Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Couračky po okreskách se s tím dají do 7l, po dálnici přes 120 km/h to jde přes 8l a ve městě je člověk rád pod 9. Rozklikni si na dalším řádku obrázek s mojí spotřebou.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.01.2013 14:27
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jo tak jasně, když člověk jezdí město/dálky, tak to leze v benzínu neskutečně nahoru... ale pro moje denní dojíždění do práce přes dvě vesnice cca 20km tam (a dalších 20 zpátky
) by to asi mohlo být ideální.

Naposledy upravil(a) eltazar dne 30.01.2013 15:36, celkem upraveno 1 x.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nastartujes studeny motor a ak nema prvych 5sec traktorovy zvuk a nesvieti kontrolka motora, tak je vackovy mechanizmus ok. Ale uz ti nikto nezaruci, dokedy to tak bude. Mozes jedine davat spravny olej v predpisanych alebo kratsich intervaloch. Hlavne nekupuj 2005, ma 2 katalyzatory bez druhovyroby.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 30.01.2013 14:27
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
díky za tip, auto určitě koupím min. 2006tku
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Len doplnim Nepera, ze po facelifte je to myslim o polovicu menej (uz iba 2 lambdy), ak sa nemylim.
Na tvoj najazd je to idealne, so spotrebou mozno pojdes aj pod 7l.
Na tvoj najazd je to idealne, so spotrebou mozno pojdes aj pod 7l.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
az od 2007 se davaly jen 2 lambdyNicco píše:Hlavne nekupuj 2005, ma 2 katalyzatory bez druhovyroby.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
k tý spotřebě, tatík jezdí každej den Praha - Kladno a zpět dlouhodobě 6,2l/100 žádnej courák, ale když to jezdíš pořád tak se jistejm místům přizpůsobíš. Těžší noha do němec nebo rakouska trasy 500-600km spotřeba 9l/100. Podle mě spotřeba v pohodě:) (1.6 Ti-VCT)
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YDJ1XgNrI9U[/youtube]
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- stanikg
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 12.07.2010 08:35
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
pridam sa v meste dost velky zrut aj na dalnici ale okresky kludna jazda dobra spotreba pod sedem v pohode ,rychlo teplo v aute
manzelka jazda 4 KM do prace zima 8.7 leto7.8 ale po 4km ked sa auto zohreja tak uz paradna spotreba kludne aj 6.5 takze kludne po 20 km v lete prides na 6.2 na sto -lahka noha samozrejme
manzelka jazda 4 KM do prace zima 8.7 leto7.8 ale po 4km ked sa auto zohreja tak uz paradna spotreba kludne aj 6.5 takze kludne po 20 km v lete prides na 6.2 na sto -lahka noha samozrejme
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Zkoušel někdo jezdit na N98? Nějaký dlouhodobý vliv na spotřebu?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
@Neper - pockajme si na odpoved, ale moj odhad je, ze ak to niekto skusal, vplyv na spotrebu nebol ziadny. Teoreticke oddovodnenie je, ze palivo n95 a n98 obsahuje v zasade rovnake mnozstvo energie, takze nie je dovod, aby motor dodal s n98 rovnaku pracu spotrebovanim mensieho objemu paliva. A teraz uz len niekto, kto to vyskusal v praxi
.

FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ale důvod je. Třeba Favorit v zátěži ve středních otáčkách snese o 6° vyšší předstih, na N98 oproti N95, než to začne klepat. O dva stupně větší předstih mi ve vysokých otáčkách udělal o 2 BHP vyšší výkon...
Jestli má tenhle motor trochu odvážnější řízení předstihu, které na základě čidla klepání občas zkusí, jaký předstih to snese, vliv to zcela jistě mít musí.
Jestli má tenhle motor trochu odvážnější řízení předstihu, které na základě čidla klepání občas zkusí, jaký předstih to snese, vliv to zcela jistě mít musí.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ja som skusal, ale len par nadrzi, asi nie viac ako 2-3 za sebou. Zdalo sa mi ze chod motora je trocha tichsi, ale vplyv na spotrebu som si nevsimol. Myslim ze o tomto palive je tu samostatne vlakno.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host