Stránka 91 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.01.2013 15:32
od Nepér
Couračky po okreskách se s tím dají do 7l, po dálnici přes 120 km/h to jde přes 8l a ve městě je člověk rád pod 9. Rozklikni si na dalším řádku obrázek s mojí spotřebou.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.01.2013 15:34
od eltazar
jo tak jasně, když člověk jezdí město/dálky, tak to leze v benzínu neskutečně nahoru... ale pro moje denní dojíždění do práce přes dvě vesnice cca 20km tam (a dalších 20 zpátky :) ) by to asi mohlo být ideální.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.01.2013 15:35
od Nicco
Nastartujes studeny motor a ak nema prvych 5sec traktorovy zvuk a nesvieti kontrolka motora, tak je vackovy mechanizmus ok. Ale uz ti nikto nezaruci, dokedy to tak bude. Mozes jedine davat spravny olej v predpisanych alebo kratsich intervaloch. Hlavne nekupuj 2005, ma 2 katalyzatory bez druhovyroby.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.01.2013 15:35
od eltazar
díky za tip, auto určitě koupím min. 2006tku

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.01.2013 15:38
od Nepér
Sice 2 katy a 4 lambdy, ale zase to prej víc jede :twisted:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.01.2013 16:00
od Blackhawk
Len doplnim Nepera, ze po facelifte je to myslim o polovicu menej (uz iba 2 lambdy), ak sa nemylim.

Na tvoj najazd je to idealne, so spotrebou mozno pojdes aj pod 7l.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 30.01.2013 17:35
od foki
Nicco píše:Hlavne nekupuj 2005, ma 2 katalyzatory bez druhovyroby.
az od 2007 se davaly jen 2 lambdy

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 07.02.2013 09:25
od Johnyy
k tý spotřebě, tatík jezdí každej den Praha - Kladno a zpět dlouhodobě 6,2l/100 žádnej courák, ale když to jezdíš pořád tak se jistejm místům přizpůsobíš. Těžší noha do němec nebo rakouska trasy 500-600km spotřeba 9l/100. Podle mě spotřeba v pohodě:) (1.6 Ti-VCT)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 07.02.2013 11:50
od Nepér
S lyžema na střeše je to vždycky horší...

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 19.02.2013 21:05
od Nicco

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 19.02.2013 22:14
od stanikg
pridam sa v meste dost velky zrut aj na dalnici ale okresky kludna jazda dobra spotreba pod sedem v pohode ,rychlo teplo v aute
manzelka jazda 4 KM do prace zima 8.7 leto7.8 ale po 4km ked sa auto zohreja tak uz paradna spotreba kludne aj 6.5 takze kludne po 20 km v lete prides na 6.2 na sto -lahka noha samozrejme

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.03.2013 16:18
od Nepér
Zkoušel někdo jezdit na N98? Nějaký dlouhodobý vliv na spotřebu?

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.03.2013 22:07
od georgi
@Neper - pockajme si na odpoved, ale moj odhad je, ze ak to niekto skusal, vplyv na spotrebu nebol ziadny. Teoreticke oddovodnenie je, ze palivo n95 a n98 obsahuje v zasade rovnake mnozstvo energie, takze nie je dovod, aby motor dodal s n98 rovnaku pracu spotrebovanim mensieho objemu paliva. A teraz uz len niekto, kto to vyskusal v praxi :).

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.03.2013 22:23
od Nepér
Ale důvod je. Třeba Favorit v zátěži ve středních otáčkách snese o 6° vyšší předstih, na N98 oproti N95, než to začne klepat. O dva stupně větší předstih mi ve vysokých otáčkách udělal o 2 BHP vyšší výkon...
Jestli má tenhle motor trochu odvážnější řízení předstihu, které na základě čidla klepání občas zkusí, jaký předstih to snese, vliv to zcela jistě mít musí.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 11.03.2013 22:34
od mehturt
Ja som skusal, ale len par nadrzi, asi nie viac ako 2-3 za sebou. Zdalo sa mi ze chod motora je trocha tichsi, ale vplyv na spotrebu som si nevsimol. Myslim ze o tomto palive je tu samostatne vlakno.