Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 30.01.2013 15:32

Couračky po okreskách se s tím dají do 7l, po dálnici přes 120 km/h to jde přes 8l a ve městě je člověk rád pod 9. Rozklikni si na dalším řádku obrázek s mojí spotřebou.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

eltazar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30.01.2013 14:27

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od eltazar » 30.01.2013 15:34

jo tak jasně, když člověk jezdí město/dálky, tak to leze v benzínu neskutečně nahoru... ale pro moje denní dojíždění do práce přes dvě vesnice cca 20km tam (a dalších 20 zpátky :) ) by to asi mohlo být ideální.
Naposledy upravil(a) eltazar dne 30.01.2013 15:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 30.01.2013 15:35

Nastartujes studeny motor a ak nema prvych 5sec traktorovy zvuk a nesvieti kontrolka motora, tak je vackovy mechanizmus ok. Ale uz ti nikto nezaruci, dokedy to tak bude. Mozes jedine davat spravny olej v predpisanych alebo kratsich intervaloch. Hlavne nekupuj 2005, ma 2 katalyzatory bez druhovyroby.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

eltazar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30.01.2013 14:27

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od eltazar » 30.01.2013 15:35

díky za tip, auto určitě koupím min. 2006tku

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 30.01.2013 15:38

Sice 2 katy a 4 lambdy, ale zase to prej víc jede :twisted:
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Blackhawk » 30.01.2013 16:00

Len doplnim Nepera, ze po facelifte je to myslim o polovicu menej (uz iba 2 lambdy), ak sa nemylim.

Na tvoj najazd je to idealne, so spotrebou mozno pojdes aj pod 7l.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 30.01.2013 17:35

Nicco píše:Hlavne nekupuj 2005, ma 2 katalyzatory bez druhovyroby.
az od 2007 se davaly jen 2 lambdy
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 07.02.2013 09:25

k tý spotřebě, tatík jezdí každej den Praha - Kladno a zpět dlouhodobě 6,2l/100 žádnej courák, ale když to jezdíš pořád tak se jistejm místům přizpůsobíš. Těžší noha do němec nebo rakouska trasy 500-600km spotřeba 9l/100. Podle mě spotřeba v pohodě:) (1.6 Ti-VCT)
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 07.02.2013 11:50

S lyžema na střeše je to vždycky horší...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 19.02.2013 21:05

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
stanikg
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 12.07.2010 08:35

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od stanikg » 19.02.2013 22:14

pridam sa v meste dost velky zrut aj na dalnici ale okresky kludna jazda dobra spotreba pod sedem v pohode ,rychlo teplo v aute
manzelka jazda 4 KM do prace zima 8.7 leto7.8 ale po 4km ked sa auto zohreja tak uz paradna spotreba kludne aj 6.5 takze kludne po 20 km v lete prides na 6.2 na sto -lahka noha samozrejme
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 11.03.2013 16:18

Zkoušel někdo jezdit na N98? Nějaký dlouhodobý vliv na spotřebu?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 11.03.2013 22:07

@Neper - pockajme si na odpoved, ale moj odhad je, ze ak to niekto skusal, vplyv na spotrebu nebol ziadny. Teoreticke oddovodnenie je, ze palivo n95 a n98 obsahuje v zasade rovnake mnozstvo energie, takze nie je dovod, aby motor dodal s n98 rovnaku pracu spotrebovanim mensieho objemu paliva. A teraz uz len niekto, kto to vyskusal v praxi :).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 11.03.2013 22:23

Ale důvod je. Třeba Favorit v zátěži ve středních otáčkách snese o 6° vyšší předstih, na N98 oproti N95, než to začne klepat. O dva stupně větší předstih mi ve vysokých otáčkách udělal o 2 BHP vyšší výkon...
Jestli má tenhle motor trochu odvážnější řízení předstihu, které na základě čidla klepání občas zkusí, jaký předstih to snese, vliv to zcela jistě mít musí.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
mehturt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2708
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: SC
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mehturt » 11.03.2013 22:34

Ja som skusal, ale len par nadrzi, asi nie viac ako 2-3 za sebou. Zdalo sa mi ze chod motora je trocha tichsi, ale vplyv na spotrebu som si nevsimol. Myslim ze o tomto palive je tu samostatne vlakno.
2013 Focus kombi
bolo: 2007 Focus kombi 1.6 Ti-VCT Ghia-X
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host