Tak, a ted bych olepil sklo kolem okraje lepici paskou - aspon nahore, kde jsi mel igelitak. Zadna krasa to nebude, ale pokud Ti tam teklo, tak Ti tam mozna nepotece. A dej vedet a nemrzni!Stehnak píše: Kdyz jedu a topim, tak okna mlzi, kdyz jedu a mrznu, okna se po jizde temer nemlzi... Cetl jsem tu ty pribehy o zatakani pres celni okno...
mlžení oken
- Jiri02
- Pokročilý
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Cau. Mam jeden dotaz. Predni okno je prilepene v ramu a kolem dokola (OK, nevim esli take vespodu) je takvy gumovy okapek. Nahore s nim jde po cele delce celkem lehce hybat - posunuje se ke strese a zpatky o cca 2-3 mm. Na krajich to drzi fest, tam se to ani nehne. pokud by nahore bylo treba malo toho lepidla, tak by to asi pres tu gumu mohlo natect dovnitr... Muzete s tim take nekdo zkusit "jemne" zalomcovat a dat mi vedet? Diky.
Vcera jsem auto nechal naschval bez igelitu na okne a do rana o5 mokro, dneska uz ho tam zase mam.
Vcera jsem auto nechal naschval bez igelitu na okne a do rana o5 mokro, dneska uz ho tam zase mam.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Tak muj problem je nejspis konecne minulosti. Pelen odpusti ze jsem nepockal na vyssi teploty
, ale na te tube stalo ze mozno aplikovat od +5, tak sem postavil karu naproti slunku a kdyz se na teplomeru (ve stinu) obevila +6ka vyrazil jsem. Celej horni zlabek jsem vyplnil Sikaflexem 11FC+. Slo hlavne zamezit stekani vody pod nej. Uz to tam mam skoro mesic a na Velikonoce to proslo zatezkavaci zkouskou - totiz 5cm noveho snehu a -4 pres noc.... a i dalsi noci bylo stale pod nulou. V aute konecne ani kapka. Prijizde se take zadne okna nemlzi, zadni bocni a zadni byly jak mliko.... Toz tak, od Po do Pa jsem mimo net - sluzebka na Slovensko 


Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- kyblic3k
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, omlouvám se, že vytahuju tohle asi už dávno mrtvé téma, ale můžete mi poradit, kolik stojí výměna té klapky? Případně, jestli je problém si to opravit tzv. doma na koleně? Za výměnu rychlostního čidla si u Forda řekli 4500 a nakonec jsem to pořídil za 1500...DavidW píše:Taky se nám mlžila okna, nakonec jsme zjistili, že je klapka pro cirkulaci vzduchu zaseklá v poloze pro vnitřní cirkulaci. Servo ovládající klapku se normálně otáčelo, ale klapka se ani nehla(hranatá díra pro hřídelku serva v klapce byla vyšolichaná do kulata). Tehdy mě to nenapadlo, ale při zaseklé klapce foukal ventilátor pořád stejně ať to bylo přepnuté na vnitřní nebo vnější vzduch. Teď když je klapka spravená, tak při poloze pro nasávání venkovního vzduchu ventilátor fouká o poznání méně, než při vnitřní cirkulaci.
Okna se mi potí až hrůza a klapka funguje asi tak, že po vypnutí vnitřního okruhu chvíli vrčí servo a pak se klapka zvedne asi o 1-2 cm, což mi přijde málo...
Díky za každou radu.
stříbrný sršáň FoFo 1999, 1.6 16V, kombi
LPG AG Autogas Systems + FlashLube
LPG AG Autogas Systems + FlashLube
- kyblic3k
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem auto koupil, tak jsem za cca 4000 měnil všechny filtry včetně vzduchového a pylového, měnil jsem svíčky, olej... prostě všechno...
Ale omrknout to můžu...
Trouble je, že se mi to okno zapotí klidně i přes den, když jedu domů z práce a nemusí ani pršet nebo být mlha...
Každopádně díky moc za tip
Ale omrknout to můžu...
Trouble je, že se mi to okno zapotí klidně i přes den, když jedu domů z práce a nemusí ani pršet nebo být mlha...
Každopádně díky moc za tip

stříbrný sršáň FoFo 1999, 1.6 16V, kombi
LPG AG Autogas Systems + FlashLube
LPG AG Autogas Systems + FlashLube
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Koukni este taky na tu klapku. Odmontuj prihradku (tri sroubky pod ni), a koukni jak ti slape. Pri nasavani z venku = vypnuty vnitrni okruh, je klapka v takove pozici, ze od spolujezdce nejni videt zadna mezera. Zapni vnitrni cirkulaci -> klapka se ti zacne zvedat (zavira otvor kterym bere vzduch z venku a soucasne otvira tu "skviru" kterou bere vzduch ze vnitr). No mi se otevre asi na cca 3 cm = pul na pul (venek / vnitrek). Ted kdyz macknu 2x rychle (1 sek interval) za ssebou na kontrolku vnitrniho okruhu (sviti od minuleho "polo-zapnuti") se mi tato otevre uplne (skvira cca 5cm ve stredu te pohybujici se klapky) -> nasava uz jen z venku. Nevim 100% jestli klapka ma mit takovouto funkci (100 venek -> 50/50 -> 100 vnitrek), sem si myslel ze to mam nejake zatuhle, ale i v servisu mi rekli "funguje jak ma" - beru to s rezervou, ale jelikoz vim ze mi to funguje takto tak to neresim. Meprijde divny ze pises: Vypnu vnitrni okruh, klapka se zvedne. Klapka se ale zveda (kdyz vnitrni okruh zapinas...).
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Toto tema si rezervuju na nadavky na moje auto... kua este aby me nekde nechalo. Ale uz me opravdu se*e.
Zase je to tu, nic co vsem pomohlo me nepomaha. Novej pylak, vycisteni prostor pod torpedama... Pres celni okno mi tam netece, bo mam namrzle aj vnitrni zpetne zrcatko.
Muj rozum tohle proste nebere
- Je normalni kdyz se behem jizdy, za venkovni teploty lehce pod nulou, spoti (zamlzi) okna v aute (predni, vsechny 4 bocni, trocha aj zadni) kdyz nemam ventilator vubec zapnutej? Deje se to celkem rychle, jizda v aute je potom celkem nebezpecna, protoze ty bocni musim utirat. Kdyz zapnu vetrak a ofukuju okna, tak pri topeni na max se odmlzuji pomaleji, nez kdyz na ne poustim venkovni studenej vzduch (topeni na min).
Je teoreticky mozny, ze je neco posranyho v HVAC modulu? Za letnich destivych dnu, mi klima odmlzovala predni okno velmi spolehlive. Nikda jsem si v lete ale nevsimnul ze by se nejak hodne potily aj bocni okna. Navic mi zacinaji odchazet vlakna v prednim skle - na okne zustavaji nerozmrazene pruhy. Same dobre zpravy.
Napada este nekoho neco, co by me mohlo spasit??
Zase je to tu, nic co vsem pomohlo me nepomaha. Novej pylak, vycisteni prostor pod torpedama... Pres celni okno mi tam netece, bo mam namrzle aj vnitrni zpetne zrcatko.
Muj rozum tohle proste nebere

- Je normalni kdyz se behem jizdy, za venkovni teploty lehce pod nulou, spoti (zamlzi) okna v aute (predni, vsechny 4 bocni, trocha aj zadni) kdyz nemam ventilator vubec zapnutej? Deje se to celkem rychle, jizda v aute je potom celkem nebezpecna, protoze ty bocni musim utirat. Kdyz zapnu vetrak a ofukuju okna, tak pri topeni na max se odmlzuji pomaleji, nez kdyz na ne poustim venkovni studenej vzduch (topeni na min).
Je teoreticky mozny, ze je neco posranyho v HVAC modulu? Za letnich destivych dnu, mi klima odmlzovala predni okno velmi spolehlive. Nikda jsem si v lete ale nevsimnul ze by se nejak hodne potily aj bocni okna. Navic mi zacinaji odchazet vlakna v prednim skle - na okne zustavaji nerozmrazene pruhy. Same dobre zpravy.
Napada este nekoho neco, co by me mohlo spasit??
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti