). Jedinú vec, ktorú som si doniesol boli originál sviečky z Fordu, stáli 18.- eur kus, ale mením ich raz za 40tis km a staré fungovali bez problémov do výmeny.
Určite by som v aute s origo zástavbou neexperimentoval so sviečkami a olejom.

Behom nasledujúcich dní idem vymeniť filtre na LPG za 30.- eur aj s robotou.

Ten talian sa k tomu musel správať ako hovado... :-(
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od stano. » 14.05.2014 21:37

Tak ta cena za sviecky je 8O

yeaah
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 10.10.2013 17:10
Bydliště: Praha

Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG

Příspěvek od yeaah » 16.05.2014 14:25

Trefil sem opravdovou ludru, pravdepodobne sou v haji vstrikovace 10tKč.. Do rj se nedostanou, nova taky 10(tKč). Co s tim sakra...?!
FFIIC 2.0 LPG

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host