Jak Vám topí focus?

Prostě vše kolem vzduchu.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 22.12.2007 01:47

Zewl: Tak je pravda že ten jev co popisuješ se stát může. Pokud je motor vychladlý, termostat by měl bejt zavřenej a měl by se zahřejvat jen malej okruh, pokud teplota dojde požadované teploty, termostat by měl tuto teplotu udržovat a tudíš se asi trochu, nebo více otevře a pustí tam studenou vodu z velkého okruhu a pak bys mohl zaznamenat ten pokles o 2mm na ručičce teploty, ale nevim proč by to mělo udělat z kopce (se sotva zahřátym motorem) když se motor neochladí, protože voda z chladiče se do malého okruhu nedostane dokud to termostat nedovolí. Teda pokud správně funguje. Tenhle jev jsem vlastně zaznamenal naposled u Š 120. Tam to bylo zřetelný a člověk poznal kdy se otevře termostat když se ručička propadla.

Jinak dnešní jízda z kopce 3.3km dlouhého bez kvaltu při -6°C a ručička se ani nehla.
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

LH
Junior
Junior
Příspěvky: 276
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: CZ

Příspěvek od LH » 22.12.2007 08:54

Tak jsem vcera vymenil termostat a ted uz raficka pri jizde z kopce nepada, pouze kdyz se termostat poprve otevre, tak je citelny propad raficky, ale hned zase vyleze do spravne polohy. Prikladam to tomu, ze kdyz otvira poprve je v systemu velky rozdil teplot vody. Taky to ted zacina topit podstatne driv, mam tam to pridavny elektricky topeni, vlazi to uz po uleji 500m, tvrdit ze to topi si troufnu po 2km a horkej motor tedy provozni teplota 6km. Driv to vlazilo taky skoro hned, o topeni jsem si troufal mluvit po 4-5km a provozni teplota byla az za 10km...Na stejny trase...
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 22.12.2007 10:21

LH: kolik stala vymena termostatu?
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 10:23

u mna, aj ked sa ma na to nepytas :lol:
200kč termostat, 300 praca :wink:

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 22.12.2007 11:11

chmelko: byl jsi rychlejsi, diky. Cekal jsem vic, tak litr, prijemne si me prekvapil :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 11:14

už som to niekde spomínal, ale v tomto prípade, original ford sučiastka deklasuje v cene všetky náhražky :idea:

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 22.12.2007 11:15

za ty prachy original je zcela na miste...
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 11:17

no hlavne, 350kč náhražka, 200kč origo ford podla vin 8O

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 22.12.2007 11:18

hmmm, pekne 8O
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

LH
Junior
Junior
Příspěvky: 276
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: CZ

Příspěvek od LH » 22.12.2007 13:32

no nechal jsem si ho poslat i s postovnym vysel na 280,- a asi hodinku jsem na tom pracoval , volnym tempem....
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 22.12.2007 16:32

Co se tyce toho padani rafiky, tak jsem dneska udelal maly test: Jel jsem uplne stejnou trasu jako kazdy den, akorat predtim jsem byl jeste nekde cca. 20 km. Proste tu svou trasu jsem jel s rovnou zahratym motorem. Jel jsem uplne stejne a zjistil jsem, ze se mi tentokrat rafika ani o mm nepohla, kdyz jsem jel z kopce na neutral (-6 stupnu). Cili ten muj problem s hybanim rafiky je opravdu jenom tehdy, kdyz se sotva zahreje motor. Kdyz je plne zahraty, rafika stoji ja patnactirocnemu :wink: Vysvetluju si to tim, ze motor neni zcela uplne prohraty a proto se raficka trosku hybe dolu, pokud je radne prohraty, nedela to. Cili podle me je to v poradku.
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 22.12.2007 18:03

To je ale uplne normalni, ze rucicka trosku padne dolu, kdyz se motor ochladi..., hlavne v takovem pocasi. U me neni problem mit rucicku v polovine a po delsi plynule jizde 90km/h mi spadne o 1/2 dilku...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 22.12.2007 18:07

Ahmed: dik za uklidneni, padly tu totiz nazory, ze kdyz se ti uz jednou postavi, musi uz furt stat jak patnactiletymu :wink:

jako bavime se furt o raficce :wink:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 22.12.2007 18:53

Ahmed:ak ti ručička po zahriati a plynulej jazde spadne do prvej štvrtiny, jednoznačne to normalne nieje...

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Příspěvek od Stehnak » 22.12.2007 19:25

Nevim teda jak je "oddilkovanej" teplomer u FF2, ale:
Podle me ale otazka zni: dokaze uzavrenej malej okruh (napr. motor tesne po ohrati na provozni teplotu) chlazeni udrzet provozni teplotu (= ten sestnactiletej) motoru pri jizde na volnobeh (nebo hure pri jizde z kopce pri zarazene rychlosti) pri rychlosti napr 90km/h?
a) venkovni teplote +10
b) venkovni teplote 0
c) venkovni teplote -10
Dale benzin / nafta.
Sak do motoroveho prostoru ten chladnej vzduch pronika, takze podle me nemusi udrzet a teplota muze tudiz trochu spadnout.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Odpovědět

Zpět na „Focus - klimatizace a ventilace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host