
Nicco kdyby se kradli jen Octavie. Dodnes nechápu proč někdo kradl moju Lagunu II. 1.9dCi
CodyFF píše:Tak jsem se nakonec rozhodl jí do TDi jak mi někdo na fóru radil a koupím Octávii.
Jste tady opravdu dosti chytrolíni.......... Pokud bude mít ford dieslové motory na hovno, tak prostě forda nechci, to je jednoduché, prostě na VW motory ford nikdy neměl a asi mít nebude. Tedy podle toho co jsem tu tak četl. A kdyby ta Octávka měla najeto 300.000km pořád je to lepší než když ma fokus najeto 150.000km.Wolodyjowsski píše:CodyFF píše:Tak jsem se nakonec rozhodl jí do TDi jak mi někdo na fóru radil a koupím Octávii.
Ano, to je jistě rozumná úvaha. Octa tédéí v ceně FoFo1, to bude osvědčenej kauf - potvrzuje deset bazaristů z osmi
Neboj, já parkuji v garáži...Nicco píše:Tak len aby ti ju neukradli skor, nez sa stihnes povozit
No tak je jisté, že bude mít něco přes 200.000km, ale to u nafťáka od VW vůbec nevadí. Navíc to musí být motor od roku 2001 do roku 2004, pak už nebyli dobré a ty se dají do 140.000kč sehnattomason píše:Cocta se 4 bagy,bez ESP a horší bezpečnost a do 150tisíc jí stejně neseženeš,pokud umíš číst tak bys měl vědět že Octavie jsou dražší než Focusy.Hodně štěstí hlavně ať nepřebereš.
V com je problem ? Ak iba v tomto, tak by ma to trapilo minimalne. Spolahlivost a nizke naklady su u normalnych ludi #1. Naco budem mat super lestenku, ktora bude viac v servise ako na ceste, pricom mi na servise zozerie aj gate ? Za tychto okolnosti sa mozem vybodnut na super jazdne vlastnosti. A koncernove TDI s rotackami ako aj starsie PD su na 100% spolahlivejsie, nez cokolvek od zabozrutov. Ani 1.8TDCI nie je tak spolahlivy, ako 1.9TDI PD 77kW. Takze tu volbu chapem. Samozrejme ale mam obavu, aby si to auto stihol uzit skor, nez jedneho dna najde prazdnu garaz.tomason píše:Ale vždit ten motor jede jako traktor a kouří jako avie
Pod toto sa mozem iba podpisat, aj ked ma to ako fordaka velmi skrie.CodyFF píše:...že motory jsou dobré oproti fordům....
O co bude Cocta drahsia, o to menej dam do servisu zabozrutskych nepodarkov pod kapotou Focusa. Tym sa ceny minimalne vyrovnaju.tomason píše:Cocta se 4 bagy,bez ESP a horší bezpečnost a do 150tisíc jí stejně neseženeš,pokud umíš číst tak bys měl vědět že Octavie jsou dražší než Focusy.Hodně štěstí hlavně ať nepřebereš.
To je silně naivní představa. To auto bude olítaná vrána. Jednak auto není jen motor a druhak mi přijde, že tahle pověst vzniká hlavně v hospodách. TDI mých kamarádů a kolegů se opravují úplně stejně jako fordy o kterých tady čtu.CodyFF píše:tomason píše:No tak je jisté, že bude mít něco přes 200.000km, ale to u nafťáka od VW vůbec nevadí. ...
100% pravda. Az na to, ze oprava motoru je bezkonkurencne drahsia, ako oprava cohokolvek ineho. Prevodovky (druha najdrahsia vec) nemaju tendenciu sa rozsypat. Preto cenu jazdenky urcuje stav motora. A ked je stoceny z 200k na 80k a vedla stoji iny s priznanymi 200k km, treba sa sirokym oblukom vyhnut obom. Do jedneho aj druheho bude treba napumpovat prachy, za ktore sa da kupit slusny jazdeny benzinak s polovicnym nabehom. Toto pravidlo plati hlavne pre zabozrutov 1.6TDCI, ktore su zname chronickymi umrtiami turba, podfuknutymi vstrekmi, odidenymi remenicami atd.Sobull píše: ... auto není jen motor
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů