115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
Jasne , ze diesel ma neskutocnu silu napr 1,6 benzin (85kw) a diesel 1.8tdci (85kw) , ale jeden ma 150 nm a druhy 260nm krutiaci moment , cize dokaze utiahnut viac ako henta vrtacka, to dieslu nikto neberie.....
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
jj 260Nm, ale ako dlho ?
ja som to vravel hned od zaciatku ako to treba odmerat, ziadne kruhace, ziadne karavany ! priviazat obe auta o seba a pretahovat sa lanom !
PS: niesom predajca spojok !!


ja som to vravel hned od zaciatku ako to treba odmerat, ziadne kruhace, ziadne karavany ! priviazat obe auta o seba a pretahovat sa lanom !

PS: niesom predajca spojok !!


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
dalsi mytus. Sprevodovanie prevodovky spravi z dieseloveho krutiaceho momentu taky isty ako ma benzin. Ked neveris, dones otcov diesel, zozenieme 8 ludi (na plne 2 auta) a mozte si to s misoom rozdat na sprinte. Ja len mam obavy, aby to nakoniec benzin nevyhral.misoka píše:Jasne , ze diesel ma neskutocnu silu napr 1,6 benzin (85kw) a diesel 1.8tdci (85kw) , ale jeden ma 150 nm a druhy 260nm krutiaci moment , cize dokaze utiahnut viac ako henta vrtacka, to dieslu nikto neberie.....
Cely ten pocit "dokaze utiahnut viac" je o tom, ze na dosiahnutie vysokeho vykonu nemusis diesel tocit, ale stacia ti nizke otacky. Clovek zvyknuty, ze vsetky vykonne auta su benzinove a tam vykon so svysujucimi sa otackami neuastale narasta, podvedome vnima, ze kurna, to ked sa dostane do otacok, to musi tahat jak svina. Ale realita je opacna, tak ako to vsetci pozname.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
presne tak, tie auta utiahnu rovnaky naklad, pretoze vykonom su rovnake
benzin ale bude mat problem, ze bude musiet stale tocit vysoke otacky a bude mat sialenu spotrebu

benzin ale bude mat problem, ze bude musiet stale tocit vysoke otacky a bude mat sialenu spotrebu

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
Vcedula. Presne tak! Problém je v tom, že pri plnom zaťažení sa u benzínu musíš dostať cez veľké pásmo otáčok, kde nemáš vykon ani mk a pociťujes to že to akože nejde. Akonáhle si (v focusa) za 4 tis. ot. tak už to ťahá a nemáš problém
.
Ale treba uznať, že v praxi je príjemnejšie ísť naložený sdieselom , ako s benzínom. Ale len kvôli tomu rozsahu otáčok, ktorý je u nafty vyrazne menší.

Ale treba uznať, že v praxi je príjemnejšie ísť naložený sdieselom , ako s benzínom. Ale len kvôli tomu rozsahu otáčok, ktorý je u nafty vyrazne menší.
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
to je super prirovnanie :o)))misoka píše:cize dokaze utiahnut viac ako henta vrtacka, to dieslu nikto neberie.....
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
V nedelu doobeda mam cas, zozen 8ludi a mozeme to vyskusat , osobne by ma to zaujimalo.....cize , kto sa hlasi ?vcedula píše:dalsi mytus. Sprevodovanie prevodovky spravi z dieseloveho krutiaceho momentu taky isty ako ma benzin. Ked neveris, dones otcov diesel, zozenieme 8 ludi (na plne 2 auta) a mozte si to s misoom rozdat na sprinte. Ja len mam obavy, aby to nakoniec benzin nevyhral.misoka píše:Jasne , ze diesel ma neskutocnu silu napr 1,6 benzin (85kw) a diesel 1.8tdci (85kw) , ale jeden ma 150 nm a druhy 260nm krutiaci moment , cize dokaze utiahnut viac ako henta vrtacka, to dieslu nikto neberie.....
Cely ten pocit "dokaze utiahnut viac" je o tom, ze na dosiahnutie vysokeho vykonu nemusis diesel tocit, ale stacia ti nizke otacky. Clovek zvyknuty, ze vsetky vykonne auta su benzinove a tam vykon so svysujucimi sa otackami neuastale narasta, podvedome vnima, ze kurna, to ked sa dostane do otacok, to musi tahat jak svina. Ale realita je opacna, tak ako to vsetci pozname.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
hlavne pohynanie sa s tazkym nakladom na benzine a na dizly je velmi odlisne.
vela ludi totiz hovori, ze benzin sa ani nepohne s tazkym nakladom
vela ludi totiz hovori, ze benzin sa ani nepohne s tazkym nakladom

-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
no hej, sak diesel ma tazky naklad aj ked v nom nikto nesedi
1257kg vs. 1374kg pohotovostnej. (zdroj http://www.carfolio.com). Ked sa nato clovek pozre aj s vahou, tak fakt, ze oba maju papierovo 115k a idu narovnako, vychadza mi ze diesel je "vykonnejsi", kedze ma rovnake casy a ma vyse 120kg

