
Cyklovač stěračů
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklovač stěračů
Ja som si ho uz tiez zaobstaral. Pripravu som uz mal urobenu lebo stacilo vymenit packu a vsetko fungovalo 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03.10.2009 21:12
Re: Cyklovač stěračů
Hledam nekoho sikovneho Praha a okoli na tuto malou upravu.
- Kobrlik
- Zkušený
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cyklovač stěračů
Napiš co máš za auto a my tě naměrujeme k přestvbě,opravdu na tom nic není...jen zapojit drátek z bodu A do bodu B 

Ford Focus 1.8 16v Hatchback metal zelená VITRO r.v.duben 2003
Ford Mondeo ST220
Ford Mondeo ST220
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03.10.2009 21:12
Re: Cyklovač stěračů
mam vuz Ford Transit.
http://fordtransit.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=43137
Preklad : Zajímalo mě už delší čas, jestli je to možné, protože pevný interval stěru, co má mk6, stojí fakt za houby. Před časem se ke mě dostal přepínač z Mondea mk2 (pak něco o prosklených zadních dveřích - nedůležité), tento má na sobě kolečko se stupnicí 1-6, k přepínání pevných intervalů. Drátování na Mondeu je jiné, používá jiný modul než "staré" červené zpožďovací relé.
Po prozkoumání této části dnes doma v garáži jsem jsem zjistil, že je to nejen možné, ale i vcelku snadné. Toto je doteď první zásah do drátování mé mk6. Potřebujete pouze jeden drát, k propojení pinu č.1 ovládací páčky s pojistkovou deskou (CJB).
Popis prvního obrázku:
Multikonektor přepínače s přidaným drátem na místě
Rozebral jsem starý FWD engine computer loom (nepochopil jsem, co tím chce říct), abych dostal červenobílý drát správné délky, a s konektorem, který bude pasovat do přepínače (pravděpodobně převzal s přepínačem i část kabeláže). Natáhl ho, a nechal ho volně viset, natažení skrz palubní desku bude vyžadovat její rozebrání. Poté přidělal na druhý konec kabelu vidlicové očko, a připevnil ho do prázdné přípojky CJB pro zpožďovací relé. Standardní relé v Transitu je 4-pinové, což vyžaduje změnu za pětipinové (Mk2/3, Granada).
Nový přepínač umístěn
Poté následuje popiska, kterou jsem ti už umístil výše - pro polohu 1 má stírací interval 3.5 sekundy, pro polohu 2 6 sekund až po 24 sekund na poloze 6. Má dojem, že poloha jedna by měla dávat kratší zpoždění, protože 3,5 sekundy je docela blízko sériovým 5-6ti sekundám, ale bez modifikace relé se to nezdá být proveditelné.
Takze to jde i v Transitu.
http://fordtransit.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=43137
Preklad : Zajímalo mě už delší čas, jestli je to možné, protože pevný interval stěru, co má mk6, stojí fakt za houby. Před časem se ke mě dostal přepínač z Mondea mk2 (pak něco o prosklených zadních dveřích - nedůležité), tento má na sobě kolečko se stupnicí 1-6, k přepínání pevných intervalů. Drátování na Mondeu je jiné, používá jiný modul než "staré" červené zpožďovací relé.
Po prozkoumání této části dnes doma v garáži jsem jsem zjistil, že je to nejen možné, ale i vcelku snadné. Toto je doteď první zásah do drátování mé mk6. Potřebujete pouze jeden drát, k propojení pinu č.1 ovládací páčky s pojistkovou deskou (CJB).
Popis prvního obrázku:
Multikonektor přepínače s přidaným drátem na místě
Rozebral jsem starý FWD engine computer loom (nepochopil jsem, co tím chce říct), abych dostal červenobílý drát správné délky, a s konektorem, který bude pasovat do přepínače (pravděpodobně převzal s přepínačem i část kabeláže). Natáhl ho, a nechal ho volně viset, natažení skrz palubní desku bude vyžadovat její rozebrání. Poté přidělal na druhý konec kabelu vidlicové očko, a připevnil ho do prázdné přípojky CJB pro zpožďovací relé. Standardní relé v Transitu je 4-pinové, což vyžaduje změnu za pětipinové (Mk2/3, Granada).
Nový přepínač umístěn
Poté následuje popiska, kterou jsem ti už umístil výše - pro polohu 1 má stírací interval 3.5 sekundy, pro polohu 2 6 sekund až po 24 sekund na poloze 6. Má dojem, že poloha jedna by měla dávat kratší zpoždění, protože 3,5 sekundy je docela blízko sériovým 5-6ti sekundám, ale bez modifikace relé se to nezdá být proveditelné.
Takze to jde i v Transitu.
- Kobrlik
- Zkušený
- Příspěvky: 1427
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Cyklovač stěračů
Aha myslel sem že se jedná o focuse...V transitu netuším jak je to složité...Zkus snad kontaktovat fokiho 

Ford Focus 1.8 16v Hatchback metal zelená VITRO r.v.duben 2003
Ford Mondeo ST220
Ford Mondeo ST220
- Aspide_Boy
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 08.12.2009 19:12
- Bydliště: Třebíč
Re: Cyklovač stěračů
Zdravím 
tak jsem si to tady cely precetl a jsem z toho nadseny
dost me to stve ze nemam cyklovac...
chtel by jsem se pro kontrolu zeptat... nekde jsem tady cetl... ze kdyz mam focuska ktery ma v cisle VIN na 7 a 8 miste napsano GC, tak tam je ten kablik uz natazeny a staci pouze vymenit prepinac??
uz abych to mel hotove
v posledni dobe jak porad prsi me to dost stve!

tak jsem si to tady cely precetl a jsem z toho nadseny

chtel by jsem se pro kontrolu zeptat... nekde jsem tady cetl... ze kdyz mam focuska ktery ma v cisle VIN na 7 a 8 miste napsano GC, tak tam je ten kablik uz natazeny a staci pouze vymenit prepinac??
uz abych to mel hotove

Ford Focus 1.6 74kW, r.v. 2000


- mickielli15
- Pokročilý
- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Cyklovač stěračů
ahojte, chci se zeptat - mám v Maxovi senzor deště. Ten funguje asi tak, že si kolečkem nastavuju citlivost snímače. Ta citlivost mi ale nestačí. Respektive, i na nejcitlivější nastavení mi to stírá méně často, než chci. Na trvalé stírání to ale není. Proto se chci zeptat:
Mají modely s automatickými stěrači i možnost cyklovače? A pokud ano, jak se deaktivuje automatika, aby začalo to nastavovací kolečko fungovat jako nastavovač intervalu cyklovače a ne jako nastavovač citlivosti senzoru? V návodu je že poloha páčky "B" (což je první poloha směrem nahoru) je buď cyklovač, nebo automatické stěrače. A mě se ten cyklovač jaksi nedaří aktivovat, vždycky se mi tam sepnou automatický stěrače, tak si začínám myslet, že auta s automatickýma stěračema možnost cyklovače nemají. Mýlím se? Díky za pomoc.
Mají modely s automatickými stěrači i možnost cyklovače? A pokud ano, jak se deaktivuje automatika, aby začalo to nastavovací kolečko fungovat jako nastavovač intervalu cyklovače a ne jako nastavovač citlivosti senzoru? V návodu je že poloha páčky "B" (což je první poloha směrem nahoru) je buď cyklovač, nebo automatické stěrače. A mě se ten cyklovač jaksi nedaří aktivovat, vždycky se mi tam sepnou automatický stěrače, tak si začínám myslet, že auta s automatickýma stěračema možnost cyklovače nemají. Mýlím se? Díky za pomoc.
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 



- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Cyklovač stěračů
Mám focuse s GC ve VIN a přípravu jsem neměl. Neřeš, sežeň páčku, kus drátu, dvě koncovky, kombinačky a zapojeno to máš za 5 minut, není na tom opravdu co zkazit. Jediný co to chce vychytat je mít trochu pořádek v kabelech abys nedopadl jak já. Mám domontovaný cyklovač, imobilizér, denní svícení, tempomat, druhé stropní světlo, trojblik a už se nevyznám který kabel k čemu patříAspide_Boy píše:Zdravím
tak jsem si to tady cely precetl a jsem z toho nadsenydost me to stve ze nemam cyklovac...
chtel by jsem se pro kontrolu zeptat... nekde jsem tady cetl... ze kdyz mam focuska ktery ma v cisle VIN na 7 a 8 miste napsano GC, tak tam je ten kablik uz natazeny a staci pouze vymenit prepinac??
uz abych to mel hotovev posledni dobe jak porad prsi me to dost stve!

http://foka24.de/Focus/Intervallwischer.html
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
- teebee
- .
- Příspěvky: 365
- Registrován: 13.07.2009 15:00
- Bydliště: Praha
Re: Cyklovač stěračů
mickielli15: Řekl bych, že můžeš mít buď automatiku nebo cyklovač - obojí dohromady ne. Zkus pořádně vyčistit (lihem, atp.) sklo před senzorem - po zapnutí páčky do autorežimu se tím prvním setřením senzor kalibruje
Já zezačátku laboroval s tím, jakou citlivost nastavit na páčce a dost mě to štvalo. Pak jsem zjistil, že je lepší, když citlivost měním v nulový poloze páčky a pak jí teprve dám do auto polohy 
Btw, než mi stěrače v automatickým režimu přejdou na trvalý stírání, tak mají interval cca. 1 sekundu...


Btw, než mi stěrače v automatickým režimu přejdou na trvalý stírání, tak mají interval cca. 1 sekundu...
Ford Focus ST, 2007 pre-facelift, 5D, Sea grey


- mickielli15
- Pokročilý
- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Cyklovač stěračů
díky za info, vyzkouším to.
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 



- Wincenzou
- Pokročilý
- Příspěvky: 768
- Registrován: 29.05.2009 13:38
- Bydliště: Trutnov
Re: Cyklovač stěračů
Přesně tak, také mám na VINu GC a mám osazené pouze 9 pinů...takže se bude natahovat.
- qwerton
- Pokročilý
- Příspěvky: 705
- Registrován: 25.02.2008 22:41
- Bydliště: Praha - Chodov
Re: Cyklovač stěračů
potvrzuji, že ne každý s GC má 10 drátů. Musel jsem ho natáhnout, sice mi to trvalo více než 10 minut, ale kdybych to dělal znovu, bude to rychlejší
nejdýl mi trvalo sehnat ty piny do konektoru... ale funguje a to se počítá

nejdýl mi trvalo sehnat ty piny do konektoru... ale funguje a to se počítá

- spachal
- Junior
- Příspěvky: 323
- Registrován: 24.07.2010 19:58
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklovač stěračů
Par dotazu na tohle tema:
- predpokladam, ze jsem to pochopil dobre, ze pokud mam fikuse pred FL, staci pouze sehnat packu s ovladanim casovace a natahnout jeden drat, pokud jsem to zde pochopil spravne (predpokladam, ze pri me smule tam deset dratu osazenych nebude ;] ..), GEM snad nebude zapotrebi
- k te pacce, nevite, zda se na tohle da pouzit packa z Mondea MK2, predpokladam, ze asi ne, ale co kdyby ..
- neresil nekdo to inteligentni programovani? To by se hodilo jeste vice, nez polohovatelny cyklovac, v citroenu jsem si na tohle rychle zvyknul, v mondeu uz mam jen to polohovani a .. neni to ono ;]. To rele jeste snad i mam, mel jsem je pripravene na cyklovani zadniho sterace, ale pak nepouzil (bylo to neco na felicii, pokud si dobre vzpominam)
No a jeste jeden dotaz komercniho charakteru ;], ptam se radeji dopredu, nema nekdo na prodej za rozumnou cenu packu s polohovanim a i ovladanim zadniho sterace, nejlepe s uriznutymi draty, abych nemuzel k tomu jeste shanet potrebne piny?
Diky za info! :]
- predpokladam, ze jsem to pochopil dobre, ze pokud mam fikuse pred FL, staci pouze sehnat packu s ovladanim casovace a natahnout jeden drat, pokud jsem to zde pochopil spravne (predpokladam, ze pri me smule tam deset dratu osazenych nebude ;] ..), GEM snad nebude zapotrebi
- k te pacce, nevite, zda se na tohle da pouzit packa z Mondea MK2, predpokladam, ze asi ne, ale co kdyby ..
- neresil nekdo to inteligentni programovani? To by se hodilo jeste vice, nez polohovatelny cyklovac, v citroenu jsem si na tohle rychle zvyknul, v mondeu uz mam jen to polohovani a .. neni to ono ;]. To rele jeste snad i mam, mel jsem je pripravene na cyklovani zadniho sterace, ale pak nepouzil (bylo to neco na felicii, pokud si dobre vzpominam)
No a jeste jeden dotaz komercniho charakteru ;], ptam se radeji dopredu, nema nekdo na prodej za rozumnou cenu packu s polohovanim a i ovladanim zadniho sterace, nejlepe s uriznutymi draty, abych nemuzel k tomu jeste shanet potrebne piny?
Diky za info! :]
ex. FFI 1.6 kombi 2000, soucasne Chrysler Grand Voyager 3.3i
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklovač stěračů
1) Par lidi to na modelu pred FL ma, s GEMem to nema nic spolecneho, neni treba se bat ...
2) Packu z Mondea muzes pouzit, ma stejne zapojeni. Packa ma ale jiny uhel sklonu, takze si bud zvyknes, nebo ne ...
3) O intelignetnim casovaci steracu pro FoFo1 nevim, neslysel jsem.
2) Packu z Mondea muzes pouzit, ma stejne zapojeni. Packa ma ale jiny uhel sklonu, takze si bud zvyknes, nebo ne ...
3) O intelignetnim casovaci steracu pro FoFo1 nevim, neslysel jsem.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- bigolin
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 23.09.2009 07:21
- Bydliště: Brno
Re: Cyklovač stěračů
Potreboval bych schema zapojeni steracu (predni,zadni i s ostrikem) na FF1 pred FL.
Jde mi o to, kouknout jestli by se nedal nejakym zpusobem dodelat ten pametovy cyklovac.
Ja ho proste chci
Diky
Jde mi o to, kouknout jestli by se nedal nejakym zpusobem dodelat ten pametovy cyklovac.
Ja ho proste chci

Diky
Focus combi 1,6 16V 08/2001


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host