1257kg vs. 1374kg pohotovostnej. (zdroj http://www.carfolio.com). Ked sa nato clovek pozre aj s vahou, tak fakt, ze oba maju papierovo 115k a idu narovnako, vychadza mi ze diesel je "vykonnejsi", kedze ma rovnake casy a ma vyse 120kg

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
jasne ze je silnejsi. lebo "ma turbo a 2 deci navyse" :o) potrebuje ich, aby utiahol sam seba :o)
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
Toto je pravda, ale plati to aj pre prazdne auto, nemusi byt zatazene. Jednoducho diesel je komfortny v tom, ze v podtate ti moze byt jedno, co tam mas hodene (myslim teraz mimo mesta), slapnes na to a ide to. U benzinu musis rozmyslat (teda ak sa bavime o normalnych objemoch do 2 litrov).Anndy píše:Ale treba uznať, že v praxi je príjemnejšie ísť naložený sdieselom , ako s benzínom.
Misoka: ja ti asi nepomozem, musime hlavne zohnat benzinove auto. Ale vidim to na kamenolom pod Babou, tam sa snad stretneme viaceri a nebude problem to vyskusat. Ale este pred tym by som spravil najprv porovnanie prazdnych aut a az potom porovnanie tych istych plnych aut. Ale vopred varujem, ze cas sa v tomto pripade predlzi a preto priebeh krutiaceho momentu bude hrat vacsiu rolu. Preto len upozornujem, aby vytoceny benzin nebol na tom lepsie....
Ale aspon mame program

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
toto ja osobne chapem tak, ze benzin najlepsie taha nad 4000 ot, diesel uz od 1500 (cca, neviem to). Takze aby od zaciatku benzin tahal naplno, musel by si ho vytocit cez 4000 ot/min a nechat pracovat spojku = odrovnat spojku. Diesel to tam prdne, pusti a neserie sa. Ale to je zasa len problem toho, ze do benzinov sa davaju menej odolne spojky. Pretoze ak by to nebolo tak, tak tam prdnes to spojku aj pri 5000TripleJay píše:no hej, sak diesel ma tazky naklad aj ked v nom nikto nesedi![]()
1257kg vs. 1374kg pohotovostnej. (zdroj http://www.carfolio.com). Ked sa nato clovek pozre aj s vahou, tak fakt, ze oba maju papierovo 115k a idu narovnako, vychadza mi ze diesel je "vykonnejsi", kedze ma rovnake casy a ma vyse 120kg

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
No aj v cunove je dostatocna rovinka ...... a myslim , ze aj ked bude benzin vyhoneny do vysokych otacok , tak diesel bude mat stale kusok navrh , ale to len pri plne nalozenych autach , ked su auta prazdne , tak tam sme videli , ze je to vyrovnane
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
Vcedula, hej prijemnjsi je naftak na jazdenie. Ale pri normalne zatazenom aute (a ak zrovna nemas mikro objem 1,0l benzin) sa prijemne jazdi aj benzinom (aj ked ako ktorym, tiez zalezi od priebehu Mk a vykonu). Ale uznavam, ze musis trosku uvazovat, ze ak chces ist dynamickejsie ako len normal, treaba ist o stupen menej a tocit. Ale aj pri naftakoch musis ist tam kde sa turbo uz toci, inak si na tom rovnako. Inymi slovami - musis vzdy brat ohlad na to co mas pod kapotou a podla toho sa prisposobit.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3
vaha to nezmeni, to je ten omyl. Ked chapes fyziku, tak to pochopis: vykon je vlastne sila posobiaca v case. Tzn. ked chcem 1500 kg premiestnit z bodu A do bodu B v case X, tak na to potrebujem urcity vykon. Ked zabudnem na prevodvku, preradovanie a pod, tak je jedno, ci ten vykon bude generovany naftou, benzinom, elektromotorom, konmi ci mysami. Potrebujes v tom case dosiahnut nejaky vykon. A o tom to je.misoka píše:No aj v cunove je dostatocna rovinka ...... a myslim , ze aj ked bude benzin vyhoneny do vysokych otacok , tak diesel bude mat stale kusok navrh , ale to len pri plne nalozenych autach , ked su auta prazdne , tak tam sme videli , ze je to vyrovnane
Potom samozrejme vplyvaju vsetky tie ostatne bocne veliciny ako hustota pneumatik (valivy odpor), auerodynamika, cas na preradovanie, ale asi najvacsi vplyv bude mat PRIEBEH VYKONU, kedze auto sa bude rozbiehat. No a preto si myslim, ze sa moze lahko stat, ze benzin bude mat este aj navrch. Ale rozdiel moze byt tak zanedbatelny, ze to tu cele zbytocne rozpisujem

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů